Chapter 55

1.4K 118 3
                                    

Zabouchla jsem za sebou dveře od záchoda a opřela se o umyvadlo. Janie mě za ty šaty zabije. Jsou její, protože já žádné šaty nemám. Vzala jsem si pár ubrousku, které jsem namočila do vody a snažila se z nich víno dostat, ale vůbec to nešlo. "Ukažte slečno." ˇPřišla za mnou číšnice, která obsluhovala jen o pár stolů dál. "Zkusíme sůl dobře?" Přikývla jsem a nechala ženu mi čistit šaty. Asi po deseti minutách skvrna zesvětlala a já si oddechla. "Tak teď můžete jít za svým přítelem." Řekla žena a ubrousky vyhodila. "Není to můj přítel." Řekla jsem a umyla si ruce, které byly od vína ulepené. "Nevadí, ale dejte mu ještě jednu šanci. Vypadá jako milý a hodný chlapec." Usmála se na mě. "Ano to on je." Usmála jsem se také a ještě se poupravila v zrcadle. 

Vrátila jsem se ke stolu kde seděl úplně zdrcený Justin. Posadila jsem se naproti němu. "Tak se pustíme do jídla ne?" Usmála jsem se na něj a položila si přes stehna ubrousek, který už byl stejně k  ničemu, protože šaty byly špinavé. "Vrátila si se?" Zeptal se překvapeně. "Samozřejmě, že jsem se vrátila. Mám tě ráda Justine. To že jsi vylil tu sklenku se mohlo stát komukoliv." Natáhla jsem k němu ruku, kterou on po chvíli váhání chytl. "Dobrou chuť Jussy." Řekla jsem a vzala do ruky příbor. "Dobrou chuť Kej." Během jídla jsme oba mlčely. Maso bylo prostě tak dobré, že mě umlčelo. Nikdy jsem nic lepšího nejedla. Po večeři si chtěl dfát Justin ještě dezert, ale ten jsem odmítla jelikož jsem byla plná. Nic jiného bych do sebe už nedostala. "Dopijeme a zaplatíme." Řekl Justin když nám číšník přišel odnést prázdnou lahev od vína. "Jistě." řekl a odešel. Po chvíli se vrátil s účtem a Justin zaplatil. Usmála jsem se na něj a dopila zbytek co mi ještě ve sklenici zbyl. "Nepůjdem se projít?" Přikývla jsem a vstala od stolu.

Došli jsme do parku kde jsme se posadili na lavičku. "Vím, že ten večer byl totální katastrofa. Byl jsem z toho rande tak nervózní, že jsem byl úplně mimo, ale jsem hrozně rád, že jsi po té trapnosti s tím vínem neodešla. Pochopil bych kdyby ano." Začal vysvětlovat. Já ho ale chytla rukama za tváře a otočila si ho obličejem k sobě. "Bylo to krásné Justine tak to nekaž prosím." Zašeptala jsem těsně před tím než jsem spojila naše rty v jedny. Byl to obyčejný polibek, ale byl pro mě hodně. "Slibuju, že příště to bude lepší. Žádné rozlité víno a...promiň." Ztichl když jsem na něj hodila výraz jako "Už zase?"  Pokrčil rameny a přitáhl si mě blíž k sobě. "Už se těším na další rande." Zašeptala jsem mu do ucha a jemně ho tam políbila. "Jo to já taky." Políbil mě do vlasů.

"Bude tvoje sestra hodně vyvádět?" Zeptal se Justin když jsme stály před mým bytem. "To asi bude, ale doufejme že už spí." Odemkla jsem a hned zaklela. Z obýváku ještě šel slyšet hlas z televize. Jakmile jsem za námi zavřela dveře tak se Janie objevila v předsíni. "Co to je na těch šatech?" Byla její první otázka. "Červené víno." "Ach díky bohu už jsem se lekla, že je to krev. Nikdy bych ti neodpustila, že jsi mi odpanil sestru na prvním rande. Jsi ještě panna že?" Zeptala se a já celá zrudla. "Samozřejmě." Zašeptala jsem. Právě jsem se hrozně styděla. "No nevadí. Dobrou děcka." Řekla a odtančila pryč. "Je magor." Řekli jsme oba na stejno a zasmáli se. "Přespím na gauči." Překvapeně jsem se na něj podívala. "Pojď ke mě. Budeme jen spát  nic víc." On mě pohladil po tváři, ale stejně si šel lehnout do obýváku na pohovku kde už měl od mojí sestry ustláno.

Názor? Snad se líbí 

Love you

-Lucy

She is different Kde žijí příběhy. Začni objevovat