♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Uray aniden bana sarılınca afallamıştım ama bende ona sarılıp görmese bile gülümsedim.
Artık bir sevgilim var. Kıskanın.
''Bir an bana kızıp kovacaksın sandım.''
Kıkırdadım. ''Onu babam yapacak.''
Hızla benden çekildi ve gözlerini büyüttü. ''Gitmeliyim, bugün ölmek planlarımda yok.''
Yanağımı öpüp kapıdan vampir hızıyla çıkınca kapıya bakakaldım.
BENİ ÖPTÜĞÜĞĞĞÜĞÜĞÜĞÜĞÜĞÜĞÜĞÜĞÜĞÜĞÜĞÜĞÜĞÜĞÜĞÜ.
'Geri zekalı'
BENİ GERÇEKTEN ÖPTÜ.
'Ama yanaktan'
OLSUN. YİNE DE ÖPTÜ.
Bugünü tarihe yazmalıyız. Sık sık olmaz böyle şeyler.
Odamdan tam çıkacağım anda babam önüme geçti. ''Nereye?'' dedi.
Gülümsedim. ''Hiç, Beria'ya bakıcaktım. İdil hala orada mı?''
Babam başını olumlu anlamda salladı. ''Dışarıya çıkmayı aklından geçirme. Akşam yemeği birazdan hazır.''
Babam gidince Beria'nın odasına kapıyı çalmadan girdim.
Yok artık!
Bensiz dedikodu yapıyorlar!
Hemen yanlarına oturup ''Demek bensiz dedikodu yapıyorsunuz.'' dedim. İkisi güldü ve bana döndüler.
''Uray'ın odana girdiğini görmüş olabiliriz.'' dedi İdil.
''Yoo.'' dedim. ''Sizin gözleriniz bozuktur.''
Beria bana inanmamış gibi bakınca ofladım. Hayır, Uray'ın benden hoşlandığını söylemeyeceğim. Bana sarılıp öptüğünü hiç söylemeyeceğim.
Beria tek kaşını kaldırıp sinsice gülerken göz devirdim. Zihnimi okumuştu.
Ama o değil de, şu tek kaşı bir ben kaldıramıyorum yahu. Öğretmen falan mı tutsam? Neyse konu bu değil. Sonra tutarım öğretmeni.
♛ ♛ ♛ ♛ ♛
Gözlerimi açtığımda karşımda kollarını göğsünde birleştirmiş babamı gördüm.
Gülümseyip ''Selam baba.'' dedim. O ise sinirli gibiydi.
''Uray dün odana gelip ne dedi?''
Gözlerimi ovuşturdum. Hala tam uyanamamıştım.
''Uray mı? Dün gece odama mı gelmiş?'' Ben oyuncu olmalıyım ya.
''Sana ne dedi?''
''Hiç bir fikrim yok. Odama geldiğini bile bilmiyorum.''
Gözlerini devirdi. ''İyi ama kraldan bir şey saklayamazsın Çığlık. İstesem 10 dakika sonra bunun cevabını bulabilirim.''
Sinsice sırıtınca yatakta oturur pozisyona geldim. ''Odamda kamera falan mı var baba?'' deyip kıkırdadım.
Tek kaşını kaldırıp 'evet' dermiş gibi bakınca gözlerimi kocaman açtım. Hadi ama! Kim kızının odasına gizli kamera koyar?!
Gözlerimle odaya baktım ve kamera bulamadım. ''Nerede?'' Babam omuz silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ PRENSES
Vampireokumanızı önermiyorum cidden hangi kafayla böyle bir kitap yazdım ben bnc okmyn yni ✘KÜFÜR İÇERİR!✘ ♛ ♛ ''İstersen tekrar döv beni. Vur dediğimde vur bana, ama ben gerçekten üzgünüm ve seni seviyorum.'' ♛ ♛