23

3.2K 206 72
                                    


Faith.

''Louis akşam,Davis'in mekanında akşam yemeği için rezervasyon yapmış.''

Elimdeki kahve dolu bardağımla mutfaktan çıktım ve kendimi büyük koltuğa attım. Elimdeki kahve bardağını orta sehpaya koyarak omzum ile kulağım arasında sıkışmış olan telefonu elime aldım.

''Neden o adama para kazandırmak istiyor ki?''

Neden Evelyn'in ve eşinin mekanına gidip yemek yiyecekti ki? Sonuçta Evelyn onu tanıyordu ve sorun çıkabilirdi.

''Sadece kendi için değil,Faith. Bizde onunla birlikte gideceğiz.''

Bu daha da büyük sıkıntı demekti. En son Zayn ve Evelyn'in aynı ortamda bulunduğu zaman aklıma geldikçe daha da ürkmüştüm.

''Zayn,sorun çıkacak. Ne gerek var ki? Üstelik çocuklara kim bakacak?''

Üstelik çocuklar vardı ve akşam onların en hareketli olduğu zamandı.

''Lottie bu yüzden Louis'in kardeşi,Faith. Marlena ve Brooke'a o bakacak. Louis her şeyin önlemini aldı merak etme.''

Her ne kadar Louis ve Lottie'e güvensem de çocukları başka birine bırakma fikri beni geriyordu. Brooke doğduğundan beri ona sadece ben bakmıştım ve kimseye bakması için bırakmamıştım. Marlena'nın da benim için Brooke'tan bir farkı yoktu. Üstelik Evelyn her an ona ulaşabilirdi.

''İtiraz hakkım yok sanırım.''

''Maalesef.''

Duyduğum kelime yüzünden oflamama engel olamamıştım. En azından rezerve edildikten sonra haberim olmasaydı.

''Oflama,Faith. Her şey güzel olacak ve harika bir akşam geçireceğiz. Şimdi benim gelen müşterilere bakmam gerek. Akşam yedi gibi gelirim. Önce Louis'in evine geçer,çocukları bırakırız sonra da mekana gideriz.''

Kabul etmekten başka çarem yoktu. Her şey zaten bir plana uydurulmuştu.

''Görüşürüz.''

Aramayı sonlandırdım ve telefonumu orta sehpaya bıraktım. Kahve dolu bardağı aldım ve bir yudum içerek arkama yaslandım. Marlena ve Brooke uyuduğu için kendime bir jest yapmıştım.

Nasıl bu duruma gelebilmiştim? Bundan yaklaşık iki ay önce bebek bakıcı olarak geldiğim evde hangi ara evin hanımı ve çocukların annesi olmuştum. İki,üç sene önce bana böyle bir olay yaşayacağımı söyleselerdi gülüp geçerdim muhtemelen. Fakat şimdi bu olayların kilit noktasıydım.

Kahvemden bir yudum daha aldığımda aklıma Zayn ile öpüştüğümüz an aklıma gelmişti. Ertesi gün, bunu kafasının karışıklığına vermiştim. Evelyn ile karşılaşmak onun duygularını bozduğunu düşünerek konu hakkında konuşmamıştım fakat iki gün önce Trisha'nın odasında yattığına dair bir şeyler söylediğinde Trisha'yı salondaki koltukta uyurken bulmuştum. Ne yaptığına dair hiç bir fikrim yoktu. Aslında vardı ama bu ihtimaller saçmaydı.

Zayn bana aşık olmazdı herhalde değil mi?

***

Saat altıya geliyordu. Sanırım artık hazırlanmam gerekti.

Oyun bahçesindeki Marlena'yı kucağıma alarak ayağı kalktım ve merdivenlere yöneldim. Brooke'un yaşının daha küçük olması ve gününün çoğunu uyuyarak geçirmesi bana bazen avantaj sağlıyordu. Kesinlikle bu da o anlardan biriydi.

Merdivenlere ulaşıp bir iki basamak çıktığımda duyduğum kapı zili adımlarımı durdurmuştu. Zayn gelmiş olamazdı. Saat daha erkendi. Aklımda oluşan kara bulutları bir kenara bırakarak kapıya ilerledim.

Baby Sitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin