6

8.1K 352 96
                                    

Profilimde bulunan yeni hikayem Serendipity •zm bakarsanız sevinirim!

Zayn Malik.

"Ben yokken idare edebilirsin değil mi?"

"Sen burayı düşünme.Hallederim ben. İşlerine bak sen."

"Teşekkürler kardeşim. Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Telefonumu kapatıp, yan taraftaki araba koltuğuna fırlattım.

Bu gün işe gitmeyecektim. Mobilya almak gibi farklı planlarım vardı. Brooke ve Faith için oda yapacaktım. Fatith sonsuza kadar Marlena'nın odasında ki koltukta yatamazdı. Üstelik Brooke da koltukta uyuyordu. Beşiği falan yoktu. Hem iki üç gün sonra Faith artık tamamen eve taşınacaktı.

Evdeki odaları göz önümde bulundurduğumda tek bir oda boştu. Kilitli oda. Evelyn'in giyinme odası.

Aslında oda doluydu ama benim için boş ve gereksiz bir odaydı artık. Faith ve bebeğine oda yapmak için en uygun oda da oydu aynı zamanda.

Düşüncelerden arınıp kemerimi taktım ve arabayı çalıştırdım. Tahminen Faith'in toparlanması dört beş saat sürerdi.

Önce mobilyacıya gidip takım bakacaktım. Sonra da montaj yaptırmak için eve gidecektik. Dört beş saat içinde halletmem gerekiyordu. Ayrıca odadaki eşyalardan da kurtulmam lazımdı.

Mobilyaların olduğu alış veriş merkezi buraya uzaktı. Bu uzun yolu keyiflendirmek için radyoyu açtım. Kulağıma dolan Rihanna'nın sesiyle yüzümde buruk bir gülümseme oluştu. Evelyn en çok Rihanna'yı severdi.

I want you to love me, like I'm a hot ride
Beni sevmeni istiyorum, ateşli bir gezintiymişim gibi

Keep thinking of me, doing what you like
Beni düşünmeye devam etmeni, istediğini yapmanı

So boy forget about the world cuz it's gonna be me and you tonight
O yüzden, dünyayı unut çünkü bu gece sadece sen ve ben olacağız

I'm gonna make you beg for it, then imma make you swallow your pride
Seni bunun için yalvartacağım, sonra da gururunu bir kenara bıraktıracağım

***

Alış veriş merkezine vardığımda arabamı otoparka koydum ve arabadan indim. Bir sürü mobilya satan mağaza vardı. Fakat sürekli alış veriş yaptığım yere gidecektim. Güvenlik kapısında geçip, her zaman girdiğim mağazaya girdim.

"Zayn. Hoş geldin, dostum." Jake bu mağazanın sahibiydi. Zamanla arkadaş olmuştuk.

"Selam, nasılsın J?" elini sıkmam için uzattığında bende elimi uzattım.

"İyiyim. Sen nasılsın ?"

"Teşekkürler, iyiyim." Etrafa göz attığımda bu kısımda salon takımlarının olduğunu fark ettim.

"Ne bakıyorsun, yardımcı olsunlar hemen."

"Ben önce bir gezsem iyi olacak." Yakın arkadaşım bile olsa mağazalarda peşimde gezilmesinden nefret ediyordum.

Yatak odalarının bulunduğu bölüme gidip etrafı incelemeye başladım.Mavi ve beyaz olmasını istiyordum. Faith'in evine bakacak olursak maviyi gerçekten de çok seviyordu.

Yaklaşık yarım saatin sonunda dikkatimi bir tane oda takımı çekmişti. Beyaz ve mavinin hakim olduğu bir takımdı bu.

"Bakar mısınız ?" çalışanlardan biri yanıma gelince ona döndüm.

Baby Sitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin