5

8.5K 441 97
                                    

Profilimde bulunan Serendipity •zm hikayesine bakarsanız sevinirim ❤️

Zayn Malik.  

"Bay Malik." Kapıdan çıkarken, Faith beni durdurdu. Devam etmesi için dönüp ona baktım.

"Şey, benim evime gitmem lazım, eşyalarımı toplamak için."

Dün gece onu eve göndermemiştim. Marlena'nın odasındaki koltukta uyumuştu. Aslında iş konusunda bu kadar resmi ve ciddi bir insan değildim. Genel olarak ciddi bir insan değildim fakat daha ilk günleri olmasına rağmen Faith'i çok zorlamıştım ve ciddi yüzümü göstermekten çekinmemiştim.

"Tabi. Tabi olur." Bir dakika nereye söylüyorum ben? Marlena'yı ne yapacaktı?

"Şey izin verirseniz Marlena'yı da götürmek istiyorum. Hem parka da gideriz. Değişiklik olur." Ona güvenip kızımla dışarıya gitmesini izin vermem gerekiyor mu? Gerçi bu tür şeylere izin vermeden, yapacaklarını incelemeden nasıl devam ettirebilirdim ki bakıcılık işini ?

"Olur. Gidebilirsiniz. Ben Marlena'nın arabasını çıkartıyım. Sende hazırlan. Sizi eve bırakıp ordan da işe geçerim." kafasını sallayıp Brooke ve Marlena'nın yanına gitti.Brooke'u kucağına alıp, Marlena'nın elinden tuttu. Birlikte merdivenlere yöneldiler. Eğilip Marlena'yı da kucağına alacağı sırada onu durdurdum. İkisi birlikte ağır gelebilirdi.

"Dur. Marlena'yı ben alıyım." Eğildiği yerden kalktı ve bana döndü. Marlena'yı kucağıma aldıktan sonra yukarı çıktık.

Marlena'nın odasına girdikten sonra Brooke'u yere bırakıp dolaba yöneldi. Marlena için pembe bir etek ve beyaz bir blüz çıkardı. Kıyafetleri koltuğa bırakıp bana döndü. Marlena'yı kucağımdan çekip yere bıraktı. Kendisi de eğilip yanına oturdu.

Marlena'nın pijamalarını çıkartıp seçtiği kıyafetleri giydirirken dikkatle onu izliyordum. Daha sonra koltuğa oturttu ve Brooke'u yerden aldı. Çantasından kıyafet çıkarmasını beklerken değişik bir şeyler çıkardı. Bunu biliyordum. Marlena'nın eski bakıcısı bırakıp gittiği zamanlarda Marlena'yı işe götürmek zorunda kalmıştım. Bunu böyle belime bağlayıp Marlena'yı içine koyup geziyordum. Kanguruydu sanırım.

Beline onu bağladıktan sonra Brooke'u içine koymuştu. İki bebek arabasını süremeyeceği için bu çok mantıklıydı.

Ayağı kalktıktan sonra Marlena'yı koltuktan indirdi ve elini tuttu.

Şu an tam da iki bebeği olan bir anne gibiydi.

"Hadi gidelim."Marlena'yı kucağıma alıp odadan çıktım. Peşimden geliyordu.

Salonun girişinde bulunan kilerden Marlena'nın arabasını çıkardım. Faith'e geçmesi için yol verdim ve Marlena kucağımda, elimde bebek arabasıyla dışarı çıktım.

Arabanın yanına gittiğimizde Marlena'yı oto koltuğuna oturttum. Bebek arabasını da bagaja koyup arabada ki yerimi aldım. Faith'e baktığımda Brooke kucağında Marlena'nın yanında oturuyordu.

Faith'in yolu tarif etmesiyle arabayı evine sürdüm. Fazla uzak değildi. Yaklaşık on dakika sonra evine varmıştık.

Arabadan inip bagajdan Marlena'nın arabasını çıkardım. Arabayı kapının önüne koyduktan sonra Marlena'yı oto koltuğundan çıkardım. Faith ve Brooke arabadan indikten sonra kucağımda Marlena elimde bebek arabası Faith'in peşinden ilerledim.

"Bebek arabasını buraya bırakabilirsin. Çıkarması kolay olur, kimse de almaz." bebek arabasını apartmanın içine bırakıp merdivenlerden çıktım.

Bir kat çıktıktan sonra bir kapının önünde durdu. Anahtarıyla kapıyı açtı ve içeri girdi. Ayakkabılarını çıkartıp kenarda duran ayakkabılığa koydu.

Baby Sitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin