39

2.1K 155 30
                                    

Bir sonraki bölüm final ve ben sanki evladımı kaybetmişim gibi hissediyorum ya...

Faith.

Etrafım polis teşkilatı ya da suçlu bir kaç adamla çevrilmiş olsaydı bu kadar korku ve adrenalin hissedemezdim herhalde. Louis'in salonu bunlardan çok daha fazlasıydı. Lottie,Waliyha,Harry,Louis,Zayn ve özellikle tam karşımda oturan Trisha Malik fazlasıyla gerilmeme sebebiyet veriyordu. Haklı olarak benden mantıklı bir kaç açıklama bekliyorlardı.

"Brooke nerede,Faith?" Trisha yaklaşık yirmi dakikalık sessizliği bozarak konuştu. Merak ettiği onca şey varken Brooke'u sormuş olması normal miydi?

"Ann-." Sesimin hırıltılı çıkmasından dolayı hafifçe öksürdüm ve boğazımı temizleyerek devam ettim. "Annem ve babamla."

"İyi ama sen annen ve babanla görüşmüyorsun ki,Faith?" Lottie şiddetle konuştu bu sefer. Ses tonu şaşkınlık,endişe biraz da sinir doluydu.

"O günden sonra hep onlarlaydım. Lise zamanları yaşadığım evdeydim." Louis ve Lottie'nin tepkisini merak ettiğim için ellerimde olan bakışlarımı çekerek onlara çevirdim. Bu manzara olduğundan daha korkutmuştu beni.

"Bi-biz şaşırdık yani onlarla görüşmüyordun ve o günden sonra eski evine dönmen... Her yere baktık. Seni bulmak için her yere baktık. Orası aklıma hiç gelmedi." Louis,gözleri kapalı kafasını sağa sola sallayarak konuşmuştu. Doğru düzgün açıklamalıydım artık. Bu sorular beni çok daha fazla gerilmemi sağlıyordu.

"O gün" yanımda oturan Zayn'e kısa bir bakış attım. Tüm dikkati bendeydi. Önüme döndüm ve devam ettim. "Pederin önünde Zayn'i bırakmam büyük bir hataydı. O an çok korkmuştum ve... ve mantığım tamamen devre dışı kalmıştı sanki. Sağlıklı düşünemedim. Kaçarak korkumdan kurtulacağımı sand-"

"Neden korktun,Faith? Ya da korktuğun her neyse daha önce neden abime bahsetmedin?" Waliyha çatık kaşlarıyla bana bakıyordu. Gözlerimi kaçırdım.

"Duyacağınız şeyler sizi çok şaşırtıcak,özellikle Trisha'yı." Elimin üstünde Zayn'in elini hissetmemle bakışlarım onu buldu. Gözleri devam dercesine bakıyordu. "Benim Zayn'den önce başka bir evliliğim oldu. Ailemin istemediği sonunda ise ölüm olan bir evlilik. Aslında her şeyin saçmaladığı kısımda burada. Düğünden bir kaç gün önce ailem benim yaşadığım yeri öğrenerek ziyarete geldi. Onlara onları istemediğimi söylediğim halde o gün düğündelerdi ve ben-ben bu yüzden korktum. Zayn'i istememelerinden ya da Zayn'in de sonunun Dylan gibi olmasından çok korktum." Gözyaşlarım yanaklarımdan süzülmeye başlamıştı bile.

"Ne yani? Ailen yüzünden abimi bıraktın ve bu kadar süre onlarla mı yaşadın?"

"Waliyha?!" Trisha,Waliyha'ya ikaz ettiğinde bunu umursamadan devam ettim.

"Zayn'in benden nefret edeceğini düşündüm. Beni bir daha görmek istemeyeceğini. Daha önce aynı şeyleri yaşamış birine tekrardan bunları yaşattığım için o kadar kötü hissediyordum ki uzaklaşmak için ailemle gittim. Sonrasında onlarla konuşurken yaptığımın hatadan başka bir şey olmadığını anladım. Söyledim ya. Zayn'in benden nefret ettiğini düşündüğüm için geride dönemedim."

Ailemin düğün zamanı korkutmak yerine destek olmak için geldiklerini söylememiştim. Söyleseydim Waliyha şu an beni parçalıyor olabilirdi herhalde.

"Ve sonra haberi gördün ve bu senin korkularını aşman için bir bahane oldu. Yani geri dönmen için." Harry uzun zamandır sürdürdüğü sessizliğini bozduğunda kafamı sallayarak onu onayladım.

Ölüm haberi.

Uzun zamandır hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim.

Baby Sitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin