2~14

950 51 4
                                    

Ana
Dziś są urodziny Christiana, a ja staram się, by wszystko było idealne. Przyjęcie odbędzie się u nas w domu, dlatego musiałam jakoś pozbyć się Christiana na pewien czas, by niczego nie podglądał, na szczęście Elliot mnie w tym wyręczył.
Moim prezentem dla Christiana będzie wiadomość o drugim dziecku. Już na sama myśl, że mu o tym powiem skręca mnie w środku.
Na razie wiedzą o tym tylko Kate i Mia. Dziewczyny bardzo się z tego ucieszyły i trzymają za mnie kciuki.

-Jak się ma przyszła mama?-Słyszę głos Kate, podczas gdy rozkładam sztućce na stole.
-Fizyczne dobrze, ale psychicznie jestem kłębkiem nerwów.
-Kochana nie martw się tym, pamiętasz jak Christian zareagował na wieść o pierwszym dziecku, był szczęśliwy i tak będzie też teraz.-Mówi moja przyjaciółka.
-Dziękuje ci Kate, że jesteś ze mną i mnie wspierasz.- Mówiąc to przytulam moją przyjaciółkę mocno.
-Ana ja tez się cieszę, ale mogłabyś mnie puścić, bo zaraz się uduszę.-Mówi żartobliwie, na co lekko się uśmiecham-Silniejsza teraz jesteś- słysząc się słowa klepię ją lekko w ramię.
////////////////
Wracam z kolejnym rozdziałem.
Dziś trochę więcej o Kate i Anie, ale mam nadzieje, że rozdział się podobał.
Czekam na gwiazdki i komentarze.
Do następnego.
Damie Love

Ana & Christian (1,2)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz