49

1.1K 70 47
                                    

Multimedia'da dinleyeceğiniz şarkı olan, Selena Gomez - I Promise You bulunuyor. İyi Okumalar!

*2 Hafta Sonra*

"Budur!" diye bağırdım karşımdaki yansımama bakarken. Eteği kabarık, askıları dantelli olan bu kırık beyazı gelinlik denediğim yaklaşık 100 gelinliğin arasında tek beğendiğim olmuştu. Göğüs kısmından başlayıp kalçama kadar gelen taş detayları vardı. "Melek gibi oldun" dedi annem beni süzerken. Gözlerinde beklemekte olan yaşları görünce, gelinliğin eteğinden tutup onun yanına ilerledim. Yanımızdaki tasarımcı olan kadın, üzerimdeki gelinliğe gözü gibi bakıyordu ben hareket ettikçe ve bu sıkıcı bir hal almaya başlamıştı.

 Yanımızdaki tasarımcı olan kadın, üzerimdeki gelinliğe gözü gibi bakıyordu ben hareket ettikçe ve bu sıkıcı bir hal almaya başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Anne lütfen" dedim yanına otururken. Trisha, Doniya ve Gab bize gülümseyerek bakıyordu. Annem başını eğdi. Baş parmağı ve işaret parmağı ile burnunun üst kısmını sıktı ağlamamak için. Saçları önüne düştüğünden dolayı yüzünü göremiyordum. Bacağında olan elini tutup öptüm. "Annecim" dedim yumuşak bir tonda. Zayn ile evleneceğimizi ailelerimize duyurduğumuzda her iki tarafta büyük bir duygu patlaması yaşamıştı. 

Malik ailesi benim ailem gibi hüzünlü değil aksine mutlulardı fakat benim ailemde, büyük bir hüzün geziniyordu. Abim, babam ve annem düğüne kadar aile evimizde kalmam için resmen yalvarmışlardı ve bende kıramamış, kabul etmiştim. Zayn'e gelirsek... O gece ona evet dediğimden beri yüzünden düşmeyen bir gülüş vardı. Gözlerinin parıltısından, kalbini görebiliyordum. Gözleri benim için sadece bir yansımaydı.

Kalbinin yansımasını bana ışıltılar içerisinde sunuyordu o elalar.

"Tamam, ağlamıyorum" diyerek başını kaldırdı ve beni düşüncelerden sıyırdı annem. Memnun bir ifadeyle gülümseyip ayağa kalktım. "Ne zamana hazır olur?" dedim tasarımcı kadına bakarak. Bir süre durup düşünmeye başladığında, çekik kahverengi gözleri yere düşmüştü. Elmacık kemikleri çıkıktı ve dudakları kalın, biçimliydi. Elini mürdüm renginde olan kare eteğine yasladı. Üzerine giyindiği beyaz gömlek ve eski olduğu belli olan bilekten bağlamalı, kare topuklu beyaz ayakkabısı ona şirin bir hava katmıştı. Saçları küt kesimdi.

"1 haftaya hazır olur" dedi sonunda. Başımı sallayıp yanına gittim. Kolundaki topuzdan bir kaç iğne alıp, gelinliğin üzerine batırmaya başladı. Bedenimin ölçülerini alma işlemi bittiğinde kabine ilerledim. İğnelerin yerinden oynamamasına dikkat ederek gelinliği çıkarttım. Siyah dar pantolonumu, kırmızı boğazlı kazağımı üzerime geçirdim. Küçük pufa oturup, diz kapağıma kadar gelen deri çizmemi giyindim. Gelinliği elime alıp kabinden çıktım. Görevli genç kıza verip annemlerin yanına gittim.

Deri ceketimi üzerime geçirip çantamı koluma astım. Annem ve Trisha ileride konuşuyorlardı. Gab ve Doniya yanıma gelip beni arkamızdaki deri koltuğuna oturttular. Gab sol elimi tutup kaldırdı ve Zayn'in, sözlendiğimiz akşam taktığı eşsiz yüzüğe bakmaya başladı. "Tanrım... Kaç para bayılmıştır buna" Doniya'nın sözlerine karşılık güldüm. İkisi de yüzüğün içerisine düşecek gibi bakıyorlardı. Pekâlâ, Zayn'in yüzük seçimi konusunda ağzımı açamayacağımı kabul edebilirim. Altından yapılmış bu yüzük, eski zamanlardaki insanları çağrıştırıyordu bana ister istemez. Bir prensle evleniyormuş gibi hissediyordum ne zaman yüzüğe baksam.

Heart By Heart || Z.MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin