2~13

951 51 1
                                    

Ana
To chyba jest sen. To nie ten czas na drugie dziecko. Przecież Christian nie będzie chciał dziecka. Już sobie wyobrażam jego reakcje.
-Jest pani pewna?-Pytam, bo może coś źle zobaczyła.
-Jestem w 100% pewna, że jest pani w ciąży.-Mówi-Proszę, oto pani maluszek.-Mówi odwracając w moją stronę monitor. A ja od razu zauważam malutką fasolkę. W moich oczach pojawiają się łzy szczęścia. Moje dziecko.
-Tutaj ma pani zdjęcie USG maluszka.-Jak przez mgłę słyszę jej głos. Podaje mi białą kopertę.-Następną wizytę ustalamy na za miesiąc. Jeszcze raz gratuluję i życzę powodzenia.- Mówi na pożegnanie, uśmiechając się lekko.
-Dziękuje pani doktor.-Odpowiadam jej i wychodzę z gabinetu.

Przed szpitalem czeka na mnie Sawyer, mój kierowca i zarazem ochroniarz.
-Gdzie mamy jechać pani Grey?
-Do domu.-Mówię krótko, a potem samochód włącza się do ruchu.

Przez całą drogę myślę, jak powiedzieć o tym Christianowi. Może powiem mu o tym w dniu jego urodzin, bo wtedy raczej nie będzie mógł się wściec przy gościach. Mam taką nadzieję.
///////////////
Oto i kolejny rozdział.
Jakoś udało mi się znaleźć czas, żeby napisać rozdział.
Mam nadzieję, że się podoba.
Czekam na gwiazdki i komentarze.
Damie Love

Ana & Christian (1,2)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz