M.P.♥22

3.6K 275 14
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Aklıma geldikçe bir şeyler yazmaya çalışıyorum. Okunma ve oylar arttıkça yazasım geliyor zaten ama yazacak hiç bir şey yok sjkjdej Bölüm umarım sıkıcı olmamıştır. Bayağı bir düşündüm yazmak için.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Kral güldü. ''Çığlık, sen git. Ben gelirim birazdan. Bu hanımefendi ile konuşacağım.'' Çığlık ofladı ve başını sallayarak uzaklaştı. Bende krala döndüm. Benimle ne konuşabilir ki?,

''Bizi kurtardığın için teşekkür ederim. Bunun karşılığında ne yapabilirim?'' diye sordu.

Hm. Bir düşünelim.

''Gerek yok.'' dedim ve gülümsedim. Aslında çok gerek vardı. Eğer hapishanede yokluğum fark edilirse idam bile edilebilirdim. Ama insanlardan bir şey istemeği sevmem.

''Paraya ihtiyacın var mı?'' diye sordu bu sefer.

''Gerçekten gerek yok.''

''Sana karşılığını vermem gerekiyor. Sen olmasan Çığlık veya içimizden biri ölebilirdi. Lütfen bir şey yapmama izin verin.''

''Kralım, sağ olun ama gerek yok. Sizden bir şey isteyemem.''

''Tamam. O zaman bana, sana ulaşabileceğim bir şey ver. Telefonun, adresin veya başka bir şey mesela. İstediğin zaman bunun karşılığını verebilirim.''

Düşünür gibi yaptım. Hapisten sonsuza kadar çıkmak iyi olurdu. Ama oradan kaçtığımı söylersem ne tepki verirdi bilemiyorum. Herhalde pek iç açıcı olmayacaktır.

''Telefonumu verebilirim. İhtiyacım olunca ararım.'' dedim. Büyüyle kağıt ve kalem oluşturdum. Kağıda sahte bir numara yazdım. Kral sahte numarayı alıp bana gülümsedi. Bende ona gülümsedim.

Arkamı dönüp ormanın içine yürüdüm. Arkadaşlarım zaten gitmişti.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Bir göl kenarına gelip banka oturdum. Nereye gidebilirdim şimdi?

Ailem yok ki benim. Evim desen, o da yok.

11 yaşımdan beri hapisteyim. O 5 büyücüyü 11 yaşımda öldürmüş ve 5 yılımı hapiste geçirmiştim. Son 5 yılım kalmıştı ama orası o kadar kötü bir yer ki daha fazla kalamazdım.

Şuan 16 yaşındayım. Adımı söylemek isterdim ama bilmiyorum. Evet, adımı bilmiyorum.

Ailemi hiç tanımadım. Beni daha bebekken çocuk yurda bırakmışlardı. 6 yaşında yurttan atıldım. Çünkü çok yaramazdım ve en son az kalsın yurt yanıyordu.

Burada 18 yaşına kadar yurtta kalmak falan yok. Nasıl olsa özel güçlerimiz var diyerek herhangi bir yaşta bile atabilirler. (Bunu şimdi uydurdum sökejhsdk Noled olsun çok mütüşüm)

6 yaşımdan beri sokaklardayım. Büyücü-kurt-vampir olduğum için pek zorlanmadım. Güçlerimi kullanmayı kendim öğrendim. Hala çoğu büyüyü bilmiyorum ama bildiklerimle idare ediyorum.

''İtmesene geri zekalı!''

Hemen arkama döndüm ve sesin geldiği yere baktım. O da neydi? Biri beni mi izliyor?

Ayağa kalktım ve sesin geldiği yere gittim. Cesur ben okuyanları coşturuyor... Ama en kötü ne olabilir ki?

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

▪ÇIĞLIK▪

Size birinin zihnini okumak çok eğlenceli demiş miydim? Şimdi diyorum.

Şu 'adı olmayan' kızı gölün kenarına kadar Uray ile takip etmiştik. Bir bankta oturdu. Çok meraklı olduğumuz için kızın zihnini okuduk. Sanırım bu kıza bir isim bulmamız gerekiyor.

Uray beni itince ''İtmesene geri zekalı!'' dedim. Bana döndü ve işaret parmağını dudağına götürerek sus yaptı.

Fısıldayarak ''Sessiz olsana!'' dedi.

Ve o anda yanımızda o kız belirdi. Bize sinirli bir ifadeyle bakmaya başladı. Şirince gülümsedim.

''Selam isimsiz kız!'' dedim ve ellerimle el salladım. İç çekti.

''Beni mi izlediniz siz?'' dedi.

Uray kafasını kopartırcasına hayır anlamında salladı. E haklı. Kız çok kötü bakıyor.

''Yoo, nereden çıkardın bunu?'' dedim. ''Biz sadece bu çalılığı ziyaret ediyoruz. Çok yalnız, baksana.''

Kız göz devirdi. ''Zihnimi okuduğunuzu biliyorum.'' Kızın medyum olma ihtimali kaç?

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

''Ama eğer bunu birine anlatırsanız sizin kafanızı kopartırım.''

İkimizde 'isimsiz kız'a başımızı salladık.

Bize İris ile hapishaneden kaçtığını söylemişti. Eğer bunu babam öğrenirse o verdiği numarayı ona sokacağından eminim.

''Peki... Sana nasıl seslenmemizi istersin?'' dedim. Omuz silkti.

''Beni bir daha görmeyeceksiniz. Bu yüzden bunu sorun etme.'' dedi ve ayağa kalktı. Bende onunla birlikte kalktım. Kızın evi falan yok. Bırakır mıyım sizce?

''Hayır! Bizimle geliyorsun.'' dedim. Bana öyle bir bakış attı ki yerime tekrar oturdum. Kız bakışlarıyla öldürüyor.

''Üzgünüm prenses ama size yük olmak istemiyorum.''

Bu sefer abartılı bir şekilde göz devirdim. ''Ben prensesim. Bana karşı mı geliyorsun isimsiz kız?'' dedim. Omuz silkti tekrar.

''Canım kıymetli. Kralın beni öldürmesini istemiyorum.''

''Onu ben hallederim.''

''Nasıl?''

''Bir şekilde işte. Geliyor musun?''

''Hayır.''

Ofladım ve ayağa kalktım. ''Ge-li-yor-sun.''

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Babama yalvaran bir bakış attım. Nefesini sıkıntıyla verdi.

''Tamam Çığlık. Kalabilir.'' dedi ve arkasını dönüp uzaklaşmaya başladı. Ve muhteşem Çığlık tekrar başardı. İsimsiz kız bizde kalıyor!

''Prenses, kalmasam olmaz mı?'' dedi. Ona döndüm.

''Çığlık diyeceksin.''

''Tamam, Çığlık. Şimdi kalmasam olmaz mı?''

Göz devirdim. ''Hayır. Benim odamın yanındaki odada kalıyorsun.''

Ofladı. ''İyi.'' dedi bıkkınlıkla.

Biliyorum, çok inatçıyım.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Ya o değil de medyaya koyacak fotoğraf kalmadı öskedshfjekj

Bölümler 2 günde 1 gelir mi bilmiyorum. Fazla bekletmemeye çalışıcam. Aklıma ne gelirse yazıyorum zaten.

Bu arada duyuru bölümünde yazdığım gibi 3-4 taslak yazmadım. Eğer yazarsam 1 yıl bölüm beklerdiniz djejk Sadece bu bölümü yazdım. Aklıma geldikçe yazıyorum :D

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin