"Ségra koukej co jsem od Justina dostala?" Ječela jsem radostí. "Jako malá holka." Zasmála se a posadila se na pohovku. Posadila jsem se k ní a pořád ji strkala svého jednorožce na klín aby ho pořádně viděla a podívala se na něj. Ano jsem hodně ujetá na jednorožce. Ano vím, že jednorožci nejsou černí a tak, ale to mi vůbec nevadí. Je to prostě největší dokonalost a taková moje tajná úchylka. No jo js zvláštní, ale co? Jaký by to byl svět nez cvoků a magorů jako já. "To ještě pořád magoří s tím plyšákem?" Zeptal se Justin když přišel z kuchyně se sklenicí vody. Vražedně jsem se na něj podívala. Já že s ním magořím? To tedy ne zlato tohle ti nedaruji. "A víte co? Rozhodla jsem se, že to bude můj plyšák na spaní. Budu mít alespoň koho objímat při usínání." Odfrkla jsem si a 'uraženě' odešla do svého pokoje. Ve dveřích jsem se ještě na chvíli zastavila abych slyšela jestli jde Justin za mnou. Šel. Slyšela jsem vrzání podlahy. Rychle jsem zaplula dovnitř a zavřela za sebou dveře. Rychle jsem si vlezla na postel i se svým jednorožcem. Slyšela jsem jak se pomalu otevírají dveře, ale dělala jsem, že je neslyším. Po chvíli se za mnou lehce prohla postel. "Tak si mě vyměnila za plyšového jednorožce jo?" Cítila jsem jeho dech na svém krku. Po chvíli mi obmotal ruku kolem pasu a otočil si mě čelem k sobě. Koukala jsem mu do těch jeho čokoládově hnědých oči, ve kterých se vždy tak topím. "Tebe bych nikdy nevyměnila." Zašeptala jsem a zrak od jeho oči neodtrhávala.
"Ale uděláme dohodu ano? Ten jednorožec tady bude jen když já ne." Zašeptal mi do ucha a jednorožce vzal a dal ho na zem vedle postele. A touhle dohodou jsem souhlasila. Samozřejmě že bych nespala s plyšákem když mám možnost Justina."Večeře!" Ozvalo se z kuchyně. Zakňučela jsem a zavrtala se ještě víc do Justinovi hrudi. Zrovna jsme koukali na nějaký film na mém notebooku, ale já ho moc nevnímala. Tak trochu jsem tady usínala. "Key pojď. Janie udělala večeři." Po dlouhém přemlouvání jsem se konečně zvedla. Promnula jsem si oči a předělala si na hlavě to svoje vrabčí hnízdo, kterému většina lidí říká vlasy.
Došli jsme do kuchyně ruku v ruce. Sedla jsem si ke stolu a nandala si na talíř trochu brambor a plátek masa. Justin s Janie udělali to samé. Všichni jsme si popřáli dobrou chuť a pustili se do jídla. Dala jsem si první sousto do úst a málem se rozplynula. Tentokrát se to Janie povedlo nejvíce. Potřebuju od ní nutné recept jak to dělá. Tohle jídlo totiž miluju nejvíce. Jsou to sice jen obyčejné brambory s vepřovým masem, ale prostě to miluju. Jen nevím jal přesně to ségra dělá. Musím být někdy u toho.
Po večeři jsem pomohla umýt násobí i když to moc dobře nešlo když Justin pořád otravovala a cákal mi vodu do očí. Jo jsme občas jako malé děti. Už jsme zase byli u mě v pokoji. Já převlečená do pyžama a Justin jen v boxerkach a triku jsme leželi v posteli. Nechtělo se nám ještě spát tak jsme jen tak leželi a podívali si. Na nic jiného jsme neměli sílu ani náladu.
Ahoj, vím že to zase bylo sto let a už tady ani nikdo není a nečeká na novou kapitolu, ale co :)
Snad se líbí
-Lucy
ČTEŠ
She is different
Fanfiction"Byla jiná než ostatní a to mě na ní zaujalo." #6 ve FF ( 10. 2. 2017 ) #2 v sadness (25. 6. 2018) #1 v sadness (1.7.2018)