♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Ofladım. Cidden bizi tanımıyor muydu şimdi? Eğer öyleyse ne yapacağımız hakkında bir fikrim yoktu. Umarım kalıcı değildir.
''Siz kimsiniz? Ben neden buradayım? A-ayrıca ben-benim adım ne?'' Sırıttım istemsizce. Bu hali komikti.
''Boşver. Hadi buradan çıkıyoruz.''
''Nereye götürüyorsunuz beni?''
''Ah, bir bilsem. Kalk hadi.''
İdil ayağa kalktı. Sarp'a döndüm. Fazla uzağa ışınlanamazdık. Ayrıca Sarp nereye ışınlanacağımızı tam bilemeyeceği için çok alakasız bir yere bile ışınlanabilirdik.
Sarp yanımıza geldi. ''Nereye ışınlanalım?'' Bende onu merak ediyorum akıl küpü.
''Im. Tam 500 metre ileri? Olur mu?''
Düşündü. ''Olur ama tam nereye düşeceğimiz belli değil.'' Başımı salladım. Allah'a emanet bir yere düşecektik işte.
''Peki. Umarım kaktüse düşersin.'' dedi ve sırıttı. Bende sırıtıp göz devirdim.
Ve Sarp büyüyü yaptı.
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
▪ÇIĞLIK▪
''...Ya ama işte. O İris ile yiyişiyor. Bilmiyorum. Cidden büyü mü aca-...'' Baha'nın eli yüzünden konuşamadım. Ona test ters baktım. Ne güzel hayat hikayemi anlatıyorum size. Cık cık. Çok kabasınız.
Şuan onlarla saraya yürüyordum. Kötü değillerdi. Gayet arkadaş canlısıydılar. Ve sevgililerdi. En azından önümde yiyişmiyorlar. Hatta hiç yiyişmiyorlar. Bende böyle sevgili istiyom.
''Boho çok şo olono yokso sono osmonlo tokodo otorom.''
Baha elini çekti. ''Osmanlı tokadı mı? Almayayım.''
Gülümsedim. ''Güzel. Nerede kalmıştık? Heh...'' Konuşmaya devam edeceğim sırada bu sefer Hayal eliyle konuşmamı engelledi. ''Çok konuşuyorsun.'' Omuz silktim. Sadece İlk 5 yılda olanları anlattım. Çok değil (!).
''Yoo. Hoçto bolo.'' Sırıtıp elini çekti.
''Saraya daha var mı? Ben yoruldum.'' dedi Baha yakınarak. Daha şu sağa sapacağımız evi görememiştim. Daha oraya gelmemiştik. Yani daha olması lazımdı.
''Bir ev görürseniz söyleyin.'' Başlarını salladılar. Ve bir ev görüş açıma girdi. Oha. Çakinin çocuğu falan mı yaşıyor? Çaki ne ara çocuk yaptın yavrum?
Ev yıkık döküktü. VE ÖNÜNDE BİR CESET VARDI. Çığlık atma organı neydi? Göz? Burun? Kulak? Ben oyumu göze veriyorum. Olmadı burun. O da olmadı kulak. O da olmadı bayılırım.
Durdum ve cesedi gösterdim. ''Obamanın götü aşkına! O bir ceset mi?'' İkisi oraya baktılar. Hayal korkuyla geri çekildi. ''E-Evet. Sanırım.''
Baha sırıttı. ''Kızlar o ölü. Yemez sizi.'' dedi. Ya buradaki prenses Baha mı acaba? Bence Baha prenses olmalı. Karşınızda Prenses Baha. Ben istifa ediyorum da.
''Ölü o. Yicek bizi tabii.'' dedim. Baha tek kaşını kaldırdı. BEN O LANET ŞEYİ YAPAMIYORUM. YAPMA ŞUNU.
''Sadece bir ceset işte. Ne olacak?''
Ceset aniden yok olunca bir çığlık attım. Hayal benim çığlığımla o da çığlık attı. Hayır beni değil, çığlı attı. Beni atmadı. Benim adım Çığlık ama beni atmadı. Yani hani ağızd-... Tamam susuyorum ben.
''Ceset yok olduğğğ!'' dedim ve ellerimle gözlerimi kapattım. Hayal de bana sarıldı ve oraya bakmamaya çalıştı. Korkak team.
Baha ellerimi gözümden çekti. ''Hayır, hala orada.'' Hemen eve tekrar baktım. Evet, şimdi oradaydı. Yine.
Nefesimi dışarıya üfledim. ''Ben şizofrene bağlıyorum. Hemen gidelim.'' İkisi başını salladılar ve yola devam ettik.
Tam ayrımın oradan Uray'ın dediği gibi sola saptık ve saraya doğru yürüdük.
