30

2.8K 183 127
                                    

*Bu sadece bir sezon finalidir. Biraz ara verdikten sonra hikaye kaldığı yerden,bu kitaptan devam edecektir.*

Sezon finali yapma nedenim hikaye hep mutlu sevimli bir hayatı konu alıyordu. Biraz ekşın falan olsun dedim yaw sksjkakd

Zayn ve Faith o gece sabaha kadar uyuyamamışlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zayn ve Faith o gece sabaha kadar uyuyamamışlardı. İkiside ertesi gün ki düğünleri için fazlasıyla heyecanlıydılar. Zayn bundan sonraki yaşantılarını düşünürken,Faith geçmişi düşünüyordu. Zayn Brooke ve Marlena'nın başka bir kardeşe sahip olabileceklerini,Faith'ten ve kendisinden bir parça olabileceğini düşünürken,Faith kendisinin bir bebek bakıcısından ibaret olduğunu düşünüyordu. Zayn keşke diyordu keşke Evelyn'den önce Faith ile tanışsaydım ve daha önce hayatıma girseydi diye düşünüyordu fakat Faith'in aklı sadece karışıktı.

Faith her ne kadar Zayn'e karşı büyük hisler içinde olsa da bu ona doğru gelmiyordu. Sadece bebek bakıcısı olarak girdiği bu evde,Zayn'in yeni eşi,Marlena'nın annesi ve evin sahibi olmak ona doğru gelmiyordu. İşine ihanet etmiş gibi hissediyordu. Kendini patronunu baştan çıkartan bir sürtük olarak görüyordu.

Az sonra rahibin karşısına geçip söyleyeceği sözleri tutabileceğinde emin değildi. Bu sözleri daha önce de söylemişti fakat David'in ölümünün ardından bunları tutamadığını fark etmişti.

"İki insanın ömür boyu birlikteliği hem zordur hem de hoştur.

Zordur; çünkü insanın belirsizliği ve kolayca çerçeveye girmemesi, ilişkiyi bir maceraya dönüştürür.

Hoştur; çünkü her şeye rağmen insan kalbine mukabil bir kalbi bulmakla, neşelerini ve sevinçlerini çoğaltır, hüzünlerini ve kaygılarını azaltır. Bu zor ve hoş birlikteliğin başlangıcında iki insanın birbirlerine üstü kapalı söz verişleri vardır. Şimdi sizden birbirinize söz vermenizi istiyorum."

Zayn ve Faith rahibin sözlerinin ardından birbirlerine verecekleri sözler için ellerini birleştirdiler.

"Ben Zain Javadd Malik.

Ben Faith Miranda Cox.

Biz ikimiz
Birbirimizi sevdik.
Birbirimizi seçtik.
Birbirimize söz verdik.
Birbirimize eş olduk.

Şimdi birbirimize verdiğimiz söze tanık olmanızı isteriz.

Bundan böyle;
İkimiz birbirimizin en yakınıyız.
Yalnızlığımızda ilk birbirimizi bulacağız.
Sırlarımızı önce birbirimize açacağız. Sevinçlerimizi birlikte çoğaltacağız.

Bundan böyle;
İkimiz birbirimiz için en iyi kılavuzuz.
Hep birbirimizin iyiliğini istiyor olacağız.
Olur da şaşırırsak doğruyu birlikte bulacağız.
Olur da düşersek birlikte ayağa kalkacağız.

Bundan böyle;
İkimiz birbirimizin yol arkadaşıyız.
Yokuşlarda ve inişlerde hep el ele kalacağız.

Fakat tam da o sırada Faith ellerini Zayn'in ellerinin arasından çekerek mırıldandı.

"Özür dilerim."

Faith fazlasıyla korkmuştu çünkü. Yaşadıklarından sonra fazlasıyla acı çekmişti ve bu acının onun mutluluğuna engel olacağını düşünmüştü.

Bunun üzerine Zayn'in yüzündeki gülümseme silinmiş, konuklar arasında fısıltılar artmıştı.

Faith onları aldırmadan,onu tüm kalbiyle seven adamı geride bırakarak oğluyla birlikte oradan ayrıldı.

🌸🌸🌸

İkinci kitaptan ziyade buradan devam etmeye karar verdim. Sadece biraz zamana ihtiyacım var. Kafamın bu denli karışık olması sizinde kafanızı karıştırdı. Çok özür diliyorum. Final fikrimi erteleyerek kitaba devam etme kararı aldım.

Baby Sitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin