Chapter 29

2K 171 4
                                    

"Nevrť se." Řekla mi Janie když mi dělala vlasy. "Víš jak je to nepříjemné když ti někdo hrabe do vlasů?" Řekla jsem a snažila se sedět rovně. Dneska jdu na rande s Mattem. Ano asi vám něco uteklo a já vám to vše povím. Je to asi dva nebo tři dny co mě Matt pozval na rande a já řekla ano. Dneska večer s ním jdu ven. No říkal ať se obléknu do nečeho pohodlného a pokud jde o vlasy tak mi Janie plete cop aby mi vlasy všude nepoletovali. Vzala jsem si na sebe jeansy a obyčejným trikem a šedou mikinu.
Za těch pár dní se nic moc nestalo jen se na mě Justin naštval i když nechápu proč. Je to můj život a já můžu jít na rande s kým chci.

Flashback

"Justine!" Zavolala jsem za ním a rychle ho doběhla. Musím mu říct co se mi dnes přihodilo. "Copak se děje Katie? Záříš jako sluníčko." Zasmál se.
"Mám rande." Jako úsměv povadl. "Fakt? S kým?" Zeptal se a vypadal, že ho ti vůbec nezajímá.
"S Mattem." Usmála jsem se na něj a tleskla si rukama. "Jsi SJ jistá? Matt není zrovna dobrá partie podle mě." Zakroutila jsem hlavou.

"Neznáš ho. Jsi tu teprve pár měsíců." Sykla jsem na něj. "Já vím, že ho neznám. Jen si myslím, že Matt se k tobě nehodí." Odfrkla jsem si. "Myslela jsem že budeš rád, že konečně žiju jako každý normální člověk." Vyjela jsem na něj.

"Jenže ty a Matt spolu nemůžete být!" Křikl na mě teď od.

"A proč ne?" Zeptala jsem se ho ironicky.

"Protože on není typ kluka co by byl na vztahy."

"To ty ale nemůžeš vědět." S tímhle jsem od něj odešla odešla. Nemám na něj náladu.

End flashback

Nechápu co to do něj vjelo. Choval se jako bych nikdy nesměla mít kluka. Jemu asi totálně hráblo. Nejdřív chce abych byla jako normální člověk a pak mi div nezakáže randit. Opravdu toho kluka nechápu. On je asi magor. Od té hádky se se mnou nebaví. Já se mu ale omlouvat nehodlám. Já mu nic neudělala. Ať se omluví on.

"Katie Jonesová tu má návštěvu." Tak a už je tady. Zvedla jsem se a Janie mě ještě obejmula a pak mě vypustila. Došla jsem k recepci, ale úsměv mi z tváře zmizel. "Co tu chceš?" Zeptala jsem se ho nepříjemně. "Rozmluvit ti to rande." Odfrkla jsem si. "Prosím nechoď s ním nikam." Chytl mi ruce ale já a nima trhla.
"Nemůžeš mi to rozmluvit." Řekla jsem a obešla ho a šla za Mattem, který zrovna přišel. "Všechno v pohodě?" Přikývla jsem. "Katie prosím!" Zavolal ze mnou. "Nech toho Justine!"

"Páni Matte to je tvoje?" Zeptala jsem se a ukázala na loď, ke které mě vedl. "No vlastně je rodičů, ale používám ji já." Usmála jsem se a chytla se jeho ruky aby mi pomohl na loď.

"Vypadalo to jako by jsi měla s Justine nějakej problém." Řekl když držel kormidlo a řídil jím loď. "No on se jen trochu zbláznil." Řekla jsem a stoupla si. Přešla jsem ke straně a opřela se k zábradlí a koukala ven.
"Chceš to zkusit?" Zeptal se. "Můžu?" Přikývl a já došla k němu. Stoupla jsem si před něj a chytla kormidlo. On si položil ruce na mé a pomáhal mi. "Je to super." Řekla jsem a usmála se.

"Vypadáš nádherně." Řekl když jsme zastavili uprostřed moře aby jsme si dali oběd. Celá jsem zrudla a zakryla si obličej dlaněmi. "Dáš si jahodu?" Podívala jsem se na něj. Podával mi jahodu v čokoládě. Otevřela jsem ústa a on mi ji tam vložil. Zkousla jsem ji a hned poté ucítila jeho rty na svých. Můj úplně první polibek jsem si nemohla představit lépe. Když se ode mne odtáhl tak jsem viděla jak dojídá druhou půlku jahody.
"Bylo to krásné." Řekl a pohladil mě po tváři.
"Už se musíme vrátit." Řekl mi a dal mi pusu na nos. Přikývla jsem a nechala ho ať jde ke kormidlu.

Když mě Matt dovezl před dům byla jsem už unavená. Vystoupila jsem a nechala ho ať mě dovede ke dveřím. "Dneska jsem si to moc užil. Rád bych s tebou někdy zase někam zašel."
"Já taky." Přiznala jsem.

"Dobrou noc krásko." Políbil mě na rty. Tentokrát byl polibek delší a vášnivější.

"Katie?" Ale ne.

Názor? Snad se líbí

Love you
Lucy

She is different Kde žijí příběhy. Začni objevovat