12

6.6K 406 92
                                    


Zayn Malik.

Bu gün ilgili mağazadan aramışlardı. Beğendiğim mobilyaların erken geldiğine dair haber vermişlerdi. Öğleden sonra kurulumu için geleceklerdi. Bu güne başlarken öğrendiğim güzel bir haberdi. Artık Faith koltukta yatmak zorunda değildi.

Odamdan çıkıp Marlena'nın odasına girdim. Faith ve Brooke yoktu. Marlena'nın beşiğine ilerledim ve baktım. Bir dakika. Brooke Marlena'nın beşiğinde uyuyordu.

Odadan çıkıp merdivenlerden indim. Salonda kimsenin olmadığını görünce mutfağa ilerledim. Faith Marlena kucağında mutfak tezgahında bir şeyler yapıyordu. Daha sonra beni fark etti.

"Hey! Günaydın Zayn." dedi elinde bıçağı tezgaha bırakıp. "Günaydın, napıyorsun ?" dedim ve yanına gittim. Marlena beni görünce kollarını kucağıma gelmek için açmıştı. Bende kızımın istediği şeyi yapıp onu kucağıma aldım.

"Marlena'nın sütünü içirdim. Şimdi de kahvaltı hazırlıyorum."

Dünden sonra bana soğuk davranır gibime geliyordu. Louis nasıl öyle bir şey demişti hiç anlamıyorum.

"Benim pek zamanım yok. Kahvaltıyı kafede halledebilirim. " durdum ve aklıma gelen fikirle devam ettim. "Acaba sende bir yerlere mi gitsen?"

"Bu da nerden çıktı ?" Arkasındaki tezgaha yaslanıp bana döndü. Sorgulayıcı bir hali vardı.

"Değişiklik olsun. Lena ve Bro için değişiklik olur. " aklıma gelen fikirler devam ettim. "Hatta ben sizi kafeye götüreyim. Orayı da görmüş olursun. Ne dersin?"

"Sen nasıl istersen." dedi ve yaslandığı yerden kalktı. "Güzel o zaman. Hadi hazırlan. Bende Marlena'yı hazırlıyım." diyip kucağımda Marlena ile mutfaktan çıktım. "Şimdi seni hazırlayacağız bebeğim."

Marlena'nın odasına çıkıp dolabın önüne geçtim. "Bu gün ne giymek istersin, kuşum?" Marlena dediklerimi anlamış gibi ellerini dolaba uzanıp bir şeyler çekmişti.

"Kızım da babası gibi zevkli. Hadi gel bunu giydirelim." Seçtiği kıyafeti askıdan çıkartıp Marlena'yı yere indirdim. Bende dizimin üzerine oturup Marlena ile boyumu eşitledim. Şortunu çıkartıp, askılı tulumunun çıt çıtlarını açtım ve çıkardım. "Babacım, bezini hangi ara doldurdun?" Ayağı kalkıp çekmeceden bez ve havluyu aldım. Havluyu yere serip Marlena'yı üzerine yatırdım ve işleme başladım. Benim miniğim ne kadar Melek gibi olsa da bu konu da dehşet saçıyordu.

Bezini bağladım ve yeni bir kilot giydirdim. Ayağı kaldırıp kıyafetini de başından aşağı geçirdim. Dağılmış ince sarı saçlarını elimle düzeltip pembe bir lastikle iki tane topladım. Hava sıcaktı. Kafe de bunalsın istemiyordum. "İste hazırsın bebeğim. Gel Faith'e bakalım." Marlena'nın elini tutup odadan çıktım.

Merdivenlerden ineceğim sıra da banyonun kapısı açıldı. İçeriden Faith çıktı. "Lena. Çok tatlı olmuşsun, canım benim." Marlena'ya gülümseyip bana döndü. "Ben hemen hazırlanıyorum. Brooke'u da alıp gelirim." Kafamı olumlu anlamda sallayıp aşağı indim.

Beş on dakika sonra kucağında Brooke olan Faith de aramıza katılınca tamamdık. Bebek arabasını ve puseti alıp evden çıktım. Marlena, Brooke ve Faith arabada ki yerini alırken bende yerimi aldım ve kafeye sürmeye başladım. En fazla yarım saat oturup işimin çıktığını söyleyip kalakcaktım. Bu sıra da evdeki odayı tamamlayacaktım. Planım buydu.

Kısa bir süre sonra kafeye vardık. Bebek arabasını indirip Marlena'yı kucağıma aldım. Faith ve Brooke da inice arabayı kilitledim.

Baby Sitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin