Epilog

9.1K 523 30
                                    

"Dziewięć lat później"
"Narracja trzecioosobowa"

Cała rodzina Malfoy przeszła przez ścianę między peronem dziewiątym, a dziesiątym na dworcu King Cross w Londynie i wkroczyli na peron 9 i 3/4.
Chłopcy od razu pożegnali się z rodzicami i zgarniając po drodze swojego kuzyna Jamesa wbiegli do pociągu. Silena zaś ruszyła do swojego kuzynostwa- Albusa i Rose i ich rodziców. Czarnowłosa przytuliła brata i przyjaciół po czym zajęli się przyjemną rozmową.
Po około dziesięciu minutach zabrzmiał gwizdek oznaczający odjazd pociągu. Matki od razu przytuliły swoje dzieci.
-I pamiętaj Rose.-zaczął Ron.-Jeśli nie trafisz do Gryffindoru to cię wydziedziczymy.
-Ron.-upomniała go Hermiona.-Nie martw się Rose, gdziekolwiek trafisz i tak będziemy z ciebie dumni.
W tym samym momencie Malfoy'owie podeszli do swojej córki.
-Gotowa?-spytała zielonooka z uśmiechem na twarzy.
-Tak.-odpowiedziała jej blondynka i uściskała najpierw mamę potem tatę.
-I pamiętaj.-dodał Draco.-Nigdy, ale to przenigdy nie zdejmuj naszyjnika.
-Przecież pamiętam tato.-odpowiedziała i wraz z Potterem i Weasley'ówną wsiedli do pociągu.
Odjechali żegnani przez rodziców, a Nel przytulając się do Draco spojrzała na swoje lewe ramię, a potem porozumiewawczo na brata.
Od dziewiętnastu lat blizna nie zabolała żadnego z nich ani razu. Wszystko było dobrze.

Nel Potter - Hogwart Inna Historia [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz