Zayn.Annemle geçen sohbetin ardından kendimi biraz daha toplayacağımı düşünürken aklım tamamen dağılmıştı. Evelyn'in beni aldatmış olması gururumu biraz incitsede artık önemli değildi benim için. Onu sevmiyordum artık. Benim için sadece hayatımdan çıkması gereken birisiydi.
Aklımı kurcalayan tek şey anneme karşı sergileyeceğim tavırlar ve hareketlerdi. Beni düşünerek yaptığı bazı şeyler torununun bir çok şeyden mahrum kalmasına yol açmıştı bir buçuk sene içinde. Marlena annesinden uzak büyümüştü ve bunun nedeni ise annemdi. Aslında annem gibi gözüksede değildi. Bunun nedeni beni aldatan çok sevgili eşimdi.
"Zayn ben biraz yorgun hissediyorum. Uyusam iyi olacak."
Su içtiğim bardağı tezgaha koyarak mutfak kapısının önünde duran anneme döndüm. Faith yukarıda Marlena ile ilgileniyordu.
"Tamam. Sen bizim odamızda kal. Bizde uyuyacağız zaten geç oldu. Brooke'un odasında yatarız."
Faith'e sormadan böyle bir şey yaptığım için kendimi kötü hissetsem de annemin bile içinde bulunduğumuz durumu bilmemesi iyi olacaktı.
"Brooke'un odası?"
Aklıma gelen ilk fikirle savunmaya geçtim.
"Faith Brooke'a fazlasıyla düşkün bu yüzden Brooke'un odasındada bizim için bir yatak var. Ben Faith'e bakıyım. Yerini hazırlayalım."
Söylediğim şeyin ardından annemin mimiklerini incelediğimde tatmin olmuş gibi bir hali vardı.
Yanından geçip merdivenlerden çıktım ve Marlena'nın odasına girdim. Faith kucağındaki Marlena ile odanın içinde tur atıyordu.
Sessizce konuştum.
"Uyumuş. İstersen bana ver beşiğine yatırayım." Faith kafasını olumlu anlamda sallayarak Marlena'yı bana uzattı. Kızımı kucağıma alıp narince uyanmamasına dikkat ederek bir kaç öpücük kondurduktan sonra onu beşiğine bıraktım.
"Faith sana bir şey söylemem lazım."Marlena'nın ışığını kapatırken konuştum. Odasına gireceği sırada durdu ve bana döndü." Seni dinliyorum."
"Anneme odamda kalabileceğini ve bizimde Brooke'un odasında kalacağımızı söyledim. Biliyorum sana sormam gerekirdi ama rahatsız olmazsan eğer yani sen-" Saçmalamamı yarıda kesmişti. "Bizimle yatabilirsin,Zayn."
"Pekala ben anneme sesleniyim de gelsin o zaman. Yorgunmuş." Kafasıyla beni onayladığında annemin yanına gitmek için merdivenlerden indim.
Oturma odasında oturmasını beklerken annemi koltukta uzandığını hatta uyuduğunu görmek beni şaşırtmıştı.
Bir tarafım kaldır ve odaya gönder derken, diğer tarafım yorgun uyandırma diyordu. Koltuğun üzerinde duran örtüyü alıp annemin üzerini örttüğümde yorgun olduğunu düşünerek böyle bir şey yapmayı seçtiğimin mantıklı olduğunu düşündüm.
Işıkları kapatıp merdivenlerden çıktım ve odama gitmek yerine Faith'in odasına yöneldim. Brooke'un uyuduğunu düşünerek kapıyı tıklatmayı es geçtim ve içeri girdim. Faith'in üstsüz haliyle karşılaşınca bunun yanlış bir karar olduğunu anlamam için biraz geç olmuştu.
Hızla gözlerimi kapattım ve arkamı döndüm.
"Özür dilerim ben Brooke ufak seslere uyanıyor diye kapıyı tıklatmak istemedim. Giyiniyor olacağın aklıma gelmedi." Utanç içinde konuşmuştum ve rezilliğime içinden saydırıyordum.
"S-sorun değil. Giyindim dönebilirsin."
Faith benim aksine sakin konuşmuştu ama kekelemesinden dolayı utandığını anlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baby Sitter.
Fanfiction"Artık sadece kendi bebeğime değil, onun da bebeğine bakıyordum." @besameoldlover 29.08.16