Niye medyaya 2 resim ekleyemiyoruz?
Nys bu Çığlık'ın giydiği sikim sonik kombin.
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Her tarafın beyaz olduğu bir yere gelmiştim. Ne zaman geldiğimi bilmiyordum. Sanırım rüya da olmalıyım. En son rüyamı kontrol edebildiğimde Uray ve OrospuSürtükSıçmıkBeyinsizAptalEmbesilÇükKafalıTipsizUraycığımıBendenAlmayaÇalışanGeriZekalıBileDiyememÇünküZekasıOlmayanJanset evleniyordu.
Yanımda yatak oluşmaya başlayınca geriye çekildim.
Bulunduğum yer yavaşça bir odaya benzemeye başlıyordu. Lamba, masa, dolap ve duvarlar vs oluştu.
Sonra kapıdan 5 yaşında gibi görünen bir kız girdi. ''Anne!'' diyerek yanıma koştu. ''Odamda korktum. Sizin yanınızda uyuyabilir miyim?''
Ona anlamazca baktım, onun boyuna gelmek için diz çöktüğümde şimşek çaktı. Kız aniden ellerini boynuma dolayarak bana sarıldı. ''Lütfen anne.''
Düşünsenize, aslında bu rüya gerçek olacakmış ve bu kız benim kızımmış, ayrıca adı da Adel'miş.
''Çığlık?'' Arkamdan gelen erkek sesiyle ödümün kopmasına rağmen, oldukça sakin bir şekilde ssesin geldiği yere dönüp Uray'ı yatakta yatarken gördüm. ''Niye ayaktasınız?''
''Sana ne be salak.'' dedim, kızı kucağıma alırken.
''Adel'in yanında böyle deme. Sonra bunları bize karşı kullanıyor.''
''Ne?'' Kaşlarım yukarıya kalktı, ''Bu kızın adı Adel mi?''
Göz devirerek yatakta dikleşti ve sırtını yatağın başlığına yasladı. ''Hani 'madem senin soyadını alıyor, ismini de ben koyarım' demiştin. Bir de bana salak diyorsun.''
Kızı, yani kızımı yere bıraktıktan sonra ağzım açık bir şekilde kapıya doğru yürüdüm. Ama maalesef kapıyı açmayı unuttuğum için kapıya çarptım.
Birden yatakta sıçrayarak elimi acımayan anlıma götürdüm. Yatakta olduğuma göre bu bir rüyaydı, değil mi? İnş.
'Ne rüyası? Az önce Uray anlını öptü ve şuan karşında. Kucağında Adel var ve uyanmanı bekliyorlar. Geri zekalı.'
Çok komikmiş Hatçe.
''Çığlık, uyansana.'' Uray'ın sesiyle gözlerimi açtım. Kucağında Adel adında bir kız taşımadığını görünce rahatladım. Henüz anne olmak istemiyorum.
''Ne istiyorsun?'' dedim uykulu ses tonuyla.
''Uyanmanı. Akşam oldu, 2 saattir uyuyorsun. Gece uyuyamayacaksın. Buraya film izlemeye gelmiştim. Eğer uyuyacaksan evime döneceğim. 2 saat boyunca yaptığım tek şey rüyanda konuşmanı dinlemekti.''
''İyi, sie o zaman.'' Uray'a popomu döndüm. O ise örtüyü çekti ve üşümemi sağladı. Giydiklerim yüzünden olsa gerek, adımı söyleyerek bağırdı.
''Neden göbeğinde file var? Bu tişörtün yarısı nerede? Niye tişörtü kestin? Peki ya pantolonun? Çöpten çıkan pantolonları almaman gerektiğini bilmiyor musun?''
Tepkim tam olarak şuydu: ''Hmm.'' Gerçekten cevap veremeyecek kadar uykum vardı.
''Yataktan kalk, yırtık ve kesilmemiş şeyler giy. Beni delirtiyorsun!'' Kolumdan tutarak bedenimi sarsmaya başladı. ''Hadi ama!''
Uray'ı dinlemek yerine ona ayağımla uçan tekme atarak yere düşürdüm. Gülümseyerek uykuma devam ederken yere düştüğü için götünün çok acıdığına emindim.
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Bu kitaba yazacak bir şey gelmiyor artık aklıma. Bu yüzden bu sondu. Özel bölüm 5 gelmeyecek.
Ama kitabın 2.sinin birinci bölümünü yayınladım. Onu okuyun, pls.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ PRENSES
Vampireokumanızı önermiyorum cidden hangi kafayla böyle bir kitap yazdım ben bnc okmyn yni ✘KÜFÜR İÇERİR!✘ ♛ ♛ ''İstersen tekrar döv beni. Vur dediğimde vur bana, ama ben gerçekten üzgünüm ve seni seviyorum.'' ♛ ♛