M.P.♥17

4.8K 290 32
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Yaklaşık 1 haftadır bölüm atmıyorum. Kusura bakın. Babam bilgisayarımı aldı. Geçen gün üşengeçliğim tuttu okula gitmedim o yüzden fksdkfölsdklf Hafta içleri kullanamazmışım. Yani bölümler aksayabilir.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Uyandığımda bana sülük gibi yapışmış Uray'ı gördüm. Bana neden yapışıyor bu ya? Tövbest. Taciz etmez değil mi? Yani yapmamıştır herhalde. Yok yapmamıştır.

Peki saat kaç? Bugün okul vardı. Babam beni kesinlikle bir çaki edasıyla pıçaklayarak öldürecek. Annem terliğini götüme sokacak. İkisi bunları yaparken abim yandan yandan sırıtacak. Ben ölünce mezarıma işeyip halay çekecekler.

Ben prensesim ulan.

Ama anne ve baba korkusu olan bir piremses.

''Uray!'' diye çığlık attım. Uray çığlığımla beraber beni bırakıp yatakta oturur pozisyona geçti vampir hızıyla.

Etrafa yarı kapalı gözleriyle baktı. Göz göze gelince şirince sırıttım. O ise kötü kötü baktı.

''Biri ölmüyorsa tekrar yatıyorum.'' dedi. Göz devirdim.

''Saat kaç?''

Omuz silkti ve cebinden telefonu çıkardı. ''9:41. Okula geç kaldık. Bugünde gitmeyelim.'' Aslında olabilir. Okula gitmek istemiyorum. Şu Kumsal denen insan dışı kendini tuval sanan varlığı gördükten sonra zaten bu normal.

''Olur. Uyuyacak mısın peki?'' dedim.

''Uykum var.''

''Yine mi?''

Sırıtıp omuz silkti. ''İyi gündüzler.'' diyerek tekrar yatağa yattı. Yorganı kendine çekip sarıldı. Manyağa gel. Yorgana taciz ediyor şimdide. Ayıp, ayıp. Cık cık. Komşunun oğlu hiç öyle şey yapıyor mu? Bak ne güzel o yorganlara tecavüz etmiyor.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Telefonu alıp arayan kişiye baktım.

Şuan 2949284 korku filmi art arda izlemiş gibiyim.

'Babeko arıyor...'

Açmalı mıyım? Açmamalı mıyım? Simitli miyim, simitsiz mi? Aklımda deli sorular.

''Alo? Baba? Canım babam. Napıyon? İyi misin? İyisin, iyi. Çoluk çocuk nasıl? İyi, iyi.'' diyerek telefonu açtım ve saçmalamaya başladım.

''Çığlık neredesin?''

''Okuldayım baba ya.''

''Bende okuldayım. Seni göremedim.''

Şimdi şu cümleyi alıyorsunuz, Uray'ın burnuna sokup başka bir yerinden çıkartıyorsunuz. Ama şuan bunu yapamıyoruz çünkü beyefendi tuvalette işiyor.

''Ş-Şey baba. Ben kantinden bir latte almaya gittim. Ama kalmamış. Bende bekliyorum getirmelerini. Sorma.''

''Latte mi? Kızım deli misin? Zaten kantinde de yoksun.''

Derin bir nefes aldım. Düşün Çığlık. Ne yapacaksın şimdi?

''Ya şey... Tuvaletim geldi. Tuvalette bekliyorum.''

''Çığlık. Bütün okulu korumalara arattım. Yoksun. Şimdi beni sinirlendirmeden nerede olduğunu söyle.''

Telefonu kapatıp koltuğa attım. Bittim ben. Helvamı yemeye hazır olun. Ama mezarıma da biraz bırakında hortlayıp bende yiyeyim.

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin