„Ááááá. Už jste tady." Hned k nám přiběhla Justinova sestra Claire. „Ano už jsme tady." Objal ji a já stála kousek za nimi. „Dojdu udělat popcorn tak si zatím sedněte do obýváku." Přikývla jsem a vydala se s Claire do obýváku. Sedla jsem si na pohovku zatímco ona do křesla. „Už jste měli sex?" Zeptala se hned se zpříma. Málem jsem se zadusila vlastní slinou jak mě překvapila. „Ne to jsme fakt neměli. Byli jsme teprve na prvním rande Claire. To je trošku brzo nemyslíš?" Nadzvedla jsem obočí. „Ne myslím, že ve vašem případě to nebude nikdy brzo." Zasmála se a odešla. Proč jsem pochopila až když se mi okolo ramen obmotaly Justinovi ruce. Teda alespoň jsem se myslela, že jsou Justinovi a ona nejspíše taky, ale nebyl to on. Byl to Jasper neboli Justinův starší bratr. „Co chceš Jaspere?" Zeptala jsem se. Neměla jsem na něj náladu. Chtěla jsem jen Justina. „Přeci tebe. Není to jasné? Když jsi šukala s mým bratrem tak můžeš i se mnou ne." Zalapala jsem po dechu. Jak tohle může říct? S Justinem jsem ještě nespala a s Jasperem bych nespala nikdy. „No tak nedělej drahoty. Vím že to chceš jako já." Vrhnul se na mě až jsem byla povalená na pohovce. Snažila jsem se ho ze sebe odstrčit, ale byl silnější. „Nech mě." Zaječela jsem a v tom se v obýváku objevil Justin a strhl ho ze mě. Dal mu pěstí a Jasper odešel pryč. Justin si ke mně hned přisedl. „Jsi v pořádku?" Nenapadlo mě, že by ho něco takového napadlo. Vždy jsme se od holky toho druhého drželi dál. Tedy já od těch jeho jelikož ty jsi moje první, ale slíbili jsme si to už v mých patnácti." Pohladil mě ve vlasem a dal mi pusu na tvář.
Justin
„Pustíme si ten film." Ona přikývla. Pustil jsem Titanic. Nebudu vám lhát prostě ten film miluju. Vím, že většina kluků ho asi nesnáší, ale ta láska mezi Rose a Jackem je prostě nádherná. Vrátil jsem se zpět ke Katie a položil si její hlavu na hrudník. Ona mezi nás dala popcorn, který jsem udělal a koukali jsme se. „Nikdy nemám ráda tu scénu kde se potopí. Mám pak noční můry." Přiznala a podívala se na mě. „Neboj budu u tebe dobře?" Přikývla a znovu se koukala. Zrovna jsme byli u části filmu kde Jack maloval Rose. Fakt nechápu jak se spolu mohli nevyspat. Kate byla v té době krásná, což je tedy i teď, ale i tak. Jakmile loď narazila do ledovce tak se Katie otřásla. Věděl jsem, že se bude bát, sama i to řekla. Takže jakmile se Titanic začal potápět tak zbořila obličej do mého trička a nekoukala se. Taky tuto část filmu nemusím, ale přeci jenom je toho ta nejdůležitější událost co se Titanicu stala. Katie se zase začala koukat když už byli v moři. Rose na dveřích a Jack ve vodě. Katie celou scénu obrečela a nejvíce brečela když Rose musela Jacka pustit a ten se ztratil v moři. Nebudu vám lhát u této scény taky mívám na krajíčku.
Film skončil a Katie se na mě podívala ubrečenýma očima. Vypadala tak roztomile. „Chceš si pustit ještě něco?" Ona přikývla a já se vydal k přehrávači. „Fakjů pane učiteli?" Přikývla a tak jsem tedy pustil film. U toho se Katie alespoň trochu odreaguje a nebude mít třeba noční můry. Já ten film vlastně ani nikdy pořádně neviděl. Vím jen, že je o nějakym chlapovi co je zavřenej a pak se snaží najít diamanty či co, a že je to „učitel". To je tak všechno co o tom filmu vím. Tohle všechno mi totiž řekl bratr, na kterého jsem pořád ještě naštvanej. Jak to mohl udělat. Už od začátku věděl, že se mi líbí a udělá toto. Tohle mu neodpustím nikdy. A hlavně už Katie nenechám u nás doma samotnou. To v žádném případě. Nechci riskovat, že mu zase hrábne a opravdu jí něco udělá.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
She is different
Fanfiction"Byla jiná než ostatní a to mě na ní zaujalo." #6 ve FF ( 10. 2. 2017 ) #2 v sadness (25. 6. 2018) #1 v sadness (1.7.2018)