"Připravená?" Zeptal se mě Matt když jsme stáli na kraji útesu. Pod námi bylo nádherné modré noře, do kterého bych nejraději skočila. Byla jsem jen v triku a kalhotkách. Džíny jsem si nechala i s bundou v autě. "Bojím se." Prozradila jsem když mě chytl za ruku.
"Nic se ti nestane. Chodím sem často. Dole nejsou žádné kameny a je to dost hluboké. A budu tě držet." Usmála jsem se a přikývla.
"Dobře tak na tři. Raz, dva... "
"Tři..." Zavolala jsem já a skočila. Držela jsem se Mattovi ruky a padala do vody. Nadechla jsem se a hned poté dopadla do vody. Tam jsem pustila Mattovu ruku a začala plavat k hladině. Když moje hlava prorazila dno, zhluboka jsem se nadechla a rozesmála. Bylo to tak super. "Matte?" Začala jsem se rozhlížet a nemohla ho najít. Pane bože co když se mu něco stalo?
V tom mě něco stáhlo pod vodu a po chvíli jsem cítila jeho rty na svých. Hrozně jsem si oddechla. Nevím jak bych se dostala domů kdyby se mu něco stalo.
"Mám tě rád." Řekl když jsme se vynořili na hladinu. "Upřímně rád. Jsi nejlepší holka co jsem kdy poznal." Usmála jsem se a znovu ho políbila.Doplavali jsme na břeh a já si lehla na záda abych uschla. Což mi ale nebylo umožněno, protože si Matt lehl nade mne a znovu spojil naše rty v jedny. "Nechci s tebou spát. Ještě ne. Někdy časem možná když budeš chtít." Pohladil mě po tváři. "Ale stejně pro tebe chci něco udělat." Začal mi rukou jezdit po boku pod trikem. "A co?" Zeptala jsem se. "Nech mě tě udělat." Nechápavě jsem se na něj koukala. Nevěděla jsem co myslí. "Nech mě udělat ti dobře. Rukou, pusou. Jak budeš chtít." Sjel svou rukou až k mému rozkroku. Přejel přes moje kalhotky a já si zaryla nehty do dlaně.
"Chceš?" Přikývla jsem. "Musíš to říct." Políbil mi bradu.
"Chci to. Chci abys mi udělal dobře." Řekla jsem a chytla se jeho vlasů. Pomalu a dlouze mě políbil zatímco se rukou dostal pod moje kalhotky a pohladil mě po mém intimním místě. Věřím mu. Věřím mu jako nikomu jinému. Trochu mi tam prstama přitlačil a já mu vzdychla do úst. "Chci aby jsi se mnou zažila svůj první orgasmus." Zašeptal a začal s prsty dělat krouživé pohyby, což bylo hrozně příjemné. Lehce jsem se prohla v zádech když do mě jedním prstem zajel. Začal prst vyndavat a zase vracet zpátky."Jsi hrozně nádherná." Řekl zatímco já se prohýbala v zádech, vzdychala a zatínala nehty do jeho zad. Po chvíli se začalo moje celé tělo třást a já nevěděla co to je. "Klid, klid. Takhle je to správně. Jen se uvolni a poddej se tomu." Celé moje tělo se uvolnilo a mě zaplavila vlna něco úžasného co jsem zažila poprvé.
"Tak co?" Zeptal se zatímco mi líbal celý obličej a krk. "Bylo to to nejkrásnější co jsem kdy zažila." Přiznala jsem. Chci to ještě jednou, jen mi přijde blbé mu to říct. Chci tenhle pocit zažívat pořád. "Kdykoliv to pro tebe udělám." Usmála jsem se."Děje se něco?" Zeptal se na půli cesty k autu. Zhluboka jsem se nadechla. "Chci to ještě jednou." Řekla jsem stydlivě a zakousla se do rtu. "Co se ti to tak moc líbilo?" Přikývla jsem. "Dnes ne. Když tak můžeme zítra když o to budeš stát." Přikývla jsem. Určitě o to budu stát.
"Jen měl by jsi vědět, že jsem panna." Řekla jsem nervózně. "Já vím, proto už to dnes nechci dělat. Chci ti vše ukázat postupně." Pohladil mě po tváři.*na obrázku máte Matta.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Lucy
ČTEŠ
She is different
Fanfiction"Byla jiná než ostatní a to mě na ní zaujalo." #6 ve FF ( 10. 2. 2017 ) #2 v sadness (25. 6. 2018) #1 v sadness (1.7.2018)