Chapter 24

2.4K 181 7
                                    

Přišla zpět do mého pokoje. Zvedla ke mě pohled. Já v jejích očích, ale neviděl šílenost, ale bolest. Každý by si asi myslel, že se zbláznila, ale já vím jakou bolest za sebou má. Ona ke mě zase přišla a objela mě. "Omlouvám se Justine. Jsem hrozná vím, ale ono to tolik bolí." Zavzkykala a zase se odtáhla. Usmál jsem se na ní a pohladil ji po tváři.
"To je v pohodě Kej. Zažila jsi si toho hodně a já to chápu. Zvládáš tolik bolesti a já tě za to moc obdivuju." Ona se konečně usmála taky. "Takhle ti to sluší víc." Zakroutila hlavou  a  šla ke  dveřím. "Daš mi  něco k  snídani?" Zeptala  se  a já se  jen  zasmál a  vydal  se  za  ní. Sešli jsme  do  kuchyně kde  už nikdo  nebyl. Vytáhl jsem  tedy  z  lednice  šunku, sýr a  máslo a ze spíže chleba. Narval  jsem  ho  do  toustovače. Nedivte  se, dělám to  poprvé. Vždy mi  dělá snídani mamka. Jo  jsem  trochu  jak  mamin  mazánek  ale co  jako? Prostě když žiju u  ní tak  si  nebudu  vařit sám ne? Jo  přesně to  si  myslím i  já. Zeptal  jsem  se  Katie s  čím ty  tousty  chce  a když řekla že se  sýrem a  máslem tak  jsem  šunku uklidil. Ani  já si  ka  tousty  nedávám šunku. Normálně jí jim, ale  na  toustech  ji  vyloženě nenávidim. Udělal jsem  nejdříve tousty Kej  a  pak  sobě. Když jsem  měl snídani hotovou  i já tak  jsem  se  sedl  naproti  ní.
"Musíme vymyslet  jak  se  dostaneme  do tvojí složky." Ona  se  na  mě podívala  překvapeně. "Co  mám na  tváři máslo?" Zažertoval  jsem.
"Nemyslele  jsem, že by  jsi  mi  opravdu  pomohl  se  mi  do  té složky dostat." Jen  pokrčila  rameny. "Katie  jsi  moje  kamarádka  a  já ti  pomůžu ať už to  bude  s  čímkoliv  takže pokud  chceš zjistit  celou  pravdu  o  své rodině tak  ti  pomůžu ať už mě to  bude  stát cokoliv." Ona  hned  položila svůj toast, zvedla se  od  stolu  a  objala  mě.
"Děkuju moc  Justine. Hodně to  pro  mě znamená." Pohladil  jsem  ji  po  zádech. "Pro  tebe  cokoliv  Kej." Usmál jsem  se  a  objetí ji  vrátil.

"Takže máš nějakej plán?" Zeptal  jsem  se  po  snídani když už jsme  měli vše uklizené a  umyté včetně nás dvou. "V deset  a  ve  dvě ráno se  mění hlídka. Trvá to  asi jen patnáct minut, ale  dá se  to  stihnout. Já to  minule  skoro  stihla  jelikož jsem  v  tu  dobu  nevěděla kde  přesně se  má složka nachází. Teď to  vím a  nebudu  se  hledáním zbytečně zabývat." Vysvětlila  mi.
"Co  když nás chytnou?" To  je  otázka, která mě trápí celou  tu  dobu  co  jsem  se  rozhodl  jí pomoct. "Slib  mi, že když se  bude  něco dít tak  utečeš  oknem. Nechci  aby  si  za  to  platil  kdyby  nás chytili." Já ale  zakroutil  hlavou.
"Ale  co  ty? Tebe  potrestaj." Ona  přikývla, ale  nic  jiného neřekla. "Co  ti  udělaj?" Ona  si  povzdechla.
"Zakážou mi  vycházky, nebudu moct  do  společenské místnosti po  nějaké hodině, možná mě dokonce  zavřou na  samotku, ale to  nic  není Justine." Řekla, ale  věděl jsem, že lže. Neřešil jsem  to  jelikož jsem  už teď věděl, že kdyby  tam  někdo přišel, že jí v  tom  nenechám, ale  budiž když jí to  uklidní.
"Dobře slibuju." Řekl jsem  s  překříženýma  prstama  za  zády.
"Děkuji." Usmál se  a  začala mi  vysvětlovat další části plánu. Nechtělo se  mi  souhlasit. Zdálo se  mi  to  moc  nebezpečné a pak  jsem  si  představil sám sebe  v  její situaci  a  došel k  závěru, že bych  udělal to  samé. Proto  jsem  souhlasil. Uděláme to už dnes.

Názor? Snad  se  líbí

Love  you
-Lucy

She is different Kde žijí příběhy. Začni objevovat