29

2.9K 207 45
                                    


-2 ay sonra.-

Faith.

"Beni öldürüyorsun,Lottie."

Son iki saattir Zayn'in bizi bıraktığı alış veriş merkezinde Lottie ile gelinlik bakıyorduk. Her ne kadar ona sade bir şeyler istediğimi söylesemde sürekli kabarık modelleri denemem için ısrarda bulunuyor ve beni kabine yolluyordu. Şu an da ise üzerimde fazlasıyla kabarık bir gelinlik vardı. Oldukça ağırdı ve giyinmesi bir o kadar da zordu fakat Lottie yine beğenmemişti.

"Ne var,Faith? Olmamış işte."

Gözlerimi devirerek gelinliğin eteklerinden tuttum. Kabine girip bu gelinlikten kurtulacaktım ve kendi kıyafetlerimi giyecektim.

"Diğerini dene,ben de bu sırada diğer modellere bakıyım."

Onu umursamadan gelirken giydiğim kot pantolonumu ve tişörtümü üzerime geçirerek kabinden çıktım. Kesinlikle buraya tek başıma gelmeliydim.

"Bak bu da çok güz- hey neden giyindin?"

"Çünkü sıkıldım."

"O zaman üst kata çıkalım ve bir kahve içelim."

Onu kafamla onayladıktan sonra mağazadan çıktık ve ilerlemeye başladık.

İsteğim üzerine düğünümüz deniz kenarında,kumsalda olacaktı. Bu yüzden büyük kabarık bir gelinlik yerine daha çok elbise tarzında bir gelinlik istiyordum. Her şey hazırdı. Düğün yeri,düğün tarihi,konuklar... Son olarak sadece gelinliğim kalmıştı ve son bir haftadır ne zaman dışarıya çıksak elimiz boş bir şekilde geri dönüyorduk.

"Düğün iki gün sonra ve senin hala bir gelinliğin yok."

"Neden acaba? Sürekli bana istemediğim gelinlikleri aldırmaya çalıştığın için olabilir mi?"

"Ah,Faith. Senin denediklerin çok sade. Emin ol düğününde giyeceğim elbise daha şatafatlı olacak."

"Düğünün kumsalda olacağını biliyorsun,değil mi?"

Umarım kumsal düğününe ağır takılar takıp,yüksek topuklu ve uzun bir elbise ile gelmezdi. Kumsalda topuklu ayakkabı giymek akıl karı değidi. Ben de giymeyecektim.

"Sürpriz."

Kesinlikle deli gibi süslenip gelecekti.

Telefonumun bildirim sesiyle çantamdaki telefonumu çıkardım ve gelen mesaja baktım.

Zayn: Güzelim,istediğin şeyleri bulabildin mi?

Siz: Lottie ile çok zor...

Anında görmüştü mesajı.

Zayn: İstersen daha sonra birlikte bakabiliriz.

Siz: Zayn düğünümüz iki gün sonra

Siz: Bu gün halletmem gerek.

Zayn: Pekala...

Baby Sitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin