Chapter 12

3.1K 210 13
                                    

Když jsem vstoupil do pokoje všiml jsem si jak Katie sedí na posteli a má hlavu v dlaních. Položil jsem oblečení na stolek a sedl si vedle ní. Objal jsem ji. "Nic si z toho nedělej. Moji sourozenci jsou střelení a moje mamka už chce abych si našel přítelkyni. Ignoruj všechno co se tady v tom baráku děje prosím." Řekl jsem a ona začala přikyvovat. "Víš jak je nepříjemné když si všichni myslí, že jsme spolu spali? Vadí mi to." Odpověděla mi a já chápavě kývl. Ano je to hrozné jak pro mě tak pro ni. Ona je nejspíš taky ještě neposkvrněná a proto ani nedokáže to slovo vyslovit. Vadí jí to, ale to asi více holkám než jen Katie. "Přinesl jsem ti od ségry nějaké oblečení. Mělo by ti ti být." Ona se na mě děkovně usmála a popadla věci ze stolku. Vydala se do koupelny, ze které před chvílí přišla. Mezitím co byla v koupelně a převlékala se, jsem se také vrhnul na převlečení. Boxerky jsem měl čisté od večera takže jsem se jen oblékl.

Posadil jsem se zpět na postel a zapnul si telefon

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Posadil jsem se zpět na postel a zapnul si telefon. Najel jsem na Facebook kde nebylo nic nového což mě ani nepřekvapilo. Poslední dobou mi ten Facebook přijde úplně zbytečnej. Všichni postujou trapný fotky a statusy a to mě fakt už nebaví. Facebook jsem vypnul a zapnul instagram. Zjistil jsem, že mi tam provili pár nových sledování a jedna holka od nás ze školy, která si na instagramu říká CutePrincess mi dala like na snad všechny moje fotky. Co to s těma holkama sakra je? To nemají jiné kluky, které by pronásledovali? Já s nima fakt spát nechci. Nejsem ten typ kluka jako všichni ostatní. Protočil jsem nad tím očima a vypnul Instagram. Zrovna ve chvíli kdy jsem se chtěl jít podívat jestli je všechno v pořádku do pokoje vešla Katie v oblečení mé sestry.

Mikina ji byla docela velká, ale to je tím jaký je Katie o proti mé sestře prcek

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mikina ji byla docela velká, ale to je tím jaký je Katie o proti mé sestře prcek. Legíny ji dělali štíhlé nohy. Teda ne že by byla nějak silnější nebo tak, ale prostě ji to moc nezvyrazňovalo. Jako by moje sestra věděla jakou barvu má ráda, jelikož ji připravila všechno černé. Musel jsem nad svýma myšlenkama zakroutit hlavou. Popadl jsem Katie ze ruku a chtěl jí dovést do kuchyně, ale ona úplně strnula v pohybu. Když jsem ji ruku pustil zase vypadala normálně. "Vadí ti můj dotek?" Zeptal jsem se trochu zklamaně. "To není tebou." Řekla jen a prošla okolo mě. Šel jsem za ní a čekal kdy začne tápat kam má jít. "Doleva." Řekl jsem když se už otáčela aby se zeptala. Přikývla a odbočila doleva. Došel jsem za ní do kuchyně a došel hned k lednici. "Co chceš k snídani?" Zeptal jsem se a otočil se na ní když dlouho nic neříkala. Prohlížela si naší kuchyň a mě vůbec nevnímala. "Stačí mi jablko." Řekla po chvíli, ale já zakroutil hlavou a vyndal vše potřebné na palačinky. Pustil jsem se do vytváření těsta. Každou chvíli jsem se koukal na Katie jestli je stále b kuchyni. Byla, ale když jsem ji řekl aby si sedla zakroutila hlavou a opřela se o zeď.

"Budeš jíst ve stoje?" Zeptal jsem když jsem pokládal talíř s hromadou palačinek na stůl. Ještě jsem k tomu přihodil asi tři různé marmelády, nuttelu a šlehačku. "Já jíst nebudu." Řekla a otočila hlavu na stranu. "Jablko ti nedám takže si prosím tě sedni a jez." Řekl jsem milým hlasem. Ona si povzdechla a sedla si. Na talíř si dala jednu palačinku a začala ji jíst suchou. Nadzvedl jsem obočí. Všimla si toho, ale odpověděla mi jen, že nemá ráda když se palačinky něčím mažou a tak. Přikývl jsem, ale stále si ji přeměřoval pohledem.

Omlouvám se, že teď dlouho nebyla kapitolka, ale měla jsem spoustu učení a pak ještě nějaké osobní problémy a prostě jsem neměla naladu. Od teď se pokusím být zase aktivní jako jsem byla.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

She is different Kde žijí příběhy. Začni objevovat