Zayn Malik.Düşünceli ve anı dolu dakikalardan sonra evden çıkmıştım. Şu anda kafamı dağıtmak için kafeye gidiyordum. Harry biraz bana takılır, ben ona takılırdım sonra da yemek yapardım.
Kafeye geldiğimde arabamı her zamanki yere park ettim. Arabadan indim ve kafeye girdim. Ortam sakindi. Bir kaç masa dışında diğer masalar boştu.
"Ben bu gün gelmezsin diye düşünüyordum." tepsiyle mutfaktan çıkan Harry'e baktım. Tepsiyi tezgaha bırakıp tezgahın arkasına her zaman ki yerine geçti.
"İşim erken bitti geldim, işte."
"Bende bakıcından ayrılıp gelememişsindir diye düşünüyordum." Tek derdi Faith'i görmekti. Adım gibi emindim.
"O zaman düşünmeyi bir an önce bırakmalısın."
Bende tezgahın arkasına geçip bar tipi sandalyeye oturdum.
"Tamam be oğlum. Takılıyorum işte sana." Omzuma bir yumruk devam etti. "Kahve içer misin ?" kafamla onu onayladığımda kahve makinasının yanına gitti.
"Hey, nasılsınız ?" Gelen sesle bakışlarımı kapıya yönelttim. Louis'ti.
Louis işi gereği çok sık uğramazdı. Louis bir avukattı ve davalar onu bitiriyordu."Dostum hoşgeldin. Kahve içer misin?"
"Yaparsan neden olmasın?" Harry arkasını dönüp işine devam etti.
"Nasılsın, Lou? Gel şurdaki masaya oturalım." Tezgahın arkasından çıkıp ön tarafa geçtim.
"Son dava olmasaydı, daha iyi olabilirdim." Sandalyeyi çekip oturduğmda o da aynısını yapmıştı.
"Ne oldu ki ?"
"Adam kafayı yemiş. Hem eşine boşanma davası açıyor. Hem de boşanmak istemediğini söylüyor." Elindeki çantayı masaya bırakıp devam etti. "Bu tür davalarda hep beni buluyor zaten." Gülerek ona baktım. Böyle bir adam nasıl avukat olabilirdi ki ?
"Beni bırak sen şimdi. Faith'den memnun musun?" Çevremdeki herkes de Faith meraklısı çıktı.
"İkinci iş günü ve ben Marlena'yı onun evine bıraktım." Louis'in şaşkın bakışlarına maruz kalıyordum şu anda.
"Sen, Lottie'nin bana bırak teklifini bile reddeden Zayn, Faith'e iki günde izin mi verdin ?" kafamı evet anlamında sallayıp omuz silktim.
"Gerçi sorun etmene gerek yok. Faith çok güvenilir biri."
"Sen nasıl bu kadar emin konuşabiliyorsun, Louis ? Faith'i ne zamandır tanıyorsun ?" Faith hakkında çok emin konuşuyordu.
"Faith, Lottie'nin liseden yakın arkadaşı. Zaman zaman bizde kalıyordu. Ordan tanışıyoruz."
Harry yanımıza geldi ve kahveleri dağıttı. Sonra bir sandalye çekip oturdu.
Kahvesinden bir yudum alıp konuşmaya devam etti Louis.
"Ha bu arada. Lottie ve ben uygun olduğun bir gün Marlena'yı sevmeye geleceğiz." kafamı olumlu anlamda salladım. Bu çocuklar zamanında Marlena'yla ilgilenip beni yalnız bırakmamışlardı.
"O zaman bende gelirim. Hem Fai- pardon Marlena'yı severim."
Gülerek önüme döndüm. Louis'in Faith'e güvenme sebebi, Lottie'nin arkadaşı olmasıydı. Ben Lottie'nin ısrarlarına rağmen kızımı ona bir gün bile bırakmamıştım. Fakat aynı yaşta olan Faith'i Marlena'nın bakıcısı yapmıştım.
"Sen de bir haller var. Ne oldu anlat bakalım Zayn ?" Kahveyi ağzıma götürmüşken içmeden geri yerine koydum.
"Evelyn'in giysi odasını bozacağım." Louis ağzındaki sigarayı yaktıktan sonra zehiri içine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Sitter.
Fanfiction"Artık sadece kendi bebeğime değil, onun da bebeğine bakıyordum." @besameoldlover 29.08.16