M.P.♥32

3.1K 244 149
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Uray'ın evine geldiğimde kapıyı çaldım.

Bir dakika. Ben niye Uray'ın evindeyim? Niye kapıyı çalıyorum?

Kapıyı Uray açmıştı. ''Çığlık? Gelsene içeri.'' dedi. Gülümseyerek içeri girdim. O değil de, ben ne zaman dünyaya geldim bilmiyorum. En son okulda değil miydim?

''Janset! Sevgilim, gelsene!'' Uray salona doğru bağırmıştı.

Hoşt, ne Janset'i, ne sevgilimi?

Janset salondan hızla çıkıp yanımıza geldi. ''Tatlım, bu kim?''

Uray, Janset'in omuzuna kolunu attı. ''Bu Çığlık. Eski sevgilim.'' dedi. ''Çığlık, bu da benim karım Janset.''

Bi dk bayılıcam.

Ağzımı bir filin sığabileceği kadar açtım ve Janset'e baktım. Bana elini uzattı. ''Tanıştığıma memnun oldum Çığlık.'' dedi.

Onu siklemeden bakışlarımı Uray'a çevirdim. ''Siz evli misiniz?''

Gülümseyerek başını olumlu anlamda salladı ve elindeki yüzüğü gösterdi. ''Evet. 3 yıl oldu. Hatta 4 çocuğumuz var.''

Demek 4 çocuk, hm. Aferin Uray. O çocukları ben sana sokmaz mıyım?

''N-Ne? 3 yıl? 4 çocuk?'' Gözlerimi kocaman açıp gülümsedim. ''Harika! Tebrikler.''

''Neyse. Tam 7 yıl oldu görüşmeyeli. Tuhaf, neden geldin ki?''

7 YIL? WTF?

''7 yıl mı?'' dedim.

''Evet. En son 18 yaşındayken görüşmüştük. Şimdi 25 yaşındayım. Yani 7 yıl oluyor. Aslında senin de 24 yaşında olman gerekiyordu. Neden 17 yaşında gibi görünüyorsun?''

Gözlerimi kırpıştırarak Uray'a baktım. ''B-Ben...''


''Çığlıııık!''

Kafamı hızla sıradan kaldırdım ve yarı açıp gözlerle etrafıma baktım. ''Ne? Kim? Ne zaman? Ne oldu?''

Gözlerimi ovuşturdum ve Sarp'a baktım. Uray nereye gitti? Janset nerede? Tamam, Janset umurumda değil ama Uray nereye gitti?

''Okul bitti. Farkında mısın?'' dedi. ''3 derstir uyuyorsun.''

''Ne zaman uyudum ki ben?''

''Bilmiyorum. Bana Kumsal söyledi. Okul çıkışı seni göremeyince sınıfına çıktım ve uyuduğunu gördüm. Kumsal bana 3 derstir uyuduğunu ve Uray'ın adını sayıkladığını söyledi.''

Oh be. Rüyaymış demek ki. Yani Uray'ın 4 çocuğu yok ve Janset ile evli değil.

''Kabus gördüm Sarp. Korkunçtu.'' dedim ve defterlerimi çantama koydum.

''Ne gördün?''

Çantamın fermuarını kapatıp sırtıma taktım. ''Uray ve Janset evlenmişti. 4 çocukları vardı ve ikisi 25 yaşındaydı.''

''Çok korkunçmuş.'' Sırıttı ve kapıya yürüdü. ''Gel hadi. Oyalanma. Birlikte gidelim.''

Başımı salladım ve arkasından yavaşça yürümeye başladım.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

⌚ 2 HAFTA SONRA ⌚  (Yani Uray ve Çığlık toplam 1 aydır görüşmüyor)

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin