36

2K 162 38
                                    

Lütfen oy verip bol bol yorum atın 🌸

Zayn.

"Sana söylemiştim,Zayn. Louis'i takip etmeliydik." Gözlerimi devirerek sigaramdan bir yudum aldım.

Louis evden çıktığı andan itibaren Harry beynimi sömürmeye başlamış buna devam ediyordu. Ona göre Louis Faith ile konuşmuştu ve gün içerisinde onunla buluşacaktı. Sırf bu yüzden kafeye bile gitmemişti.

"Saçmalama,Haz. Louis'ten bahsediyoruz. Onu yalan söylerken gördün mü hiç? Ya da Faith ile konuştuğunu bizden saklamak istese neden dün akşam bundan bahsetsin?"

"Pekala. Bir şey söylemedim tamam mı? Sadece iyiliğini istiyorum ve Faith eninde sonunda gelecek." Oturduğu koltukta uzanır hale gelirken devam etti. "Dün gece hiç uyuyamadım. Acaba neden?; adı Zayn olan birisi horluyordu. Şimdi sessizce otur tamam mı?"

Bir şey söylemeden sigaramdan bir yudum daha aldım. Aslında benimde biraz uyumam gerekiyordu. Üzerimdeki yorgunluğu atamamıştım ve Harry yüzünden sabah erken kalkmıştım.

"Zaten Harry kim ki? Hep arkadaşlarının iyiliğini ister,Harry. Onları düşünür."

Uzandığı koltuktan söylenmeye devam ediyordu. Drama kralı.

"Dün gece uyuyamamış gibi sabah erken uyandım. Kim için; tabiki Zayn. Ne uğruna;hala edilmeyen bir teşekkür uğruna. Of. Koltukta hiç rahat değil ya."

Bu haline ister istemez gülümsemiştim. Uzun bacaklarının koltuğa sığmaması bir yana sürekli uzandığı yerde dönmesi ve söylenmesi oldukça komik görünüyordu. Sonunda rahat edemeyeceğini anlayınca ayağı kalktı ve merdivenlere ilerlemeye başladı.

"Nereye gidiyorsun?" Bana dönmeden yanıtladı sorumu. "Uyumaya." Merdivenlerden bir kaç adım çıktığını duyduğumda tekrardan seslendim.

"Harry?!"

"Ne var? Sana susman gerektiğini söyl-"

"Teşekkür ederim."

Görüş alanıma girdiğinde yüzünde salak bir ifade vardı.

"Ah önemli değil." Oldukça gevşek bir şekilde konuştuktan sonra kendini toparlayarak dik bir konuma geldi. "Şimdi sus,uyuyacağım."

Harry sayesinde oluşan gülümsemem aklıma gelen düşüncelerle beraber silinmişti.

Faith gelecekti. Bu iyi bir şeydi. Ona neden gittiğini? Neler hissettiğini? Nasıl olduğunu sorabilecektim. Peki ya sonrasında ne olacaktı? Bana karşı olan tavırları,hisleri düğün günü beni bıraktıklarıyla aynı mı olcaktı yoksa öncesinde olan bakışları hala aşkla mıydı? Beni sevdiği için mi gelecekti yoksa ölüm haberim yüzünden mi gelecekti sadece? Benim canlı bedenimi gördüğünde gidecek miydi? Hayır hayır. Bu sefer izin vermeyecektim buna. Kararım oldukça netti. Bu sefer onun gidişini izlemeyecektim.

Sigara izmaritimi küllüğe bastırarak oturduğum koltuktan kalktım ve Harry'nin az önce sığamadığı koltuğa yerleştim.

Uyusam iyi olacaktı çünkü sadece bu şekilde düşüncelerden kaçabiliyordum.

***

"Buraya gel,Marlena. Babanı uyandıracaksın."

"Marlena hayır,babanın yüzünü yalamayı bırak halacığım."

Yüzümde hissettiğim yaş hissiyle birlikte gözlerimi açtım. Karşımda benim dünyalar güzeli kızım duruyordu.

"Ba-baba."

Baby Sitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin