-1 hafta sonra.-Faith.
Araba hızla yolda ilerlerken hissettiğim yüksek stresten dolayı bacaklarım bağımsızlığı ilan etmişcesine sallanıyordu. Bir kaç saat sonra her şey bir kesinliğe varacaktı ve ben bir aksilik olmasını istemiyordum. Bu kadar çaba içindeyken olumsuz bir durumun söz konusu olması bizi fazlasıyla üzerdi.
Trisha'nın ellerini bacağımda hissetmemle bakışlarımı dışarıdan çektim ve ona döndüm. Stresli ve heyecanlı olduğumun farkındaydı. Yüzünü yüzüme yaklaştırdı ve kulağıma fısıldandı.
''Sakin ol. Senin bu halin Zayn'i daha fazla strese sokuyor.''
Trisha tanıklık etmek için iki gün önce buraya gelmişti. Evelyn'in nasıl bir sürtük olduğundan bahsedecekti.
Kafamı olumlu anlamda salladım ve sürücü koltuğunda oturan Zayn'e dikiz aynasından baktım. Çenesi kasılmıştı ve oldukça düşünceli görünüyordu. Üzerindeki siyah takım elbise onu daha da ciddi gösteriyordu. Onu takım elbiseyle ikinci görüşümdü bu. İlk gördüğüm an akşam yemeği için dışarı çıktığımız zamandı fakat o zaman şu an ki halinin aksine gülüyordu.
Kısa bir süre sonra mahkemenin yapılacağı yere gelmiştik. Güçlü durmalıydım ve karşı taraftan gelen her şeyi atlatmak adına soğuk kanlılığımı korumalıydım.
Arabadan indiğimizde Louis hemen yanımıza gelmişti. Ne kadar ona bizimle gelmesini söylesekte o bu işi fazlasıyla önemsediğinden mahkeme yerine erkenden gelmek istemişti.
"Selam. Öncelikle sizden sakin olmanızı istiyorum."
Zayn'e olan bakışlarını Trisha'ya çevirdi ve devam etti.
"Bayan Malik, bu davada en çok sizin üzerinize gelecekler gibi gözüküyor. Evelyn'in aldattığını idda etmeniz,para karşılığı onu başka bir yere göndermeniz bunla ilgili sorular kesinlikle gelecek. Sizden tek istediğim daha önce bana anlattığınız gibi sakince onları cevaplandırmak."
Trisha bu olaydaki kilit noktaydı. Zayn ve Evelyn'i fiziksel olarak ayıran ilk kişiydi ve şu an istediği şeyin devamı için bunu yapmak zorundaydı.
"Ve sen Zayn. Senden tek bir isteğim var. Kışkırtmalara gelmemen. Olabildiğince az konuş ve bire bir münakaşaya girme. Sadece Evelyn değil,nişanlısı da burda ve mahkeme sürecinde hiç biriyle konuşmanı istemiyorum."
Zayn kafasını olumlu anlamda salladığında Harry'nin yanında geçerek Zayn'in koluna girdim.
Ona destek olmalıydım.
"İçeri girelim,saat tamamlanmak üzere."
Louis en önde binaya doğru ilerlerken Trisha ve Harry peşinden ilerliyordu ve bizde Zayn ile en arkadaydık. Koluna girdiğim elini benden kurtararak elimi tuttuğunda ona samimi bir gülümseme yolladım. Son bir haftada fazlasıyla iyiydik ve bir aile gibiydik.
"Bana güç veriyorsun,Faith."
Söylediği şeye gülümseyerek elimin arasında olan elini baş parmağımla okşadım.
"Güçlü olmalıyız, Marlena'nın bize ihtiyacı var."
Louis tüm evrak işlemlerini halletmişti. Çevresi çok geniş olduğundan dolayı pekte yasal olmayan yollarla kayıtlardaki David'in çocuğu olarak gözüken Brooke'u Zayn'in çocuğu gibi göstermeyi başarmıştı. Bu konuda kendine olan güveni bizi rahatlatıyordu fakat yinede içimdeki korku bir türlü gitmiyordu.
"Louis onları parçalayacak gibi,baksana."
Gözlerimle Louis'i işaret ettiğimde istemsizce kıkırdamıştım. Louis şu an bir show programına gider gibiydi. Biliyorsunuz,harika bir avukat ve onun her daim çözdüğü davalarla ilgili bir çok program var ve Louis kafasında bunlardan birini yaşıyor gibi görünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Sitter.
Fanfiction"Artık sadece kendi bebeğime değil, onun da bebeğine bakıyordum." @besameoldlover 29.08.16