M.P.♥10

6.9K 430 63
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Medyada Sarp var. Onu Calum Hod canlandırıyor jksfskdf Bilmeyen vardır belki; Uray'ı canlandıran Luke Hemmings ile Calum Hood gerçekte de arkadaşlar. İkisi 5SOS üyesi :) Bende ikisine aşık olduğum için karakterleri onlar yaptım fsjdhfkjal

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

▪ÇIĞLIK▪

Gözlerimi açtığımda önümde sırıtan bir adet Uray gördüm. Ha? Uray?! Ben?! Ölmedim mi?! Noluyooo??

Yattığım yerden fırlayıp Uray'a baktım. ''B-Ben?'' dedim sorarcasına. Daha fazla sırıttı. ''Aşkıım!'' diye bağırdı kapıya doğru. Ne aşkımı loğ?

İçeriye hala adını öğrenemediğim manyak karı girdi.

Tam Uray'ın yanına gelip kollarını beline doladı. Höst dedik. Noluyo? Ben uyurken çocuk yapmamıştırlar değil mi?

''Seninle çok eğleneceğiz prenses.'' dedi kız. Uray'da kıza sarıldı. ''Emin ol, ölmek için yalvaracaksın.'' Ne diyorlar bunlar? Uray...? Sana noluyor? Bir şey mi içtin yavrum?

''Ben neden hayattayım? Siz niye sevgili gibi davranıyorsunuz?'' dedim ve bir adım geri gidemedim. Yatağa düştüm. Bunu kim koydu buraya?

''Ah, canım benim. O kurşun bildiğin kurşunlardan değildi. Seni geçici olarak öldürdü. 2 gündür ölüsün.'' dedi kız. Şu kıza bir isim takmalıyım. Hm... Yok bulamadım.

''Siz?'' dedim sorar gibi. Kız gülümsedi ve Uray'ın yanağını öptü. Benim lan o. ilk ben gördüm, bana ne. Gitti yağuşuhlu jojuk.

''Biz sevgiliyiz.'' Duraksadı. ''Ben sana neden açıklama yapıyorum?'' Uray'dan ayrıldı ve yanıma geldi. Dibime girip elini hızla boğazıma götürüp sıkmaya başladı.

''Oyun yeni başlıyor. Yoksa tahtını verip oyunu direk bitirmek ister misin?'' Yüzümü buruşturdum. ''Asla dediğimi hatırlıyorum.'' Sadist gibi gülümsedi. Beni oturduğum yerden kaldırdı ve kafamı duvara vurdu. Çift görüyorum galiba. Uray'ın ne zamandan beri ikizi var?

Kız beni ayağa kaldırdı. ''İris... Bence sonraya saklayalım.'' dedi Uray. Adının sonunda İris olarak öğrendiğim cadaloz karı Uray'a gülümseyerek baktı. ''Öyle olsun hayatım.'' Beni duvara ittirdi.

''Birazdan seni alırlar.'' Uray'a dönüp sinsi bir sırıtış attı. ''Bizim küçük bir işimiz var.'' Yavaş gel lan. Oha. Ne işi? Töbest...

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Tahmin edin şuan ne yapıyorum? Zor değil, hadi...

Oturuyorum.

10 dakika önce odadan çıkmışlardı ve her ne bok yapıyorlarsa uzun sürüyor gibi görünüyordu. Ama Uray neden İris sürtüğünü sevsin ki? O beni 'sahte' bir şekilde öldürdükten sonra Uray neden onu seviyor ki?

Daha önemli Sarp şuan neredeydi? O gerçekten ölmüş olabilir miydi? Sonuçta bizi aynı silahla vurmuştular. O da geçici bir süre ölmesi lazımdı. Yani, umarım.

Kapı açılınca oraya döndüm. Şu İris'in arkadaşı vardı. Onunda adını bilmiyorum. Yalnız ama çok yahuşuhlu, dağılın. Uray'ı kaptırdım bunu vermem. Belki beni öldürecek ama yakışıklı ya...

''Kalk.'' dedi sakince. Dediğini yapıp kalktım. Yanına gidince beni kolumdan tutup dışarı sürükledi.

Bir odaya getirdi. Kapıyı açtı. Depo gibi bir yerdi. Uray ve İris sandalyelere oturmuş yiyişiyorlardı. İğrençsiniz! Uray senden beklemezdim. Cık cık.

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin