11

6.5K 396 100
                                    


Zayn Malik.

"Neden Lottie'nin arkadaşı olduğunu söylemedin, Faith?" Harry gamzelerini Faith'e sunarken biz de onları izliyorduk. "Aslında söylememem çok normal. Yani ilk kez tanışıyoruz." Faith Harry'nin keskin bakışları aksine gözlerini kaçırarak konuştu. "Neyse önemli olan öğrenmem." diyerek arkasında ki koltuğa yaslanarak daha rahat bir hal aldı Harry.

"Kızı rahat bıraksana Harry." Lottie Faith'in koluna girip onu Harry'nin yanından çekti. "Gel biz Marlena'nın odasına çıkalım. Brooke'u merak ediyorum." Lottie Faith'i kollarından tutarak ayağı kaldırdı. "Aslında Zayn de yemek yiyordu. Eğer açsanız, sizin içinde hazırlayabilirim." kollarını Lottie'den kurtararak konuştu Faith.

"Teşekkürler, Fai. Harry gelmeden önce kafede ikramda bulundu. Aç değiliz." Louis sıcak bir gülümseme yollarak konuştu. Hem Fai de nerden çıktı ? Bu ne samimiyet?

"Fai mi ?" istemsizce ağzımdan bu kelimeler döküldü. Bunun yanında yüzümü de buruşturmuştum.

"Lisede biz ona hep öyle derdik. Abim de benden alıştı." Lottie bilmiş edayla konuşurken,bir yandan da Faith'i alıp götürme derdindeydi.

"Faith'i tercih ederim." mırıldandım. Zaten Faith çok uzun bir isim değildi. Ne gerek vardı Fai diye kısaltmaya ?

"Her neyse. Biz yukarıdayız." Lottie önde Faith arkasında merdivenlerden çıkıp salonu terk ettiler. Gittiklerinden emin olduktan sonra Harry'e döndüm.

"Geldiğinden beri kıza sorular sorup duruyorsun, Harry." Geldiğinden beri kıza hangi okullarda okudun? Kaç yaşındasın ? Nerede doğdun? gibi gereksiz sorular soruyordu.

"Ne var abi ? Birbirimizi tanımaya çalışıyoruz." Önce Louis'e bakıp sonra bana döndü.

"Hayır Harry. Birbirinizi tanımaya çalışmıyorsunuz ? Sen Faith'i tanımaya çalışıyorsun." Oturduğum koltukta arkama yaslanıp derin bir nefes verdim. Harry'i ne kadar sevsem de ara sıra yaptığı yavşaklıklara dayanamıyordum.

"Sana ne oluyor ? Faith ile konuşmam neden seni bu kadar gerdi?" durdu ve yüzüne takındığı alaylı ifadeyle devam etti. "Aman Tanrım Zayn. Yoksa sen bu kıza yürüyor musun ?"

"Saçmalama." diyip gözlerimi devirdim.

"Louis baksana gözlerini de devirdi. Yoksa yeni bir kıvılcım mı bu ha ? İşi ekmenden anlamalıydım. Kahretsin" yam taraftaki yastığı elime alıp ona fırlattım. Hava da yakalayıp arkasına koydu ve yaslandı.

"Misafir perverliğine hayranım, Zayn. Çok iyi oldu bu yastık belim için."

Şerefsiz seni.

Faith Miranda Cox.

"Tanrım, Faith. Şuna bak nasıl da uyuyor ?" Oğlumun dibine girip yüksek sesle konuşan Lottie'yi kolundan tutup çektim. "Uyandıraca-" cümlemi bitirmeme gerek kalmamıştı. Brooke korkmuş ve uykusundan uyanmıştı. "Uyandırdın." Brooke'u kucağıma alıp susması için sallamaya başladım. Ama imkansızdı. Brooke sakin bir bebek gibi dursa da uykusundan erken uyandığı zamanlarda canavara dönüşüyordu.

Brooke'u susturmaya çalışırken öbür taraftanda Marlena uykusundan uyanmış ağlamaya başlamıştı. Burda olduğumdan beri ilk defa başıma geliyordu bu olay. Brooke ve Marlena'nın aynı anda ağlaması.

Az da olsa sakinleşmiş olan Brooke'u Lottie'nin kucağına bırakıp Marlena'yı beşiğinden çıkartıp kucağıma aldım. Kollarını boynuma dolamıştı. Bu hareketi çok yapıyordu.

Ben Marlena'yı kucağımda sallarken, Lottie de Brooke'u sakinleştirmeye çalışıyordu. Fakat ikiside susmamakta ısrarlıydı.

Şimdi Lottie vardı. Evde tek başıma böyle bir durum başıma gelseydi ne yapabilirdim ki ? Marlena'yı kucağıma alsam, Brooke'u ağlarken yere bırakamazdım. Aynısı Marlena için de geçerliydi. Üstelik o bana emanetti.

"Ne oluyor burda ?" Arkamı dönüp kapıya baktım. Zayn'di. Sesleri duyup haklı olarak gelmişti. Ağzımı açıp durumu açıklayacakken Lottie öne atılmıştı. "Ben yanlışlıkla Brooke'u uyandırdım. Onun ağlama sesi de Marlena'yı."

