Jakiś czas potem...
Ana
To już rok odkąd odeszłam od Christiana. Wciąż czekam, aż on podpisze te papiery rozwodowe.
Na razie z nikim się nie spotykam, ale mam jednego bliskiego przyjaciela, Josh'a, którego spotkałam jako pierwszego po wyjechaniu do Los Angeles. O moim wyjeździe wiedzą tylko moja mama, Ray i Kate. Na początku bałam się o tym mówić Kate, bo miałam przeczucie, że może się wygadać Christianowi, ale niestety swoimi magicznymi sztuczkami mnie zmusiła do powiedzenia jej.
Teddy ma już półtora roku i coraz bardziej przypomina mi Christiana. Na początku jak odeszłam do niego to prawie cały czas próbował się ze mną skontaktować, aż w końcu postanowiłam zmienić numer telefonu, żeby dał mi spokój.
Niestety, ale z powodu tego, że o siebie nie zadbałam po odejściu od Christiania, moje drugie dziecko nie przeżyło. Było to dla mnie wielka strata i wciąż jest, ale po wizytach u psychologa jest lepiej, jednak wciąż nie mogę się z tym pogodzić.
Gdzieś głęboko w moim sercu wciąż tli się nadzieja, że się z nim pogodzę i wszystko będzie jak dawniej, ale na razie jest jak jest.
Wiem, że Christian będzie chciał zobaczyć Teddy'ego, a ja mu tego nie zabronię, bo jest jego ojcem, a ja też nie chcę, aby Teddy wychowywał się bez ojca.
Teraz wraz z moim synkiem siedzimy w samolocie do Georgii , ponieważ obiecałam mojej mamie, że przyjadę chociaż na tydzień.
Mam jednak nadzieję, że nie spotkam Christiana po drodze, bo to byłaby dla mnie katastrofa, bo nie jestem jeszcze przygotowana na to spotkanie, ale wiem, że musi ono kiedyś nastąpić.
Przed chwilą nasz samolot wylądował, a ja czekam na hali przylotów wraz z Teddy'm na moją mamę i Boba.
Nie mogę ich nigdzie dojrzeć, aż trafiam moim wzrokiem na pewną osobę....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Powracam do was po ponad miesięcznej przerwie, a to z powodu, że nie miałam weny oraz musiałam przygotowywać się do testów.
Teraz może postaram się dodawać rozdział chociaż raz na tydzień.
Mam nadzieję, że rozdział się spodobał.
Czy domyślacie się, kogóż to Ana zobaczyła?
Czekam na gwiazdki i komenatrze.
Damie Love
CZYTASZ
Ana & Christian (1,2)
RandomDwoje ludzi. Odmienne charaktery. Różne upodobania. Jak sobie poradzą po pierwszym spotkaniu? Pokonają wszelkie napotkane przeszkody? Przeżyją razem? Okładkę wykonała @paulina1patrycja #152 miejsce w Romans Dziękuje Wam