Kitabı unutmadınız inş.
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Tam karşısına geçtim. Derin bir nefes aldım ve pat diye söyledim: ''Ben ayrılmak istiyorum Uray.'' Dudağımın kenarını büzdüm, üzgün bir şekilde ona baktım.
''N-Ne?'' Gözlerini sonuna kadar açtı. ''Lütfen şaka yaptığını söyle.'' Elini yanağıma götürdü ve okşadı. ''Kendinde misin? Beynin yerinde mi?'' Yüzünü yüzüme yaklaştırdı. ''Bunu neden istiyor ve kalbimi paramparça ediyorsun?''
Onu göğsünden ittim, kendimden uzaklaştırdım. ''Pekala Sarp. Fazla yakınlaşma. Bu soruya verebilecek bir cevabım henüz yok. Eğer burayı geçersek bence harika bir oyuncuyum.''
Sarp göz devirdi, kendisini bir ötede duran koltuğa attı. ''Biliyorsun, 1 Nisan çoktan geçti.''
Karşısındaki koltuğa otururken ''Evet. Ama 1 Nisan'da şaka yaparsam hemen anlar, inanmaz. Bu yüzden yapacağım şakaları her zaman 1 Nisan'dan sonra yaparım.'' dedim.
''Zekice.'' Sırıttı, ''Televizyon kumandasını gördün mü?''
Başımı olumsuz anlamda salladım. ''Peki sen Uray'ı gördün mü?''
''Hayır.''
'Oha kesin kumandayla sevişiyor.' (Gerçekten bunu yaptığını hayal etsenize shdjmsfsnjdksaldfmksdg)
Bence de.
Telefonumu almak için elimi pantolonumun cebine uzattığımda Uray kapıdan içeriye girmişti. ''Sarp-... Ben sana kısa pantolon giyme demiştim!''
Kaşlarımı çattım ve Sarp'ın uzun pantolonuna baktım. ''Ama Sarp kısa giyinmiyor ki.''
''Hayır, seni kastediyorum.'' Vampir hızıyla Sarp'ın arkasına geçti, gözlerini eliyle kapattı. ''Resmen Sarp sana tecavüz edecekmiş gibi bakıyordu!''
Sarp, Uray'ın ellerini gözlerinden çekti. ''Beni kıskandığını biliyordum.'' Gülümsedi, ''Hadi Çığlık'ı bırakıp uzaklara kaçalım. Sadece sen ve ben.''
Uray, Sarp'ın kafasına vurdu. ''İbne.''
Sarp büyüyle elinde bir sopa oluşturdu. ''Bunu sana sokarım.''
''Soksana hadi!''
Sarp ayağa kalkıp Uray'ı da ayağa kaldırdı. ''Dön arkana.''
Sonunda kahkahamı tutamadım, öyle bir gülmeye başladım ki deprem oluyor sanabilirdiniz.
Uray abartılı bir şekilde göz devirdi. ''Markete gidip sana uzun kıyafetler alacağım. Bence sen de gelsen iyi olur Çığlık. Gelmezsen 10 yıl sonra da giyeceğin şeyler alacağımdan emin olabilirsin.'' Arkasını dönüp giderken ayağa kalktım.
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Uray benden bağımsız bir şekilde yürürken ''Şuna bak!'' diyerek giderken son anda gördüğüm elbiseyi taciz etmeye başladım. ''Bunu almalıyız. Uray?!'' Arkama baktığımda Uray bana çekil işareti yaptı. Biraz çekilip elbiseye bakmasına izin verdiğimde ise orta parmağını çekip yola devam etti.
Bence kısa, bacaklarımın 5de 10unu gösterecek ve göğüs dekolteli olması dışında pek bir sorun yoktu.
'Geri zekalı. Bende almazdım sana onu.'
Ama ben sana alırdım. Böylece seni kaçırıp her gün tecavüz ederlerdi.
'Sg velet.'
18 yaşındayım ben yarram.
'Benim gözümde hala bebeksin yavrum.' (Uykumu alamayınca böyle yazıyorum işte.)
Hatçe'ye cevap vermeden-...
'Sonra vereceksin ama değil mi? Ehueheueheu.' (Fesat olmanı gerekiyor.)
Ulan ben Uray'a bile vermedim. Kapa çeneni.
Elbiseyi yerine bıraktım. Uray'ı kaybetmiştim, bu yüzden birkaç kere zıpladım ve kafasını görmeye çalıştım. Sonuçta o bir eyfel kulesi, ben ise a4 kağıdı. Yani boy olarak...
Sarı kafa görüş alanıma girince tekrar kaybetmeden oraya koştum.
Olduğu yeri gördüğümde ise kör olduğunu düşünmeye başlamıştım. Çünkü elinde tuttuğu şeyi giyersem içinde kaybolurdum.
Yanına gittiğimde beni gördü. ''Baksana, bunu alalım.'' dedi gülümseyerek.
Bu sefer ben de ona nah çektim. ''Oradan bakınca 500 kilo gibi mi görünüyorum, seni gavat?''
Kıkırdadı ve eşofmanı yerine bıraktı. ''Evet, sürtük.''
''İşte bu yüzden seni seviyorum, orospu.'' Gülümsedim ve ona sarıldım.
''Ben de seni seviyorum, top.'' (Böyle sevgili istiyorum shdfujalgasdgmadsg)
''Eve gidelim, kahpe.'' Sırıtarak, kahkaha atmamak için yüzümü boynuna gömdüm.
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Kısa olduğunu biliyorum ama size bir şey söylemek istiyordum. Sadece duyuru yapmak istemedim, yani bölümde yazayım dedim.
2. kitap yazmak istiyorum. Eğer sizde istiyorsanız yazacağım.
Yazarsam 4. özel bölümle birlikte yayınladığımı söylerim.
Ama eğer istemiyorsanız yazmayacağım.
Bu arada kitap Çığlık ve Uray hakkında değil, çocukları hakkında olacak. Ama 2. kitapta da onları fazlasıyla yazmaya çalışırım.
Lütfen cevap vermeden geçmeyin, 2. kitabı yazayım mı???
Az istek olursa yazmayacağım, kusura bakın tşk by.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ PRENSES
Vampireokumanızı önermiyorum cidden hangi kafayla böyle bir kitap yazdım ben bnc okmyn yni ✘KÜFÜR İÇERİR!✘ ♛ ♛ ''İstersen tekrar döv beni. Vur dediğimde vur bana, ama ben gerçekten üzgünüm ve seni seviyorum.'' ♛ ♛