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
▪URAY▪
Sarp gülerken ona en kötü bakışlarımı attım. İdil ise sırıtıyordu. Götler!
Işınlanırken Sarp ışınlandığımız yere -benim olduğum yere- büyüle kaktüs koymuştu. Tam kaktüsün üstüne oturmuştum. Şimdi ise popomdaki kaktüs parçalarını çıkarıyordum. Aman ne güzel!
''Gülme lan avrat!'' diye bağırdım. Daha çok güldü. Ofladım. Buradan bir an önce gitmeliydik çünkü burası hiç tekin değildi. Hatta buraya 'perili' denirdi. Çünkü bir kaç büyücü burada ölmüştü ve ruhları buradan geçen herkesle işsiz gibi taşak geçiyormuş.
Çığlık'a dediğim o evden şimdiye çoktan sağa sapmış olması lazımdı. Burası o ayrımın sol tarafıydı. Ona korkmaması için söylememiştim. Ev periliydi. O büyücülerin ruhlarından biri oradaydı. Korkunç bir şey görme olasılığı vardı ama umarım bir şey olmamıştır.
''Uray! Bunu neden daha önce yapmadım ben?'' dedi Sarp ve daha fazla güldü. Bir küfür mırıldanıp son kalan şeyi çıkardım. Acımamıştı ama rahatsız ediyordu. (jsmdjsmj)
''Yürü ebesini bellediğim.'' dedim. Sarp gülmeyi kesti. Gözleri arkama kayınca yüzü düştü.
''Bu- Bu Çığlık değil mi?''
Hemen arkamı döndüm. Bu Çığlık'tı! Ne işi vardı burada? Hem de Baha ve Hayal ile ne yapıyordu? O ikisi Çığlık'a bir şey mi yapmıştı?
Sarp'a döndüm.
İdil ''Onlar kim?'' dedi. Ona cevap vermedim. Çığlık'ın yanına gitmeliydim.
''Sarp, İdil ile burada bekler misiniz?'' Sarp başını salladı.
Vampir hızıyla önlerine geçtim ve ellerimi göğsümde birleştirip onlara baktım. Hayal ve Baha beni görünce şaşkınlıkla baktılar.
Hayal benim eski sevgilimdi... Çok uzun zaman önceydi. Baha ile tanıştı ve onun için benden ayrıldı. O günden beri sevgililer. Artık pek umurumda olduğu söylenemez ama bana beni sevmediğini söylemişti. Ben itiraz edince ise kavga ettik. Aramız hala bozuk. O günden beri onu görmemiştim.
''Çığlık ile ne halt yiyorsunuz?'' dedim. Bana öylece baktılar. Çığlık yanıma geldi. ''Sen ne halt yiyorsun peki sarı kafa?'' Gülümsedim. Sarı kafa...
''Gidiyoruz Çığlık.'' dedim, ardından arkada kalan Sarp ve İdil'i gösterdim. Bana şaşkınca baktı. ''Siz nasıl geldiniz ki?'' dedi. Cevap vereceğim sırada Hayal, Çığlık'ın omzundan tutarak çekti.
''Çığlık hiç bir yere gitmiyor. O bizimle.''
Ona küçümseyici bir bakış attım.
''Hayır. Bizimle geliyor. Hem sizi salaklar, yanlış yoldan gidiyorsunuz.''
Göz devirdi.
Çığlık'ın bileğinden tutarak onu Sarp ve İdil'in yanına sürüklemeye başladım.
''Umarım gelecekteki çocuğunun, çocuğunun, çocuğunun, çocuğunun, çocuğunun, çocuğunun gözü pörtlek doğar Uray!'' diye bağırdı. Onu takmadan Sarp'ların yanına getirdim Çığlık'ı.
''Bu kız kim peki?'' dedi İdil. Çığlık İdil'i süzdü.
''Asıl bu kim? Uray, İris yetmedi şimdi de bun-...'' Hemen elimle ağzını kapattım. İdil anlamamışca Çığlık'a bakıyordu. Gülümsedim.
''Ya şizofrendir kendisi.'' Çığlık hemen elimi çekti. ''Sensin şizofren lan.'' İdil'e baktım. ''Gördün mü, bak. Şizofren işte.'' Çığlık göz devirdi.
Arkasına döndü. Hayal ve Baha'yı aradı. Bende arkama dönüp baktım. Gitmişlerdi.
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Hala kapak yapan bir şahıs arıyorum. Güzel kapak yapabilen varsa mesaj atabilir.
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ PRENSES
Vampireokumanızı önermiyorum cidden hangi kafayla böyle bir kitap yazdım ben bnc okmyn yni ✘KÜFÜR İÇERİR!✘ ♛ ♛ ''İstersen tekrar döv beni. Vur dediğimde vur bana, ama ben gerçekten üzgünüm ve seni seviyorum.'' ♛ ♛