M.P.♥9

7.6K 432 82
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Bölüm erken geldi çünkü nasıl olsa diğer bölüme daha fazla oy gelmicek dedim. kllskd

Medyada  bölümle ilgili olmayan Uray'ın bir gifi var. Ben feels geçirdiğim için koymak istedim 😂😂 jfgsdj

Yazım yanlışları varsa af edin, görememişimdir.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Ofladım. İkisi de gölde oturmuş hiç konuşmadan duruyorlardı. Bir an hologram sanmadım değil.

''Ben sıkıldım ama. Bunlar öylece duruyor.'' dedim kısık sesle Sarp'a. Omuz silkti. ''Yanlarına gidelim mi?'' Başımı hayır anlamında salladım. ''Olmaz. Şu kız ne iş, öğreneceğim!'' İç çekti.

Onları daha dikkatle izlemeye başladım. Hala kıpırdamıyorlardı.

''Çığlık...'' dedi çok kısık sesle Sarp.

Cevap vermedim.

''Çığlık...'' dedi tekrar.

Oralı Olmadım.

''Çığlık sana diyorum!''

Omuz silktim.

Kız Uray'a bir şey söyledi. Ardından Uray ceketini çıkartıp kıza verdi ve onu kendine çekip sarıldı. Höst! Kızım ilk ben gördüm. Uza lan. Benim o. Uray benim.

''Çığlık bir baksan...'' dedi Sarp. Gözlerimi yumup derin nefes aldım.

Ona dönüp gözlerimi açtım ve sinirle baktım. Tam bağıracağım sırada bir el ağzımı kapattı.

Elin sahibine baktığımda şu adını bilmediğim oğlanı gördüm.

Konuşmaya çalıştım ama eli olduğu için olmuyordu. Bir kaç kıpranıştan sonra o cadaloz kız geldi. Yav babam sizi idam etmedi mi?

''Nasılsın prenses?'' dedi kız. Göz devirdim. ''Kıpırdama bence. Nasıl olsa son dakikaların.'' Gözlerimi kocaman açtım ve Sarp'a baktım. Bir oğlana bir kıza bakıyordu. Ya geri zekalı, kurtarsana beni.

Kız belinden bir silah çıkardı ve Sarp'a doğrulttu. Kalbim 300 500. O ölürse kendimi asla affetmezdim.

''O zaman hiç affedemeyeceksin.'' dedi kız ve piçimsi bir sırıtış yaptı. Sarp'a döndü bakışları. Sarp ona çaresizce bakıyordu. Allah'ım! Hayır!

Kız güvenliği çekti. ''Hoşça kal Sarp'cık.'' dediği an tetiğe basıp Sarp'ı kafasından vurdu.

Çığlık attım ama boğuk çıkmıştı sesim. Çünkü çocuk hala eliyle ağzımı tutuyordu. Gözlerimden yaşlar akmaya başladı.

Sarp son nefesinde bana döndü. ''Üzülme sakın.'' dedi zar zor konuşarak. Ve gülümsedi. Ölüyosun oğlum, gülümsemek??

Arkaya düştü cansız bedeni. Gözlerimi yumdum ve bunun hayal olmasını umdum. Sarp'ın ölmemesi için her şeyimi verirdim.

''İdil! Ne yaptın sen?!'' diye bir bağırış duydum. Hemen gözlerimi açıp oraya baktım. Uray göz altıları kıpkırmızı duruyordu. Arkasında şu sarıldığı yelloz kız da vardı.

''Engelleri kaldırıyorum Uray.'' dedi ve ona göz kırptı. Silahı bu sefer Uray'a doğrulttu. ''Çığlık'a güle güle desene.'' dedi ve anında silahı bana doğrultup kafamdan vurdu.

Çocuk beni bıraktı. Canım... Canım  çok yanıyordu. Uray'a baktım. Dizlerinin üstüne çöküp yarı ağlayarak baktı bana.

Yutkundum. Gözlerim kapanıyordu. Daha fazla diretmedim ve kapattım. Dengemi sağlayamadım ve öne düştüm. Uray'ın bağırışını duydum. Biri yanıma geldi ve elimi tuttu.

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin