Zařazování v Academii

329 16 2
                                    

Za dvě hodiny stojíme u obou akademiích. Před budovou do chlapecké se rozloučím s kluky, Osirinem a Poseidonem. Já s Tenie míříme k dívčí akademii.

Před antickou budovou akademie se zastavím a pokleknu na jedno koleno. Tím vzdávám úctu samotné budově a jejím zakladatelkám.

„Odpočívejte v pokoji," pošeptám.

„Mami, co to děláš?" podiví se Tenie.

„Jako dědička zakladatelky vzdávám holt zakladatelkám a budově," odpovím a postavím se zpět na nohy.

„Měla bych to udělat taky?" optá se ještě Tenie

„Ne," zakroutím hlavou a spolu s Tenie vejdu dovnitř.

Tam nás přivítá jedna z nynějších ředitelek.

„Dobrý den paní ředitelko," pozdraví ji Tenie.

„Dobrý Tenie, paní Kopecká," odpoví ji.

„Dobrý den. Prosím, jen slečno, nejsem ještě vdaná," opravím ji jemně.

„Ach, mé jméno je Casandra Moline, učím živel vodu a jsem ráda, že jste přijala místo učitelky energie," poví mi.

„To já jsem ráda. Když mi Tenie pověděla, že sháníte někoho na místo učitelky energie. Nebyla jsem ani moc překvapená, čekala jsem to. Neroda nemohla vydržet tolik moci dlouho. Zničilo jí to," povídám.

„Tenie se jednou zmínila, že pocházíte z budoucnosti," přizná mi slečna Moline.

„Ano já vím, vyprávěla mi to doma. Dostala za to na celé prázdniny zaracha," povím ji.

„To vám věřím, také by mě to naštvalo," usměje se chápavě slečna.

„No a jsme tu, tady je váš kabinet. Nepoužíval se již dvě stě let. Používá se jen v době, kdy zemře jedna z nás a my jsme nuceny opatřit někoho nového," vysvětlí mi prach v mém budoucím kabinetu, ke kterému dorazíme.

„To nevadí. Tenie mi určitě ráda pomůže," usměju se na svoji dcerku.

„To víš, že jo," utrousí Tenie uštěpačně.

„No nic já půjdu. Musím ještě něco dodělat. Za dvě hodiny je zařazování druhých ročníků," oznámí mi slečna a rychle odejde.

Já s Tenie se pustíme společně do úklidu mého nového kabinetu. Tenie se to ze začátku nelíbí, ale stejně s tím nic nezmůže. Při úklidu nepoužíváme žádná kouzla, protože mé heslo z ní: bez pořádné práce nejsi náležitě potěšen z výsledku.

Tenie po úklidu zjistí, že je opravdu lepší udělat úklid sám, než to nechávat na kouzlech. Po úklidu navíc ví, kde co je a dokáže mi to podat během pár sekund.

Zbývá nám do zařazovaní, už jenom patnáct minut. My se musíme rychle převléci do slavnostního oblečení a společně zamíříme do rozřazovací místnosti.

V místnosti je už shromážděná celá škola. Nechám Tenie někde u jejich kamarádek a sama zamířím k učitelům. Se všemi se seznámím a domluvíme se na tykání, abychom nemuseli být moc formální.

Zařazování začne. Nejprve si na podium stoupne děvče s černými dlouhými vlasy a začne zpívat školní hymnu. My všichni se postavíme a vztyčíme brady vzhůru. Děvče začne a postupně se k ní přidá většina dívek školy.

Je tomu už spoustu let, co škola vznikla nám. Tradice dodržují se i dnes. Výcvik máme tvrdí, to nám však nevadí. Držíme pospolu. Bojujeme jak jeden muž.

Prvotní upírkaKde žijí příběhy. Začni objevovat