"Pane Justine Biebere berete si zde přítomnou Katie Jonesovou dobrovolně za svoji právoplatnou manželku. Budete ji milovat a ochraňovat ve zdraví i nemoci, chudobě i bohatství až do smrti?"
"ANO."
"Slečnou Katie Jonesová berete si zde přítomného Justina Biebera dobrovolně za svého právoplatného manžela. Budete ho milovat a ochraňovat ve zdraví i nemoci, v chudobě i bohatství až do smrti?"
"ANO."
"Prosím vyměňte si snubní prsteny a můžete políbit nevěstu."Sálem se najednou rozlehl potlesk. Ženy si utiraly slzy a snažili se nezničit si make-up. Z Katie se oficiálně stala paní Bieberová. Justinovi trvalo asi jen dva roky než požádal svoji nemilovanější osobu o ruku. Katie nemohla jak jinak než nesouhlasit. Už asi nečekala že by k tomu někdy mohlo dojít. Měli spolu už tři děti a stále nebyly manželé až do tohoto dne. Když byl Chloe rok, zjistila Katie že je znovu těhotná. S Justinem byly nadšení. Moc si přáli další miminko. Překvapením pro ně bylo když zjistili že Katie nenosí v děloze jedno dítě, ale rovnou dvě.
Justin byl zpočátku vyděšený. Nevěděl co má dělat. Ale Katie zachovala klidnou hlavu. Chytila Justina za ruku a ujistila ho, že to zvládnou.
No a a přibližně 6 měsíců se jim narodili dva chlapci. Dostali jména John a Joseph. Byly úplnou kopii Justina a oba rodiče je milovali."Mamí, mamí!" Běžela rychle ke své mamince malá Chloe. Vypadala jako že ji něco trápí.
"Když máš teď další dvě miminka znamená to, že mě dáte pryč?" Katie okamžitě objala svoji dceru
"Samozřejmě že tě nikam nedáme miláčku. Zůstaneme všichni pohromadě a ty budeš mít dva malé brášky, kteří občas budou potřebovat tvoji ochranu. Jsi teď jejich velká sestra." Políbila Chloe na čelo a nechala ji běžet dál.........
"Nemůžu uvěřit že naše dcera se bude brzy vdávat." Pronesl rozněžněně Justin zatímco objímal svojí manželku kolem ramen.
"ANO, ty léta utekla hrozně rychle." Usmála se a obrátila se čelem na svého manžela. Políbila ho na ústa a on ji políbila nazpět.
"Co vůbec dělají kluci. Víme o nich něco?"No Joseph volal že by rád přijel na pár dní domů a chce nám někoho představit." Promluvila Katie. "Jak se jmenuje?
"Alan." Odvětila jednoduše.
"Moc ráda toho Alana poznám. Jsem rád že konečně získal odvahu nám říct o své orientaci i když to víme už od jeho puberty." Řekl Justin bez jakékoliv zášti nebo pohrdání.
"Myslím, že prostě jen nebyl připravený nám o tom říct. Ale teď už ta chvíle je. Víme to od samého začátku, ale máme ho pořád stejně rádi." Oba se na sebe usmáli a políbili se.........
"Miluju tě Justine. Sbohem." Zašeptala u jeho lůžka, kde její manžel vydechl naposledy. Lehla si vedle něj, chytila ho za ruku a zavřela oči. Vzpomínala na jejich život. Na jejich tři děti, na jejich 8 vnoučat. Chloe se narodili tři chlapci. Z Johnovych 4 děti byly dvě holky a dva kluci. Pokaždé dvojčata. A Joseph si se svým manželem adoptovali holčičku. Byly velká rodina. Vzpomínala já svoji sestru a neteře a synovce.
O deset minut později vedle své životní lásky vydechla Katie naposledy.
Teď už budou spolu napořád v nebi, sledovat svoji rodinu a navždy se milovat.
KONEC!!!!!!!!!!!
ČTEŠ
She is different
Fanfic"Byla jiná než ostatní a to mě na ní zaujalo." #6 ve FF ( 10. 2. 2017 ) #2 v sadness (25. 6. 2018) #1 v sadness (1.7.2018)