Kucağımda Marlena'yı sallarken Zayn Marlena'yı benden almaya çalıştı. Fakat Marlena'nın kolları boynum da sarılı olduğu için Zayn'in onu çekmesiyle bir iki adım öne gitmiştim. "Aferin sana Lottie." Marlena'nın ağlaması artmıştı. Onu geri çekip susturmak için yaptığım hareketlere devam ettim. "Brooke'u bana ver. " Marlena'yı kucağına alamayan Zayn Brooke'a yönelmişti. Lottie zaten korkmuştu. Ağlama sesleri birden artınca ürkmüştü. Hiç bir şey demeden Brooke'u Zayn'e uzattı.

"Yapma be oğlum. Ne diye ağlıyorsun bu kadar?" Brooke'u hem sallayıp hem de söyleniyordu. "Korkma Brooke."

Marlena'yı biraz daha salladığımda sustuğunu ve uyuduğunu fark ettim. Zayn Brooke'u odadan çıkarmıştı. Uyanmamasına dikkat ederk Marlena'yı beşiğine bıraktım ve arkama yaslandım. Düşündükçe kendimi kötü hissediyordum. Böyle bir durum tekrar yaşanmamalıydı.

"Faith ben özür dilerim. Uyanacağını tahmin edemedim. Görünce heyecan yaptım." Kafamı kaldırıp bana mahçup bir şekilde bakan Lottie'ye baktım. "Sorun değil. Bak Marlena tekrar uyudu. " Lottie bir şey demeyince yaslandığım yerden kalktım ve kapıya ilerledim. "Ben Brooke'a baksam iyi olacak. "

Odadan çıkıp merdivenlerden ineceğim sırada Zayn'in odasından gelen seslerle durdum ve oraya baktım. Kapı aralıktı. Merdivenlerden inmekten vazgeçip odaya ilerledim. Aralık olan kapıdan içeriye baktım.

"Bak Brooke. Bu son." Ne için sondu ki? Biraz daha net görebilmek için kafamla birlikte vücudumunda birazını içeriye soktum. Zayn yatakta oturuyordu. Sırtı kapıya dönüktü. Brooke önünde kaldığı için onu göremiyordum.

"Bütün servetimi sana sunuyorum. Ama bu kadar yeter adamım." Ne servetinden bahsediyordu ki ?

"Bu son bunu da yala ve yeter." daha fazla dayanamayıp içeri girdim ve yanlarına sessizce ilerledim.

"Ne oluyor burda ?" Az önce Zayn yaptığı gibi bir giriş yapmıştım. Zayn hızla arkasını dönüp bana baktığında şok geçirmiştim.

Zayn'in elinde bir çikolata paketi vardı. Brooke'un ağzı ve yüzüde çikolata içindeydi.

"Aman Tanrım. Lütfen bana çikolata vermediğini söyle. " Elindeki çikolata paketini komidine fırlatıp elindeki peçeteyle Brooke'un ağzını sildi, Zayn.

"Hayır hayır. Çikolata falan vermedim."

***

"Sana inanamıyorum, Zayn. Brooke'u susturmak için ona çikolata mı verdin?" Louis Brooke'u kucağında oynatırken gülerek Zayn'e takılıyordu. Zayn'in yukarıda yaptığı şey üzerine Brooke'u kucağından alıp salona inmiştim. O da özür dileyerek peşimden inmişti.

"Brooke ağzının tadını biliyor. Sustu mu ? Sustu." resmen dalga geçiyordu. Az önce özür dilerken şimdi çikolata verip Brooke'u susturduğu için gurulanıyordu.

"Daha bir yaşında bile değil yedi aylık. Yedi aylık bir bebeğe çikolata vermek ne kadar zararlı siz biliyor musunuz ? Pankreası zarar görebilir, şekere alışıp daha çok isteyip alışkanlık haline getirebilir. Obezite bile olab-" sözümü Harry kesmişti. "Yok artık, Faith. Oldu olacak olmayan dişleride çürür deseydin." Sinirli bakışlarımı Harry'e yollayıp önüme döndüm.

"Merak etme Faith. Ben amcası olarak Zayn'e çikolata verdiği için dava açarım." Seni çok bilmiş avukat.

"Sen benim yakın kız arkadaşımın abisisin teknik olarak da dayı oluyorsun Louis."

"İyi de ben Zayn'in yakın arkadaşıyım. Amca oluyorum." Ne anlama geldiğini anlayınca şok içerisinde Louis'e baktım. Ne demek Zayn'in arkadaşıyım diye amcasıyım?

"Ben. Benim dalgınlığıma geldi. Özür dilerim, Faith. Hadi Lottie en iyisi biz kalkalım."

***

Louis reys naptın sen djsbsjdbsnxhdjhsjd resmen hikayeyi beş bölüm atlattı sjshsndb

Gece gece yazdım dndbbd Umarım seversiniz ayolll. Ancak şimdi fırsat buldum paylaşmak için.

Biraz sakin ilerliyorum. Bu yüzden konu bulmakta zorlanıyorum. Ama en kısa zamanda biraz daha ekşınlı bölümler gelecek inş dnbdjd
Sizi seviyorum.
Byeeee

Baby Sitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin