M.P.♥25

3.8K 305 51
                                    


♛ ♛ ♛ ♛ ♛

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

▪ÇIĞLIK▪

Telefonum çalınca arayana baktım. Uray'dı.

''Kim arıyor?'' diye sordu 'isimsiz kız'.

''Uray.'' dedim ve telefonu aldım. Şuan ona cevap vermekten daha önemli işlerim vardı ama ne diyeceğini merak ediyorduk.

Şu 'isimsiz kız'a bir isim bulmamız gerekiyordu ve ben bilgisayardan ona isim bakıyordum. Yok canım, ne anormalliği?

Telefonu açtım. ''Ne istiyorsun?''

''İdil hatırlıyormuş.''

Ben şok, siz bim.

''Ne? Ne zaman? Kim? Nerede?''

''Her neyse. Kapatmalıyım.''

''Hayır, dur. Bekl-...''

Uray telefonu kapatınca görmeyeceğini bilsem de göz devirdim ve telefonu yerine koydum. Sen aradın ulan. Neden 5 saniye geçmeden kapatıyorsun?

''Nerede kalmıştık? Heh, Beria nasıl?'' dedim.

Önce şu kıza bir isim bulmalıyız.

''Aslında... Bu güzele benziyor.'' dedi.

''O zaman adını Beria koydum?''

Kafasını bana çevirdi ve tuhaf bir bakış attı. ''Tuhafsın.''

''Biliyorum, sağ ol.''

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

Yastığım başımın altından çekilince okul vakti olduğunu anladım.

Noled olsun bu hayat.

Yine mi?

Gerçekten mi?

Hafta 7 gün ve bunun 5 günü okuldayız.

Bütün okul müdürleri ve öğretmenlerinin yüzüne unicorn sıçar inşallah.

'İnş cnm ya'

Sen sus vasıfsız iç ses.

''Çığlık! Uyansana!''

Gözlerimi açtım ve başımda dikilen Uray'a baktım. Buradan beni hiç bir güç kaldıramaz. Biliyorsunuz, değil mi?

♛ ♛ ♛ ♛ ♛

''Okul sana girsin Uray.'' diyerek arabanın kapısını çarparak çıktım. 'Hiç bir güç' derken babamın telefonumu elimden almasını kastetmiyordum.

Telefon önemli.

''Bunu babana da söylesene.''

Homurdanarak okul bahçesine girdim. Arkadan Uray'da gelip bana yetişti.

MELEZ PRENSESHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin