Po małym incydencie, który wydarzył się w murach Marii.
Gdy byłaś małą dziewczynką Ty i Twoja przyjaciółka Lisa postanowiłyście, że pójdziecie się przejść jak to zawsze robiłyście. Chodząc sobie i śmiejąc się z rożnych rzeczy, tytani postanowili zaatakować biednych mieszkańców. Wszyscy zaczęli panikować, parę tytanów przedostało się za mury Marii, zaczęła się panika wszyscy zaczęli uciekać wy również. Do walki z tytanami włączyli się zwiadowcy wasze wybawienie, którzy dzielnie bronili mieszkańców mieszkających za murami Marii, jednak przewaga tytanów stała się większa i zarządzono ewakuacje wszystkich mieszkańców. Ewakuacje rozpoczęto od kobiet i dzieci gdy już prawie wszystkich ludzi przeniesiono za mur Rosę niespodziewanie tytan złapał was obie, na ratunek rzucił się wasz przyjaciel Rei, który złamał rozkaz nie ratowania was, iż i tak nie podoła temu zadaniu.
Na całe szczęście uratował was i zabrał poza mury Marii daleko od nich. I tak o to w ten sposób zamieszkaliście we trójkę w starym domku na drzewie, który po roku stał się taką małą twierdzą i tak mieszkaliście tam równe 11 lat. Rei jest dla Ciebie jak ojciec, który zginął gdy byłaś malutkim dzieckiem a Lisa jest dla Ciebie jak siostra, której nigdy nie miałaś.
_____________________________________
No więc prolog jest krótki żeby zachęcić was do czytania:D
Od razu pisze żeby nie było o co chodzi z tym drzewem 😂
To drzewo to totalny spontan
Tak o wpadło mi do głowy żeby było trochę zabawniej:D
Mam nadzieje ze się wam spodoba 😂
_____________________________________
08/10/2020r.
To drzewo to totalna życiowa pomyłkaXD Ale przynajmniej jest śmiesznie, a o to również tutaj chodzi!
CZYTASZ
Levi x Reader
FanfictionJesteś zwykłą 18-latką, która po okropnym incydencie wraz ze swoimi przyjaciółmi Lisą i Rei'em postanowili zamieszkać poza murami Marii w "Domku na wysokim drzewie"