Het is nu al twee weken geleden dat Shirley naast ons is komen wonen, en die twee weken, zaten we alleen maar bij haar huis of bij mijn huis. Soms werd Justin er wel gek van omdat hij ook alleen met mij tijd wou door brengen. Als je begrijp wat ik bedoel. 'Lieverd?' vraagt Justin zachtjes. Ik zucht. Hij moest vast weer naar een optreden toe. 'Je moet zeker weer naar een optreden?' Hij knikt. Zie je, mijn gevoelens komen altijd uit. 'Oké, veel plezier dan hè.' zeg ik met een fake smile. Ik ben blij voor Justin dat hij weer een optreden doet, ondanks dat hij voor een tijdje ging stoppen, maar hij vond het zo saai worden, dus had ik gezegt dat hij weer moet optreden. Ik geef Justin een kus en zwaai hem uit. 'Tot overmorgen lieverd!' Ik glimlach en loop weer naar binnen. Oké, toch ben ik best wel bang. Wat nou als Ryan weer langs komt? Nee Nevaeh, niet aandenken. Ik doe mijn haar in een knot en pak mijn Iphone. Selfie! Oké, soms was ik best raar. Ik zet de foto op Instagram en Twitter. Gelijk komen allemaal reacties. Mwah, ik had vandaag toch niks te doen dus waarom niet reageren? Ik reageer maar op een paar. Die daarna helemaal blij was. Ik grinnik. Toen ik op Twitter zat, en Justin duizenden keren tweette, en alle andere een reactie terug krijgen behalve ik, weet ik wel hoe het voelt. Ik ga op de bank liggen en val in slaap.
Als ik wakker wordt, lig ik niet meer op de bank. Ik schrik me dood en kijk om me heen. Dit is mijn eigen slaapkamer. Had ik geslaapwandeld? 'Nee je hebt niet geslaapwandeld.' Ik frons een wenkbrauw. Kon hij nou mijn gedachten lezen of zei ik dat nou hardop. Wacht? Hier is iemand in huis, die mij zomaar in bed legt? Justin kan het niet zijn, want dat is niet zijn stem...
Shit! Ryan. Ik draai m'n hoofd voorzichtig om , en zie inderdaad Ryan zitten met een big smile. 'Wat kom jij doen?' vraag ik bang. Ryan begint te lachen, damn hij is eng. 'Ik kom afmaken waar ik de laatste keer niet aan toekwam omdat deze beeldschone dame Justin had gebelt.' Ik slik. Ohnee, ik word alsof nog.... Ik wil niet eens aan dat woord denken! Ik begin te gillen, maar Ryan houdt zijn hand voor mijn mond. 'Eh ik zou maar even stil gaan doen, want anders doe ik niet zo zachtjes met jou oké.' Bang knik ik. Wat moet ik nou? Was Justin of Shirley hier maar. Als Ryan even weg gaat en de deur op slot doet, merk ik pas dat ik vast gebonden zit aan mijn handen en benen. Daarom kon ik mezelf net moeilijk bewegen. Ik schud mijn hoofd. Dit moet een droom zijn. Please laat me wakker worden! Tranen stromen over mijn wangen. Op dat moment komt Ryan binnen en ziet mijn hoofd. Even zie ik een schuldige blik in zijn ogen, maar schudt het weer van me af. Zo'n ongevoelige jongen heeft echt niet zo'n blik. Ryan komt naast me zitten en geeft me drinken. Ik wil niet dus doe mijn hoofd opzij. 'Alsjeblieft, ga drinken, ik wil je geen pijn doen!' Ik laat een sarcastisch lachje. 'Serieus, je wilt me geen pijn doen, maar wat doe je nu? Ga nou niet zielig doen.' snauw ik boos. Oké, ik was doodsbang maar ik moet toch iets zeggen? Ik verwacht een klap en inderdaad die krijg ik ook. Recht in mijn gezicht. Tranen stromen over mijn wangen. Ik wil niet huilen , want dat maakt me zwak. 'Dus.' begint Ryan. 'Ik snap waarom je boos bent, maar dit is het beste schatje.' Walgend kijk ik hem aan. Hij noemde me schatje. Ik moet nu echt overgeven. 'Noem me nog een keer schatje en-' 'En wat?Wat wil je doen?' zegt Ryan dreigend. 'Schatje, nu hoor je bij mij, dus doe je wat ik zeg.' 'Nooit.' mompel ik , bang dat ik weer een klap krijg, die ik ook krijg. 'Je gaat nu mee naar een plek waar ik je mooi kan verbergen voor je "oh zo geweldige vriendje".' Ik frons een wenkbrauw. Ondanks dat ik heel erg bang was, en bijna in mijn broek plaste, durfde ik nog steeds voor me op te nemen. 'Dus, je neemt alleen ondergoed mee meer niet.' Ryan loopt naar mijn kast en gooit alle kleren er aggressief uit. Als hij al mijn ondergoed in een tas heeft gestopt , stopt hij ook mijn make up, shampoo , tandenborstel, en mijn borstel mee. Raar kijk ik hem achterna. Wat denkt hij wel niet dat ik ga doen? 'Zo , ik ben klaar nu jij nog.' snauwt Ryan naar mij. Hij maakt me los en trekt ruw aan mijn arm. 'Au!' roep ik boos. Ryan zegt niks en duwt me in de auto. Deze auto ken ik helemaal niet. De ramen waren geblindeerd (geen idee hoe je dat woord typt) dus kan ik niks zien. Ik zucht. Zie je, mijn leven moet altijd wel mislukken, ben ik een keer gelukkig, kan ik weer niet gelukkig zijn! Eindelijk had ik mijn beste vriendin terug, en dan zit ik nu hier. Lekker dan.
Als ik uit gedachten ben, zijn we al aangekomen bij een klein gebouwtje. Ik word in een kamer gestopt en mijn tas word op mijn hoofd gegooit. 'Au?' roep ik verontwaardigd. 'Trek een nieuw setje aan en doe je make-up.' snauwt Ryan die de deur dicht gooit en op slot. Ik kijk om me heen. Alleen een grote lamp hangt hier en een wc staat daar. Niks anders. Lekker dan. Ik doe maar wat er gevraagd wordt. Ik wil echt niet nog meer pijn.....
Shirley's Pov:
Waarom reageert ze niet op mijn berichten? Ik zucht. Ik ben nu al twee uur bezig , en normaal kreeg ik al gelijk een bericht terug. Mijn gevoel zegt dat er iets niet klopt. Snel trek ik mijn goudkleurige Vans aan en doe mijn haar in een knot. Mijn haar vond ik wel mooi. Ik had het zeeblauw geverfd. Oké, back to bussines Shirley, je moet je vriendin zoeken. Haar deur staat open? Voorzichtig loop ik naar binnen. 'Nevaeh?' roep ik door het huis. Geen antwoord. 'Nevaeh?' probeer ik nog een keer. Nog steeds geen antwoord. Wacht, misschien ligt ze te slapen. Snel loop ik naar haar slaapkamer en zie alles overhoop liggen. Fuck. Al haar ondergoed is weg en haar make up enzo. Haar mobiel ligt hier nog. Oké nu ga ik mij echt zoren maken! Ze is ontvoerd , dat weet ik zeker. Snel pak ik Nevaehs Iphone en zoek Justins telefoonnummer. Na vijf minuten gevonden te hebben bel ik hem op.
>>. Hey, met Shirley.
<<. Hey , waarom bel je mij via Nevaehs nummer en klink je ongerust?
>>. Well, there is something with Nevaeh!
<<. Gash, nee wadan?
>>. Ze is verdwenen en alleen haar make-up , borstel en die troep en haar ondergoed is weg.
<<. Wacht daar, ik ben er over twee uur!! Die Ryan....
Zonder nog iets te zeggen hangt hij op. Wat bedoelt hij met Ryan? Ohja shit! Dat is waar ook. Ze had me alles verteld over Ryan, en over dat telefoontje. Ja sowieso dat Ryan haar heeft. Nu nog twee uur wachten! Ik ren naar beneden en ren naar mijn eigen huis. Ibiza is best groot opzich dus ze zou overal kunnen zitten. Ik doe mijn haar los en doe een hand door mijn haar. Arme Nevaeh, Ryan is zo'n sukkel en als ik hem zie, sla ik hem tot appelmoes. Oké, niet tot "lekkere" appelmoes, maar verrotte appelmoes. Ik grinnik even. Ik kijk op de klok. Nog een uur. 'Nevaeh?' hoor ik buiten iemand schreeuwen. Ik ren naar buiten en tot mijn opluchting zie ik Justin daar staan. 'Je zou toch pas over een uur komen?' vraag ik opgelucht , maar wel verbaasd. 'Klopt, maar k heb gewoon super hard gereden.' Ik grinnik. 'Laten we haar zoeken!' roep ik terwijl ik naar binnen Justins huis ga. Ik ga zonder iets te zeggen naar hun slaapkamer en pak Nevaehs Iphone. Ik loop weer naar buiten, met Justin verbaasd achter mij aan. Als ik weer in mijn eigen huis ben pak ik mijn laptop. 'Hallo, ga jij nou lekker internetten terwijl mijn vriendin zoek is?' vraagt Justin gestressed. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, natuurlijk niet, maar toen ik in Florida zat, heeft mijn vader mij leren hacken met een andere telefoon. Zo kan ik zien waar diegene zich schuilt. Als Ryans telefoon aanstaat, kan ik dat ook bij zijne doen.' Justin knikt. Gespannen klik het hackers programma aan en typ Ryans nummer. 'Shit.' roep ik hardop. 'Wat is er?' vraagt Justin bang. Wauw, hij was echt zielig zo. 'Ryans nummer staat uit.' zeg ik zacht. 'Dan proberen we het over een uur weer, waarschijnlijk staat hij dan wel aan.' Ik knik en krijg tranen in mijn ogen. Ik wou dat ik die middag bij haar was, dan was ze er nog steeds. Justin troost me , maar het helpt niet. 'We vinden haar oké.' Ik knik. Hopelijk vinden we haar ook......
Heeeey, benieuwd wat er gaat gebeuren? hahaha
Willen jullie me trouwens allemaal volgen op Twitter? Ik heet @AlwaysABelieve_ , ik zal terug volgen!! Blijf votee! iloveyouall ♥♡
JE LEEST
His girl [[Part one]]
FanfictionTussen haat en liefde zit een dunne lijn. Het bevat gevoelige onderwerpen zoals zelfdoding.