M.P.♥26

3.7K 278 14
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Aww :))

Kitap her geçen gün daha fazla okunuyor ve oy alıyor yeey.

Bu arada önceden 2-3 günde bir bölüm geliyordu ama sanırım artık haftada 1 gelebilir. Yada 2, idk :D

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

''Ee? Şimdi ne yapıyoruz?'' dedim Uray'a bakarak. Okul sonunda bitmişti. Kumsal'ı bütün gün görmemiştim. Altı üstü, üstüne bir kova su dökmüştüm.

''Ben eve gidiyorum, sende saraya.''

Saray mı? Sıkıcı.

''Ama sarayda sıkılacağım.''

''İşim var Çığlık. Uzatma.''

Kollarımı göğsümde birleştirdim. ''İyi.''

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Saraya gelince hemen arabadan indim.

''Yarın seni almaya geleceğim.'' dedi ve arabasını sürüp gitti. Belki bir arabam yok ama bende prensesim ya. Bu hava ne?

Saraya geldiğimde direk odama çıktım. Sanırım Beria, yani 'isimsiz kız' odasındaydı. Ona bir oda ayırmıştık. Artık o oda tamamen onundu. Ve bizimle yaşayacaktı. Sonuçta ailesi yok, evi de yok.

''Çığlık?''

Abim içeri kapıyı çalmadan girince yerimde hoplayıp ona döndüm.

''Ne istiyorsun yine?'' dedim.

Bana yaklaştı. Korktum ama çaktırmayın.

''Sen Uray ile bir şey mi yaptın dün gece?''

EYVAH.

ALLAHU EKBER.

ÇOK KÖTÜ BAKIYOR.

AYNI BENİM İNTERNETİN ÇEKMEYİŞİNİ GÖRDÜĞÜMDE Kİ İFADE VAR YÜZÜNDE.

AHA SIÇTIM.

''A-Abi ben d-dün gece buradaydım. Yani, ne y-yapmış olabilirim ki. Haha, çok komik.''

Bana 'yine ne diyo bu aq' dermiş gibi baktı.

''Anıl'ın bana söylediği neydi o zaman?''

Gözlerimi kaçırdım. ''Ne söylemiş? Bilmiyorum. Ben suçsuzum. Katil uşak.''

Elleriyle yüzünü avuçladı ve sıvazladı. ''Uşak mı? Çığlık iyi misin kardeşim?''

Galiba beni birazdan dövecek, egzersiz yapıyor.

Onu omuzlarından tutarak odadan çıkardım ve kapıyı yüzüne kapatıp kilitledim. ''Burası benim odam! Gidip uşağı tutukla!''

''Bunu sonra konuşacağız!''

Derin bir nefes aldım ve hala omzumda olan vasıfsız çantayı yere fırlattım.

Camın yanına gidip açtım. Tamam, demir eritici bir şeyi olan var mı? Çünkü bu demirler kaçmamı engelliyor.

'Alev topu yapsana'

Dur, sen sus düşüyorum...

Buldum!

Alev topu yapacağım! Çok zekiyim!

'Umarım başka birinin iç sesi olurum, amin'

Elimle bir alev topu oluşturdum ve demirlere yaklaştırdım. Eriyorlardı.

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin