M.P.♥4

13K 656 227
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Medyada Uray var. (: Nasıl nefes alınıyodu bilen var mı :D sjkfjs

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Ben prensesim... Ben prensesim... Ben prensesim... Ben...

''Çığlık?''

''Ben prensesim!''

Ay ben bunu dışımdan mı söyledim.

Uray hızla kapıdan kafasını uzatıp beni süzdü. ''Bunu aştığımızı sanıyordum Prenses?'' Sondaki 'prenses'i gerçekten prenses olduğum için söylemişti. Yanlış anlamayın.

''Sanırım aşamamışız.'' dedim. Göz devirdi ve yanıma gelip o da yatağa oturdu. Hala onun odasındaydım. Yaklaşık 15 dakikadır geri zekalı gibi duruyordum burada.

''Bak Prense-...''

''Prensesine sokayım Uray. Çığlık de bana.''

''Peki Çığlık... Bunu aşmalısın. Sana önerim bu. Yoksa işler daha zorlaşacak.''

Sende böyle bir şey yaşa ben görecem seni o zaman.

''Demesi kolay.''

''Bunu aşabileceğine inanıyorum. Eminim ki aşacaksın.''

''Bok aşarım ben bunu. Alışamayacağım prenses olmaya. Gerçek ailemi hiç düşünemiyorum bile!''

İç çekti.

''Aç mısın?''

Ona dönüp kısık gözlerle baktım. Sırıtıp omuz silkti. Ya ben hala şokta, sizde bimde iken bu sorulur mu ya?

''Geri zekalı.'' diye mırıldandım.

''Salak!'' dedi.

''Aptal.''

''Manyak.''

''Puşt.''

İşaret parmağını dudağıma götürerek 'sus' işareti yaptı.

''Aa. Bu küfür sana yakışmıyor ama.'' dedi ve sırıttı. Harbi ha. Ben şimdiye kadar böyle çok küfür etmezdim. Hormonlarımı bozdu bu Uray.

''Git bana yemek getir.'' dedim. Başını salladı. Ayağa kalktı ve odadan çıktı. Çıkınca kapı tıklandı. ''Gir!'' dedim. Sarp içeri girdi. Yatağın yanına gelip oturdu ve bana gülümseyerek  baktı.

''İyi misin?''

Bok gibiyim.

''Evet.''

''Emin misin?''

Hayır.

''Evet.''

''Solgun görünüyorsun.''

Biliyorum bok kafalı.

''A, öyle mi? Hiç fark etmemişim Sarp.''

''Zihnini de okuyabiliyorum, biliyorsun değil mi?''

Hssktr...

''Zihnimden uzak dur!''

Güldü.

''Saraya gitmek zorunda olmasan seninle iyi anlaşabilirdik.''

Saray... Saraya gideceğim... Saraya gideceğim ve gerçek ailemle tanışacağım... Fanteziye gel. Millet gerçek ailesinden bıkıyor, ben daha tanışmadım. Yok canım, ne anormalliği. Gayet normalim.

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin