p.o.v Taylor
De les duurde nog steeds behoorlijk lang en Drew bleef me maar contant lastig vallen. Wanneer ik hem een tijdje negeerde, trok hij met een ruk aan mijn staart. 'Hou gewoon verdomme een keer op kleuter!' Zijn gezicht vertrok in een grimas en naast hem zat zijn beste vriend Drake. Ook wel bekent bij mij als draak. 'Kan het wat zachter daar achterin, ik probeer iets uit te leggen.' Meneer Steen wees ons aan en met een zucht knikte ik. Voor de rest van de les hebben de kleuters me gelukkig met rust gelaten. Zodra de bel ging, was ik als eerste het lokaal uit. Ik kon geen moment meer met hun doorbrengen. Gelukkig had ik twee uur tekenen en was daarna uit. Veel lessen vielen uit door het weer. 'Kijk eens wie er weer aankomt, de koningin van goedheid.' Ik zag mijn beste vriendin Eva al in het lokaal zitten. 'En ja hoor, zie ik daar ook de koningin van regenboog zitten.' Eva hield veel van kleuren, bijna nooit had ze zwart of wit aan. met haar gekleurde haar viel ze vooral op, maar het paste bij haar. 'Vandaag nog iets gebeurd?' Ik zuchtte. 'Drakenkwijl, dat woord zegt denk ik genoeg.' Eva lachte, 'Ahh onze favoriete mensen Drew en Drake, Dubbel D, of terwijl de grootste kleuters van onze school.' ik begon met Eva mee te lachen. 'En jij nog wat meegemaakt?' Ook Eva liet een diepe zucht horden. 'Hou op schei uit. Ik zit elke dag minstens een uur opgescheept met die poederdozen. Ik zeg het je Tay die meiden hebben drie uur nodig voor de make-up! Ik bedoel waarom zou je dat doen? Ik slaap veel liever nog wat langer. Hallo! Het is school maar hoor!' Het was geweldig om te zien hoe Eva over dingen dacht. Na een klein kwartiertje waren we al bezig met de opdracht, als de directeur binnenkomt. 'Taylor Flash?' Langzaam deed ik mijn hand omhoog. 'Wilt nu meelopen mevrouw Flash, oh en neem uw spullen mee.' Een beetje aarzelend deed ik mijn spullen in mijn tas en liep met de directeur mee. Hij hield de deur open voor me en wees naar een stoel, waar ik ging zitten. 'Ik zal maar gelijk tot de stand van zaken komen.'
JE LEEST
Once in, Never out
Novela JuvenilTaylor Flash, een doodnormale meid van 17. Normaal een makkelijk leven zonder problemen, tot een ding haar hele leven op zijn kop zit. Natuurlijk is daar ook weer de Player Drew O'Dell 19 jaar. Hij leeft in een luileven en doet er alles aan om men...