4

8.2K 454 78
                                    


*Profilimde bulunan Serendipity •zm hikayesine bakarsanız sevinirim* ❤️

Faith Miranda Cox.

Kulağıma dolan bebek sesiyle uykumdan ayıldım. Brooke'un tekrar uyuması için biraz sallasam yeterdi. Gözlerimi açmadan kollarımı Brooke için karnıma getirdim. Fakat boştu.

Gözlerimi açıp etrafa baktım. Brooke hiç bir yerde gözükmüyordu. Bu ağlama sesi kime aitti ? Yerimden kalkıp beşiğe ilerledim ve uykusundan uyanmış Marlena'yı gördüm. Bazen ne iş yaptığımı unutuyordum. Fakat şu an aklımda oğlum vardı. Ya yere inip emekleyerek odadan çıktıysa ? Merdivenlerden yuvarlandıysa ?

Marlena'nın ağlamasını es geçerek odadan çıktım. Oğlumu bulmam gerekiyordu.

Bu kattaki odaların hepsinin kapısı kapalıydı. Brooke sadece emeklediği için buradaki odalara giremezdi. Merdivenlere yönelip salona indim. Burda da değildi. Mutfağa girip etrafıma bakındım. Yoktu. Nereye gitmişti benim bebeğim?

Tekrar üst kata çıktım. Son çare buradaki odalara bakacaktım.

Merdivenin sağ tarafındaki kapıyı açtığımda buranın banyo olduğunu gördüm. Kapıyı tekrardan kapatıp geri çekildim. Yan tarafında bulunan kapıyı açmak istediğimde bunu yapamamıştım. Çünkü kapı kilitliydi. Arkamı dönüp Marlena'nın odasının yan tarafında bulunan odaya ilerledim. Kapıyı açmak için hamle yapacağım sırada, kapı açılmıştı.

Karşımda kucağında Brooke olan Zayn'i görmeyi beklemiyordum.

"Marlena neden hala ağlıyor ve sen burda ne yapıyorsun, Faith?" dedi ve çıktığı odanın kapısını kapattı.

"Ben Brooke'u göremeyince telaşlandım."

"Bu Marlena neden ağlıyor sorusuna bir cevap değil." yanımdan geçip Marlena'nın odasına girdi. Bende hemen arkasından girdim.

Brooke kucağındayken, boşta olan eliylede Marlena'yı kucağına almıştı.

"Tamam bebeğim. Ben burdayım. Korkma." ayaklarıyla bir ileri bir geri yaparak Marlena'yı kucağında sallıyordu.

Daha önceden içmesi için hazırladığım Marlena'nın sütünü komidinden aldım. Brooke'u vermesi için kollarımı Bay Malik'e uzattım. O Brooke'u bana vermek yerine Marlena'yı bana uzatmıştı. İtiraz edemeden Marlena'yı kucağıma aldım ve yatırır pozisyona getirdim. Elindeki biberonu ağzına verip içmesini bekledim.

"Brooke'u yere bırakabilirsiniz."

"Gerek yok. Biz böyle iyiyiz, değil mi Brooke ?" sanki sorusuna cevap verecekti Brooke.

"Kucağınızda tutmanıza gerek yok, Bay Malik. Onu yere bırakın, lütfen."
Bebeğime başka birilerinin bakmasını sevmiyordum. Eğer bakamasaydım, onun gibi bakıcı tutardım zaten.

"Gerek olmadığını söyledim Faith." Marlena'nın sütü bitince uyuduğunu fark ettim. Biberonu komidine geri bırakıp Marlena'yı beşiğine bıraktım.

"Gerek olmasaydı, şu an ben burda olmazdım. Ve sizde kendi bebeğinizi kucağınızda tutuyor olurdunuz."

Brooke'u kucağından çektim ve odadan çıktım.

Umarım şimdi değil, sabah kovardı beni.

Zayn Malik.

"Hayır Brooke. Onu ısıramazsın. O bir kumanda seni bok torbalı bebek." kumandayı hızla elinden aldım ve arkaya fırlattım. Bu yaptığıma gülüyordu. Sanarım oyun oynadığımı sanıyordu. Faith sayesinde o tam bir oyun bebeğiydi.

Baby Sitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin