Nová kapitolka je na světě a snad se vám bude líbit. Liliana se nám pěkně uzdravuje a svět přestává být klidným místem. :D Ponořte se do světa lady Liliany a Ferguse. Pěkné počteníčko.
****
„Jak to myslíte, že nesmím vyjít z ložnice, Malcolme?" otázala se o dva dny déle, když už měla ležení až po krk.
Pokusila se otevřít dveře a odejít, ale v tom jí zabránil Skot na stráži. Malcolm se na ni omluvně usmál a nasměroval ji zpátky.
„Měla byste odpočívat, má paní. Musíte být unavená," pronesl klidně, když ji doprovodil až k posteli.
Dívka se na něj zamračila a pustila se jeho ruky.
„Nejsem unavená, Malcolme, a ráda bych šla ven," prohodila klidně, ale dostatečně důrazně.
„Je mi líto, ale je to rozkaz laidra, má paní," pronesl omluvně.
Dívka se unaveně posadila na postel a oči jí zazářily vzteky, když rozkazovačně pronesla: „Tak mu vyřiďte laskavě, že si ho přeje jeho žena vidět a to ihned. To poslední slovo bych vám doporučila zdůraznit, Malcolme."
Muž se na ni ohromeně zadíval a opravdu se vydal ke dveřím. Ovšem sotva se dotkl kliky zarazil se.
„Málem jste mě zmátla, má paní, ale já se jen tak nedám. Kdybych mu to vyřídil, vy byste si klidně někam zmizela," prohodil, když mu to došlo a obrátil se zpět k ní.
Liliana se lehce usmála a pokrčila rameny.
„Skoro se mi to povedlo," odvětila klidně.
Načež se postavila a pozorovala ho.
„No, když už tu musím trpět, co kdybyste mi s něčím pomohl?" dodala po chvíli ticha a oči jí zajiskřily smíchy.
Muž si toho očividně nevšiml, nebo nechtěl, protože přikývl na souhlas. Nejspíš jí chtěl vynahradit, že její první přání nemohl vyplnit. Liliana mu věnovala sladký úsměv.
„Tak to jste skvělý, Malcolme," vyhrkla a vydala se ke truhle.
Načež z něj vzápětí vytáhla prak. Malcolm jen zoufale zaskuhral: „To snad ne!"
Dívka se k němu nevinně obrátila.
„Něco jste říkal, pane?" otázala se sladce.
Muž však jen se sinalou tváří zavrtěl hlavou a nejspíš si říkal, proč jen nezůstal před komnatou. Tam by byl v mnohem větším bezpečí.
„Objevila jsem to teprve nyní, když jsem neměla, co dělat, ale nějak mi uniká, k čemu tato zbraň slouží," dodala nadšeně.
A začala ji zkoumat. Roztočila to a div se tím nebouchla do hlavy. Když se jí to pokusil Malcolm vzít jen se smíchem uhnula.
„Má paní, to není bezpečné, když nevíte, co s tím," prosil ji, ale dívka prak schovala za záda.
„Ale no tak, Malcolme, snad se nebojíte," poškádlila ho, když znovu uhnula.
Muž si otřel zpocené čelo a podotkl: „Tak trochu obav bych měl, má paní."
„Právě proto, abyste nemusel mít obavy bych chtěla, abyste mi ukázal, jak se s tím pracuje, pane," pronesla smrtelně vážně.
„A laidr to ví?" vyhrkl.
Dívka po něm vrhla nesouhlasným pohledem a pak se zasmála.
„Myslíte, že by to zde bylo, kdyby tušil, že jeho zbraně, které nejspíš používal, když byl malý kluk, našla jeho sladká manželka?"
ČTEŠ
Jak milovat Skota
Historical FictionDvě setkání, která by se dala označit za příliš náhodná a velmi předvídatelná. Přesto se stala. Nabručený Skot si přijíždí do Anglie pro manželku, a je rozhodnut se tam příliš nezdržovat, a na jednu prostě ukázat. Jistě, že to bude hlavní hrdinka, l...