Chapter 38

1.8K 170 10
                                    

"Justine nech toho!" Okřikla jsem ho, když mi pomáhal balit věci. Teda říkal, že budu pomáhat, ale pomoc se od tohodle fakt liší. Pořád se probírá mýma věcma. Je TK fakt opruz. Pořád se na něco ptá a tak. "To jsi fakt ty?" Zetpal se a ukázal mi fotku kde mi bylo asi deset. "Jo jsem a polož to." Zavrčela jsem, ale zároveň na to se zasmála. "Tak jo." Řekl a položil fotku do krabice, ze které už ji stihl vyndat. Začala jsem se věnovat balení takže jsem si nevšimla co dělá. Všimla jsem si až toho jak jeho ruce drželi mojí podprsenku před mým hrudníkem. Krajkovanou podprsenku. "Okamžitě to polož." Zasyčela jsem na něj. On se jen smál a tak jsem po ní čapla, ale byla jsem pomalejší. On už byl na druhé straně pokoje a mával s ní. Rozběhla jsem se za ním a chtěla si jí vzít, ale je hrozná nevýhoda když jsem oproti němu takovej prcek. Tím jak jsem s snažila pro to vyskočit jsem ani nepostřehla Justinovu ruku okolo mého pasu. Cítila jsem jen měkkost mé postele. "Co zase děláš?" On mi však nedal odpověď a začal mě lochtat. Začala jsem se smát jelikož jsem hrozně lochtivá. "Ju-justine nech toho." Snažila jsem se mu utéct, ale nešlo to.
"Co tady děláte?" Zeptala se Janie, která zrovna přišla. Justin ze mě konečně slezl a já se snažila uklidnit. "A proč leží tvoje podprsenka na zemi?" Změřila si nás oba pohledem.
"Hrabal se mi v šuplíku. Teda on se mi hrabe ve všech věcech." Pokrčila jsem rameny a došla ke krabici a začala znovu balit.
"Já myslela, že jsi přišel pomoct." Řekla a on najednou začal balit. Nejspíš na něj hodila jeden z těch pohledů, který nemá nikdo rád.

Neuběhla ani hodina a Justin zabalil dvě krabice. Co udělá jeden pohled mé sestry. Za pár dnů už se stěhujeme a já se nemohu dočkat. Ředitelka už to povolila. Prý to bude pro obě lepší. Já si to myslím také. Bude pro mě lepší žít s Janie, která je moje sestra, než s nějakou další holkou co mi ji sem šoupnou. Nezvládla bych to. Nemám ráda cizí lidi a už vůbec bych se s nima nedělila o pokoj. "Děkuju moc Justine." Řekla jsem když dobalil poslední krabici. Dala jsem mu rychlou pusu na tvář a usmála se. On se na mě podíval.
"Co by chlap jako já neudělal pro holku v nesnázích." Janie i já jsme vybuchli v smích.
"Začal jsi pomáhat až potom co jsem tě donutila ty." Cvrnkla ho moje sestra do nosu. Zamračila jsem se. To už jako žárlím na svojí sestru? Má přece přítele a je starší než Justin. Už jsem prostě paranoidní.
"No fajn." Zamručel Justin a posadil se na mojí postel. Pak se nadzvedl a vytáhl z pod mé peřiny moje pyžamo. Pyžamo, na kterém jsem šmoulové mimichodem. Cítila jsem se teď tak trapně. On se na mě pobaveně podíval, ale to už jsem myslela jen na to jakým způsobem ho zabít jestli o tom jenom cekne.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Lucy

She is different Kde žijí příběhy. Začni objevovat