♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Disiplin cezası almak üzereydim. Bayağı ekşınlı bir gün oldu jhdcxavfn
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
⌚ 20 DAKİKA ÖNCE ⌚
Kapıyı çalmadan, hayvanca açtım ve babama gülümsedim. ''Neden beni çağırdın baba?'' Arkamdan Sarp gelirken bir sandalyeye oturdum.
''Sarp bana 1 haftaki rüyandan söz etti. Ama ona fazla anlatmamışsın, bana onu tam olarak anlatır mısın?''
Elimle tek kaşımı kaldırdım. Çünkü hala kaldıramıyorum. ''Neden?''
''Anlattıktan sonra söyleyebilirim. Anlatır mısın?''
Omuz silkip anlatmaya başladım. Babam sözümü kesmeden dinliyordu.
''Bunu 1 hafta önce gördün, değil mi?''
Başımı olumlu anlamda salladım. ''Evet ama ben korkutuyorsun. Rüyam ile ilgili bir şey mi var?'' dedim.
Duruşunu dikleştirdi. Ay kesin bir şey var. Yoksa prensesler rüya göremez mi?
''Sanırım gördüğün rüya gelecekle ilgiliydi. Senden önceki prensesler nadiren de olsa rüyasında gelecekten bir şey görebiliyordu. Yani rüyanın bir kısmı gelecekte gerçekleşecek. Ama bir şeyler yaparak bunun olmamasını sağlayabilirsin.''
Ha.
Haha.
Yani Uray ve Janset evlenecek öyle mi?
Umm, gidip onları şimdiden kutlamalıyım.
Babama çaktırmadan çekmecesindeki gümüşü cebime attım. Sarp'a baktığımda görmemiş gibiydi. Umarım aldığımı görmemiştir.
''G-Gitmeliyim.'' dedim ve hızla yerimden kalkarak odadan çıktım. Ağlamak üzereydim ama ağlamayacaktım. Uray için ağlamayacaktım.
''Çığlık!'' Sarp arkamdan koşarak bana yetişti. ''Bekle. Gidip ikisinin ne yaptığına bakalım mı? Babanın dediği gibi, bir şey yaparsan evlenmelerini engelleyebilirsin.''
Başımı salladım ve hızla aşağı inerek salona gittik. Ben koltuğa otururken o televizyona şu bilmem ne büyüsünü yapmıştı.
Bana kumandayı verdi. ''Daha önce söylemedim ama ok tuşlarıyla ekranı hareket ettirebilirsin.'' dedi.
Ekran açılınca sadece Uray'ın odasının önü gözüyordu. Kumandadan bir ok tuşuna basıp içeri girdim.
''Siktir.'' Sarp ve ikimiz aynı anda küfür ederken kumandayı hızla televizyonun ekranına attım ve kırdım.
''Sikeyim Uray! Hayır! Senden nefret ediyorum!'' Ellerimle gözlerimi kapattım ve göz yaşlarımı tuttum. ''Bunu nasıl yaparsın?'' Ağzımdan bir hıçkırık çıkmıştı ve ben göz yaşlarımı tutamıyordum.
Teyze olmaya hazır değilim.
''Sakin ol. Ağlam-...'' Sarp'ın konuşması beni daha kötü yapıyordu.
''Kapa çeneni.'' dedim aniden ve ayağa kalktım. Kapıya doğru yürürken cebimdeki gümüş düşmüştü ve Sarp bunu görmüştü.
''Ne? Ciddi misin? Ne zaman aldın onu?'' Ayağa kalkıp alacağı zaman sinirle büyü yapıp onu durdurdum. Kıpırdayamıyordu.
''Sakın dokunma. Yoksa benimle birlikte seni de götürürüm.'' dedim ve yerdeki gümüşü alıp hemen cebime soktum. Büyüyü yapmayı bırakınca hızla yukarı çıktım. Sarp arkamda 'yapma' gibi şeyler söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ PRENSES
Vampireokumanızı önermiyorum cidden hangi kafayla böyle bir kitap yazdım ben bnc okmyn yni ✘KÜFÜR İÇERİR!✘ ♛ ♛ ''İstersen tekrar döv beni. Vur dediğimde vur bana, ama ben gerçekten üzgünüm ve seni seviyorum.'' ♛ ♛