10

5.9K 376 104
                                    


Zayn Malik.

Faith.

Faith bir taksinin yanında duruyordu ve yan tarafında da valizler vardı. Esyalarımı bir iki gün içerisinde toplarım demişti fakat görüyordum ki tüm evini toplamıştı. İşin zor kısmı ben bunları eve nasıl taşıyacaktım? Nasıl sığdıracaktım?

Taksici son valizi de indirdiğinde  Faith'in ona bir miktar para uzattığını gördüm. Taksici parayı alıp saydıktan sonra cebine koydu ve sürücü koltuğuna geçti. Faith arkasını dönüp bana baktığında şok içinde bende ona bakıyordum.

"Babacım, Faith ne yapmış böyle?" Marlena'ya dönüp mırıldandım. O da bir şey anlamamış gibi yüzüme bakıyordu. Minik kuşum benim.

Kucağımda Marlena Faith'in yanına gittim. "Merhaba, Bay Malik. Siz işe gitmediniz mi bu gün ?" Saat neredeyse öğlen üçe geliyordu. "Hayır gitmedim. İşlerim vardı." kafasını sallayıp Brooke'un bebek pusetini geniş valizin üstünden aldı. "Ben bir kaç eşyamı getirdim bu gün. Eğer sizin için sorun olmazsa, bir iki gün içinde parça parça eşyalarım getirmeyi düşünüyorum." Bir kaç eşya mı ? Bir iki gün daha mı getirecekti ? İyi hissetmiyordum.

"Evde eşya kaldı mı, Faith? Bence şu mavi valizde koltuk var. Yarında diğer koltukları getir de takım bozulmasın." mavi bavula baktıktan sonra gülümseyerek bana baktı.

"Aslında koltuğu şu mor olana koymuştum. " benimle dalga geçiyordu benim onunla geçtiğim gibi. Sonra ciddiyetine bürünüp devam etti. "Burda benim ve Brooke'un bir kaç kıyafeti var. Bir de ihtiyaç anında bulunması gereken eşyalar."

"Gerekli eşyaları burda da bulabilirsin. Zahmet edip getirmişsin." gülerek konuştu. "Bay Malik, sizin odanızdan ateş ölçer getirmeniz bile en az on dakika sürüyor."

"Daha fazla kapıda kalmayalım. Sen Marlena ve Brooke alıp içeri geç. Ben getiririm bunları."

"Olmaz, Bay Malik. Yani hepsini taşıyamazsınız. Yardım edebilirim." Valizler onun zayıf kollarını kopartırdı.

"Hayır,Faith. Beni dinle ve Marlena ile birlikte eve geç. " Pusetteki Brooke baktım ve uyuduğunu gördüm. En azında biraz rahat davranabilecekti.
"Pekala. Ben Brooke'u bırakıp geliyorum." Elindeki pusetle eve ilerledi. Arkasından biraz baktım ve tekrar valizlere döndüm. Umarım içleri çok dolu değildir.

"Baban hepsini taşıyacak, Meleğim." gülerek bana bakıyordu Marlena. Normalde bir buçuk yaşında ki bebekler az da olsa çat pat konuşurlardı. Fakat Marlena çok tembel bir bebekti. Sadece ihtiyacı olduğunda bir kaç kez baba dediğine sahit olmuştum.

"Marlena gel bakalım canım." Faith kollarını Marlena'ya uzatıp onu aldı.
"Babanın işleri var,Lena. Biz onu evde bekleyeceğiz bebeğim." Lena. Marlena'nın kısaltması olarak bunu kullanabilirdim. Beğendim. "Kolay gelsin."

Faith kucağında Marlena'yla ilerlerken onlara bakıyordum. Marlena gülerek bana el sallıyordu. Kızım bile dalga geçiyordu benimle. Eve girdikten sonra valizlere geri döndüm.

Aman Tanrım...

***

"Ve bu da son valizdi." Valizlerin hepsini Marlena'nın odasına taşımıştım. "Teşekkür ederim, Bay Malik."

"Bana Bay Malik demekten vazgeç Faith." Tek kaşını kaldırıp bana baktı. "Zayn demeni tercih ediyorum. Bay Malik çok resmi."

"Pekala, Ba- Zayn. Aç mısın?" Evet. Yorgundum ve açtım.

"Aslında sabahki tosttan başka bir şey yemedim." Saat hemen hemen dörde geliyordu ve ben en son sekiz dokuz saat önce yemek yemiştim. "Bir şeyler hazırlayabilirim size." Resmiyet resmiyet resmiyet. Tek kaşımı kaldırarak ona baktım. "Pardon. Yani sana bir şeyler hazırlayayım ben." Marlena'yı uyutmuştu, Brooke zatrn uyuyordu. Tam odadan çıkacakken bana döndü. "Senden bir şey isteyebilir miyim?

"Ne istiyorsun ?" Kapının yanından ayrılıp valizlerin olduğu yere gitti ve oturdu. En büyük valizi kendine çekti ve yatırdı. Fermuarını çekti ve valizi açtı. İçerisinde renk renk çubuklar vardı. "Ben oyun parkının çitlerini parçaladım ve valize koydum. Hem Brooke için çok iyi hem de dediğin gibi Marlena çok sevdi. Bunu uygun bir yer kurarsan iyi olabilir diye düşündüm." Çitlerin bir kaçını eline alıp bana gösterdi ve birleştirdi. Evi getirseydin derken haklıydım.

"Haklıymışım." Elindeki parçayı valize koyup bana döndü. "Ne hakkında?" "Kesinlikle evini buraya taşıyacaksın." güldü ve ayağı kalktı. "Ben yemek hazırlasam iyi olacak."

"Zayn!  Yemek hazırladım. Hadi gel." Çitleri sinirle fırlattım ve oturduğum yerden kalktım. "Geliyorum hemen. " Salondan çıktım ve mutfağa ilerledim.

Mutfak masasında bir kişilik yemek servisi bulunuyordu. Salata, tavuk ve makarna vardı. "Çok güzel görünüyor." dedim ve sandalyeye oturdum. Kenarda bulunan çatalla tırtıklamaya başladım. Kafamı kaldırıp Faith'e baktım. Mutfak tezgahına yaslanmış elindeki bardaktan içeçeğini yudumluyordu.

"Sen yemiyor musun, Faith?" İçeceğinden bir yudum daha alıp bana döndü. "Ben evde yemiştim." Aslında bazı konuları konuşmamız lazımdı.

"Faith, çekinmiyorsun değil mi ?" Karşımdaki sandalyeye oturdu ve devam etmem için bana bakmaya başladı. "Bu evde sen sadece bir bakıcı değilsin. İstediğin zaman yemek yiyip istediğin zaman dışarı çıkabilirsin, Faith."

"Zaten öyle oluyor, Zayn."

"Ben yine de söylemek istedim." Tam ağzını açıp bir şey söyleyecekti zil sesi ona engel oldu. "Ben bakarım." diyip mutfaktan çıktı. Bende tabağımı ileriye itip gelenin kim olduğuna bakmak için mutfaktan çıktım.

Karşımda Louis, Harry ve bir de Faith'e koala gibi sarılan Lottie vardı.

"Siz nerden çıktınız böyle bu saatte ?" Harry kollarını açıp yanıma geldi.

"Hoşgeldiniz diyecektin değil mi Zayn? " dedi ve açmış olduğu kollarını bana sardı. Ve kulağıma bir şeyler fısıldadı.

"Şimdi neden işe gelmediğini anladım, Zayn. Artık bende senin evinden çıkmam dostum. An itibariyle dükkanı bir süre açmamaya karar verdim."

***

Tamamen can sıkıntısından dolayı yazdığım bir bölüm oldu. Dün yine full hastanedeydim. Daha önce hiç yaşamadığım ve hiç tahmin edemeyeceğim bir şey yaşadım. Bu gün yine hastanede geçirdim.

Üstelik telefonumda kafayı yedi. Bölümleri tabletten yazmaya başladım.

Çok değişik bir gün oldu yani.

Bir de jsjsjdjdjd hepiniz Evelyn sandınız ya sjsjjsjs bir kaç kişi ters köşé yaparsın dedi sjsjsjdj

Evelyn'in gelmesine bence daha var yani sjhdjsjdjsj hikaye biraz sakin devam ediyor olabilir ama Evelyn gelirse -ki artık herkes kabul etti gelceğini- o zaman daha hareketli olucak yani djhdjd

Yine amaçsız bir şey oldu
Umarım beğenirsiniz
Sizi seviyorum
Bye

Baby Sitter.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin