Özel Bölüm 3

1K 38 35
                                    

Zarie ile geri geleyim dedim!

Marie ve Zayn'in giyindiği kıyafetler, multide bulunuyor. Dilerseniz, eklediğim Charlie Puth ft. Meghan Trainor - Marvin Gaye ile okuyabilirsiniz. İyi okumalar!

-7 Ay Sonra-

"Evlecek günü buldunuz" diye homurdanırken, Gab'in kıkırdamasını duydum. Karnım resmen burnuma gelmişti ama bugün Gab ve Liam vardı. Bu ayın her hangi bir gününde doğum yapabilirdim ve onlar özellikle 'Gel düğünde çıkartırsın çocuğu' diyorlardı!

"Marie biraz sakin ol" dedi Elisha. Aynadan ona bakıp gülümsedim. "Yeğenini biraz sen taşırsan, neden olmasın?" gülerek başını çevirdi. Zayn kapıdan içeri girdiğinde, hepimize göz gezdirdi. "Pekala, ne yapıyorsunuz?" dedi kaşlarını çatarak. Yanına gittim. Ellerimi boynuna dolarken zorlanmıştım çünkü aramızda bir ufaklık vardı. "Bugün düğün günü hayatım" gözleri kocaman olurken, güldüm. "Merak etme, çocuklara haber verdim Liam'ı oyalayacaklar ve sende onların hazırlığına yetişeceksin" derin bir nefes verdi. Burnumdan öptü. "Seni çok seviyorum, gerçekten!" dedi rahatlarcasına. Güldüm. "Hadi git" başını salladı. Dudaklarıma öpücük kondurup odadan çıktığında, Gab bana bakıyordu.

"Ne oldu?" dedim. "Çok yakışıyorsunuz, lanet olsun" dedi. Gülerek aynanın karşısındaki sandalyeme oturdum. Makyajımı tamamladıktan sonra saçlarımla ilgilendim. At kuyruğu yapıp beyaz elbisemi giyindim zar zor. "Elisha şunun fermuarını kapatır mısın?" dedim lavabodan çıkarak. Yanıma geldi ve fermuarı çekti. Göbeğim daha çok belli olmuştu çünkü elbise dar kesimdi.

Odadan çıkıp Zayn'in yanına, yatak odamıza gittim. Siyah gömlek, siyah pantolon ve siyah ayakkabılarını giyinmişti. Pantolonuna bağlı olan askılıkları ona ayrı bir hava katarken, yanına ilerledim. Gömleğinin yakalarından tutup dudaklarımızı birleştirdiğimde, açlıkla karşılık verdi. Dudaklarımızı ayıran şey ufaklığın minik ayaklarıyla attığı tekmenin canımı acıtışıydı.

You got the healing that I want
İstediğim şifadan sende var   

"Bu aralar çok fazla oluyor" dedim gülerek. Başını salladı. Yere eğilip karnıma öpücük kondurdu. Gülerek ona baktım. "Bak ufaklık, anlıyorum bizi kıskanıyorsun ama sen sonradan geliyorsun. Bu konuda anlaşalım, buraya geldiğinde sorun çıkmasın olur mu?" dedi ukala bir tavırla konuşarak. Gözlerimi kıstım. "Oğlumla böyle konuşamazsın Zayn" dedim. Başını kaldırıp bana baktı. "Çocuğu tek başına yapmadın güzelim farkındasın değil mi?" omuzlarımı silktim.

"Konu bu değil" dedim. Gülerek ayağa kalktı. Ellerini belime dolayıp beni kendisine çekmeye çalıştı fakat bu karnım yüzünden imkansız bir durum haline gelmişti. "Artık çıkart şu çocuğu Tanrı aşkına!" dedi gülerek. "Sanırım orada keyfi yerinde, gelmek istemiyor" dedim bende gülerek.

Bir kaç saat sonra Liam, Gab'i almaya geldi. Herkes kendi arabasıyla düğün alanına doğru giderken, Zayn elimi tutmuş vitesin üzerine getirmişti. Her zaman yaptığı bu hareket, benim için hiçbir zaman klasik olmamıştı ve bu harikaydı. O hiçbir zaman klasik olmuyordu. Geçmişe gömdüğüm duygularımı her zaman yanı başımda tutmama yardımcı oluyordu. Sevgimiz, huzurumuz ve mutluluğumuz her zaman yanımızdaydı.

"Lütfen, bugün doğurma" dedi bana bakarak. Gözlerimi devirdim. "Bu benim elimde değil Zayn" güldü. "Biliyorum ama bugün olmasın Marie" güldüm. "Oğlum bana benzerse söz dinler ama sana benziyorsa... Üzgünüm" Güldüğünü görünce benimde gülümsemem büyüdü. "Kesinlikle bana benziyor" dedi. Önüme dönüp yolu izlemeye devam ettim. Zayn mükemmel bir baba olacaktı. Egosunu elersek, oğlumuzun ona benzemesinde bir sakınca görmüyordum açıkçası. En öndeki araba korna öttürdüğünde Zayn kahkaha attı. Liam kornaya adeta yükleniyordu. Önümüzdeki araba, Harry'e aitti ve bir sonraki korna ondan gelmişti. Bir süre sonra cama çıktı ve bağırdı.

Heart By Heart || Z.MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin