the end of story.

3.1K 205 100
                                    

Hayata gelme sürecinde oldukça sıkıntılar yaşamışım. Harry amcamın anlattıklarına göre annem ve babam büyük bir ayrılığın eşiğinden dönerek evlenmişler ve kısa bir süre sonra ben doğmuşum. Bana her zaman şanslı bir bebek olduğumdan bahsediyor. Hatta bazen "iyiki de Zayn ve Faith'in bebeğisin, benim de bebeğim olabilirdin." diyor. Babam ise "Harry amcanı dinleme,iyiki de onun kızı değilsin zaten." diyor ve kafamı karıştırıyor.

Evet annem ve babamın bebeği olduğu için çok mutluyum ama Harry amcam hakkında böyle konuşmaları beni biraz üzüyor. Dağınık, belki biraz sapık ve çok fazla düşüyor olabilir ama yinede bana en güzel oyuncakları alıyor ve bana sevgilim diye sesleniyor. Sanırım büyüyünce onunla evleneceğimi düşünüyor. Emin değilim.

Diğer taraftan aklımı karıştıran bir diğer konu Louis amcam. Bazen bana karşı hisleri olduğunu düşünüyorum. Hangisini seçmem gerekiyor bilmiyorum. Gerçekten minik beynim bunu düşünmekten sulandı. Yakında idrarımla birlikte dışarı çıkacak diye çok korkuyorum. Gerçi altımdaki bez beynimi tutabilir ama yinede güvenemiyorum. Bu arada bebek bezi demişken babam hiç hoşlanmıyor altımı değiştirmekten. Bunu öğrendiğimden beri evde yalnız olduğumuz zamanlarda altıma büyük tuvaletimi yapıyorum. Babam altımı temizlerken güldüğüm için daha da sinir oluyor. Çok komik.

Babaannem ve halalarım başka bir şehirde yaşadığı için çok görüşemesem de anneannem ve dedem her haftasonları bize geliyor. Bu duruma annemin sevindiği kadar babamda çok seviniyor. Ve yine Harry amcamın anlattığına göre büyükannem ve dedem annemle babamın düğününde yemin etmişler. İlk evlilik yemini sanmıştım ama değilmiş. Onlar bizi yalnız bırakmamak için yemin etmişler. Bunu duyduğumda çok duygulanmıştım ve annemin memesinden fazlasıyla süt içmiştim. Çok iyi gelmişti gerçekten.

Bir de aralarında yaklaşık iki yaş olan abim ile ablam var. Ablam Marlena çok süslü bir kız. Her gün bir yere gidiyor. Sonradan öğrendiğime göre gittiği yer kreşmiş. Her neyse. Kreşe giderken her gün saçlarını farklı bir model yaptırıyor anneme. Annem bu durumdan oldukça mutlu görünüyor fakat babam sanırım biraz kıskanıyor. Sonra benden bahsediyor. Benimde ablam gibi olmamdan korkuyor sanırım.Babam çok kıskanç. Her ne kadar Harry amcam ile evlenmeyi düşünsemde en yakışıklısı hala babam.

Brooke ise kendi halinde sessiz olan abim. Genelde onu biberonuyla siyah bir şey içerken görüyorum. Adı şeydi. Çikolatalı süt. Evet evet bu. Babam alıştırmış. Ablama da küçükken çikolatalı süt veriyormuş galiba. Brooke bu durumda çok memnun gözüksede annem değil gibi. Bilmiyorum.

Bu arada ben Zaith. Anne ve babamın üçüncü bebeği, minik kızlarıyım. Gözlerim babamınkiler gibi elaymış Saçlarım ise annemin saçları gibi;düz ve kahverengiymiş. Genelde beni babama benzetiyorlar. Annem çaktırmıyor ama bu duruma biraz bozuluyor sanırım. Aslında çaktırıyor. Onun bazen bana şey dediğini duyuyorum ben uyurken. "Babana çok benziyorsun. Neden tüm çocuklar ona benziyor ki?" Umarım büyüdüğüm zaman annem gibi güzel olurum. Babam gibi biriyle de evlenirim. Gerçi Harry amcam var ama...

Karnım şu sıralar çok fazla ağrıyor. Ve altımı dolduruyorum şu an. Babamın kucağındayım ve odada Brooke ve babamdan başka kimse yok. Yine kahkahalarla gülmeye başladım. Babam birazdan kokudan anlayacak.

***

"Faith! Zaith altına yapmış,alır mısın hayatım?" Zayn oturduğu koltukta, kucağında kendinden ve sevdiği kadından bir parça tutuyordu. Zaith. Dünyalar güzeli; Zayn ve Faith'in minik kızları.

"Zayn! Bez bağlamasını biliyorsun,hayatım. Ben Marlena'nın saçlarını örüyorum. Zaith'in bezini sen değiştirebilir misin?" Faith kızının saçlarını balık sırtı örerken Marlena ise aynadan kendisine ve annesine bakıyordu. Annesi ona kreşe giderken öyle güzel saçlar yapıyordu ki,öğretmeni ve diğer arkadaşları her defasında saçlarına güzel yorumlarda bulunuyordu. Her ne kadar onun güzel gözükmek istediği başka birisi olsa da Marlena yapılmış saçlarıyla oldukça mutlu oluyordu.

"Anneciğim, yarın okula giderkende saçlarımı yapar mısın?" Faith bileğindeki tokayı Marlena'nım saçına taktığında Marlena kendisini süzmeye devam ediyordu hala. "Tabiki bebeğim."

"Şey-biraz özel olsun." Marlena kollarını Faith'e sardığında Faith tereddüte düşmüştü. Kızı yaptığı saçları sıradan mı buluyordu yoksa? Bu onu biraz üzmüştü. "Bebeğim,saçını beğenmedin mi yoksa?"

"Hayır,hayır. Sadece bizim sınıfta bir çocuk var. Herkes saçlarımı çok beğenirken o hiç bir şey söylemiyor." Faith kızının ilgi çekmek istediğini özellikle o 'bir çocuğun' beğenmesini istediğini anlamış, gülümsemişti. "Sen nasıl istersen hayatım."

Bu sırada Zayn söylenerek Zaith'in altını temizliyordu alt katta. Brooke ise yanında babasını dinlemek zorunda kalmıştı.

"Bak oğlum,sakın kızların her söylediğine inanma tamam mı? Onlar gerçekten çok fena oluyorlar." Brooke babasını dikkatlice dinlerken aynı zamanda biberonundaki çikolatalı sütünü yudumluyordu. Bu sütü ona babası Zayn alıştırmıştı. Tıpkı küçükken Marlena'ya nesquikli süt yaptığı gibi.

"Ama baba kızlar çok güzel." Zayn umutsuzca oğlunun söylediği bu söze kafasını sağladı. Brooke gerçekten yaşına göre çok yakışıklıydı ve kızların ilgisini kolay çekebilen çapkın bir erkekti. Bu özelliğini ise Harry amcasından almıştı.

"Oğlum, kızlar güzel olabilirler. Bunlar sadece bir kaç tavsiye. Mesela bir kız yanına yaklaşıp sana iltifatlarda bulunursa oradan kaç tamam mı? Muhtemelen seninle flört edecek ve tam da o sırada annesi yanınıza gelecek. Sonra bu güzel kız evine davet edecek seni ve tüm gün evcilik oynamak zorunda kalacaksın."

"Baba, ama ben evcilik oynamayı çok seviyorum." Zayn,Zaith'in bezini değiştirdikten sonra onu kucağına alarak Brooke'a döndü. Oğlunun neden evcilik oyununu sevdiğini anlayamamıştı.

"Sen evcilik oyununu nerden biliyorsun,bakalım?"

"Çünkü Alice'in evine her gittiğimizde evcilik oynuyoruz ve ben onun kocası oluyorum. Ve onu öpüyorum." Brooke biberonunu ağzına dayamış sütünü yudumlarken Zayn gülmeye başlamıştı. Bebekken sesi çıkmayan oğlu üç yaşına gelmiş bir sapıktı.

"Hem flört ne,baba?" Brooke tam sorusunu sorduğu sırada merdivenlerden inen Faith bunu duyarak hızla yanlarına ilerlemişti.

"Zayn,sana Brooke'a böyle şeyler öğretmemen hakkında seni kaç defa uyardım. Lütfen,hayatım."

"İyi ama ben bir şey öğretmiyorum ki! Oğlumuz Alice'i öpüyormuş zaten."
Faith şaşkınlıkla oğluna döndüğünde Brooke hala sütünü yudumluyordu.

"O zaman bende Mark'ı evcilik oynarken öpebilir miyim?"Marlena'nın konuşmasıyla birlikte Zayn ve Faith dehşete düşmüşlerdi. Böyle şeylere oldukça dikkat etmelerine rağmen çocuklarından duydukları bu sözler onları oldukça şaşırtmıştı.

"Hayır."

"Hayır."

İkisininde ağzından aynı anda dökülmüştü bu kelime.

"Bu evde evcilik oynamayı yasaklıyorum tamam mı?" Zayn şakayla karışık konuştuğunda kucağındaki Zaith'i havaya kaldırarak konuşmaya devam etti. "Sana da yasaklıyorum minik kızım."

İki insan
İki farklı hayat
Birleşmişti.
Ve fazlasıyla mutlulardı...

Benim için o kadar değerli bir kitap oldu ki...

İki sene önce televizyon izlerken aklıma gelen bu kurgu ile bu gün burda finalini yayınlamış olduğuma inanamıyorum.

Bu süreçte yanımda olduğunuz için size minnettarım. Zayn'i,Zayn'in Faith'ini, kafe sahibi Harry'i,Avukat Louis'i,Marlena'yı,Brooke'u ve hatta orospu Evelyn'i bile unutmayın!! 💜

Sizi seviyorum 💜

Baby Sitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin