Capitolul 17

4.4K 472 3
                                    

         Doua ore mai tarziu, sudoarea ii siroia lui Nicholas pe ceafa, iar sacoul sifonat ii era aruncat neglijent pe umar, cand ajunsera acasa. Vocile si rasetele lor ascutite rasunau cu putere in antreu:
         - Dumnezeule, zise el aproape gafaind, nu-mi vine sa cred. Le-ai vazut fetele cand m-au recunoscut? Rasul lui zgomotos ii astupa vocea Joannei. Ziaristi nenorociti, aproape au speriat copii cu bliturile lor.
         - Hmm, rase cristalin Joanna, iti imaginezi asta?
         - Ce anume? Ridica el din sprancene.
         Joanna isi musca buza de jos ca sa ramana serioasa.
        - Multimiliardarul Nicholas Jordan Newcomen, modelul de seriozitate si integritate al societatii, perfectiunea si eleganta in persoana, alerga ca un descreierat in parc cu camasa descheiata si manecile suflecate, si unde mai pui ca era si in picioarele goale.
        Secerat de acest gand, Nicholas se holba la ea, cu respiratia taiata.
        Vazandu-i expresia perplexa, Joanna nu se putu abtine si izbucni in ras, atatandu-l printre hohote:
         -  Parca vad scris cu litere mari: ,, Magnatul invincibil, care isi pazeste cu sfintenie notorietatea personala, avea pantofii si ciorapii aruncati intr-un colt, pe iarba".
         Cu parul ud, aproape intrandu-i in ochi, cu camasa descheiata neglijent pana la piept, Nicholas ii marai printre dinti Joannei:
         - Scorpie vicleana, e numai vina ta. Manierele si generozitatea mea ma fac sa tin cont de imprejurare, fiindu-mi mila de tine, ca sa nu te pun pe genunchi si sa te bat rau la fund.
         Ciufulita si extrem de seducatoare, cu fata trandafirie si ochii care scanteiau de veselie si inversunare, Joanna se apropie la cativa centimetri de pieptul lui aproape dezgolit, strigandu-i tot felul de lucruri pe care nici o alta femeie zdravana la cap nu ar fi fost in stare sa i le strige, iar el le auzea foarte vag.
         - Increzut, arogant, ingamfat, nesuferit, nu poti accepta realitatea de a fi la randul tau un om normal, n-ai decat sa arunci cu vorbe in mine cat poftesti, pentru ca nu ma poti intimida atat de usor.
          Cand ajunse cu buzele foarte aproape de ale lui, ea tacu brusc si se dadu inapoi, strangandu-si cu putere sandalele pe care le avea inca in brate. Mirosul de transpiratie, colonie scumpa si masculinitate, induse un freamat in trupul ei, trezit de senzatii de care habar nu avusese ca exista. Ochii lui se intunecara instantaneu si rasufla usurat cand ea se departa de el ametita.
          Ce naiba era cu el? Ce putere malefica se ascundea sub chipul micut si dragalas din fata lui? Ce farmece necurate folosea pentru a-l binedispune si a-l zapaci in asa masura incat uita de propriile principii, si mai apoi sa-l infurie, parjolind sentimente ce mocneau de multa vreme in adancul lui?
         Ross si Will priveau de la unul la altul.
         - Ia te uita, se auzi vocea lui Ross intervenind la momentul optim pentru a-i scoate din impas. Ce tablou magnific, Nicholas, tu esti? Nu-mi pot crede ochilor. Este pentru prima data de cand esti adult cand te vad transpirat, sifonat, zapacit si... uman.
          - Taca-ti fleanca, altfel...
         Vazand furia clocotind in Nicholas, Joanna interveni scuzandu-l.
          - Practic, l-am fortat sa se joace fotbal in parc descult.
         Cuvintele ei adusera naucirea apoi stralucirea in ochii barbatilor, martori la transformarile vizibile ale lui Nicholas, facandu-i sa se priveasca cateva secunde apoi sa-si dea capul pe spate izbucnind in ras.
          - Nu pot sa cred,... Nicholas, fotbal in parc... descult... reusi sa ingane printre hohote de ras Will.
         Amuzamentul lor il infurie si mai tare pe Nicholas.
         - Bine, bine, gata, am terminat, ridica mainile spasit Ross, dupa care privi spre Joanna: scumpete, esti o binecuvantare pentru fiecare dintre noi, si adu-ne  aminte ca la sfarsit sa-ti multumim pe masura. Neintelegand prea bine sensul cuvintelor lui, Joanna zambi cu caldura, flutura din gene si urca scarile unduindu-si soldurile cat putu ea de ispititor, lasand in urma ei trei barbati cu gura cascata.

FALSA IDENTITATE ( publicata)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum