Ani ne do pár minut, již všichni tři stojíme před Akademií. Matěje hned na to posílám do chlapecké budovy pro Osirise a já s Poseidonem mířím k ředitelně.
Cestou jdeme potichu, protože si potřebuji srovnat myšlenky a obzvlášť vzpomínky, abych se náhodou nespletla co se kde stalo.
Po malé chvíli na sobě cítím zvláštní únavu. Na moje tělo dolehli ty tři dny v kómatu a začínají se mi třást nohy.
„Hani, jsi v pořádku?" zeptá se mě Poseidon, jen co zaznamená změnu.
„Jo, dobrý," odpovím, sice ne tak pevně jak bych chtěla.
„To vidím, nechceš si na chvíli sednout?" nepřestane.
„Ne," řeknu rázně a pokračuju dál.
„Hani, vidím, že ti není dobře," začne mě přemlouvat.
„A já říkam, že je mi dobře. Tak to prosím-tě pochop," prsknu na něj.
„Dobře," přikývne poraženě a dál už mě jen následuje do ředitelny.
Musím zjistit co se tu dělo, za tu dobu, co jsem byla mimo. A hlavně co je s Margaret a s tím starým pánem. A konečně musím zjistit kdo to je.
Sice k ředitelně dorazíme docela rychle, ale já si přijdu jako kdybych ušla několika kilometrovou tůru. Je mi jasný, že jen co to tady skončíme, budu si muset jít lehnout, ale teď se tím nenechám zastrašit a dokud to půjde vydržím to.
Poseidon mě celou cestu pozoruje starostlivým pohledem, ale já na sobě nenechám nic znát.
Rychle zaklepu na dveře a po vyzvání vstoupím dovnitř.
Všechny čtyři ředitelky sedí za svým stolem a překvapeně na mě hledí.
„Zdravím," pousměji se.
„Hano, už je ti dobře?" zeptá se mě Casandra.
„Už je mi lépe, děkuji za optání," odpovím.
„To rádi slyšíme," ozve se i Simona.
„To ano a přišla jsem se zeptat, co se dělo, když jsem byla mimo," promluvím.
„To bude trochu na dýl, posaď se prosím na své místo," pobídne mě Cas.
Nic nenamítám a usednu na židli, která je pro pátou ředitelku a vedoucí týmu.
„Jak tě Poseidon přemístil, Osiris se probral a uvědomil si co se stalo. Tudíž znovu nastoupil do Academie. Ještě ten den jsme podaly na Sinkora žalobu za ublížení na zdravý a pokus o vraždu. Teď probíhá trestní řízení a do měsíce by měl proběhnout soud. Bojíme se však toho, že by Sinkor mohl vyjít bez trestu.
Jako další jsme Tenie přemístily do nemocnice na oddělení pro psychické poruchy, můžeš jí tam kdykoliv navštívit.
Mluvili jsme i s Jasnovidcem a ten nám řekl, že budeš muset zůstat v minulosti až do tvého oficiálního narození, poté se budeš moci vrátit zpět do své doby. A ještě tě prý budou čekat další cesty do minulosti a nic bližšího nám neřekl," mluvila Casandra.
„No páni, to jste toho stihly docela dost," pousměji se ještě víc.
„To ano," přikývne Casandra.
„Dobře děkuji za informace," začnu se zvedat. „Už budu muset jít, ale příští týden se mnou už počítejte na vyučování."
Casandra přikývne a já se i s Poseidonem vydám ke dveřím.
Poseidona pošlu za Maresem a Osirisem a já se přemístím do soukromích pokojů zakladatelky.
Eklida se hned objeví vedle mě a silně mě obejme.
„Už jsi v pořádku," řekne s úsměvem.
„Samozřejmě," přikývnu, „kde je Margaret a ten muž?"
„Jsou zrovna v ložnici. Starý pán zatím odpočívá," odpoví mi.
„Dobře," kývnu a vydám se do ložnice se na ně podívat
ČTEŠ
Prvotní upírka
VampirMalá upírka nastupuje do školy živlové magie a čeká ji mnoho dobrodružství. Setká se s Olympijskými bohy, zamiluje se do ní bůh moří Poseidon a bude cestovat časem a napříč dimenzemi.